Tulihan sitä vähän kokeiltua GTA V:sta...ainoa miinus on, että osa tehtävistä alkaa safehousen sisältä eli jos on menossa tallentamaan niin joutuu tehtävälle, jolle ei tahdo. Toisaalta voi sitä vaihtaa ukkoa jos siltä näyttää...
Printable View
Tulihan sitä vähän kokeiltua GTA V:sta...ainoa miinus on, että osa tehtävistä alkaa safehousen sisältä eli jos on menossa tallentamaan niin joutuu tehtävälle, jolle ei tahdo. Toisaalta voi sitä vaihtaa ukkoa jos siltä näyttää...
Nyt on vähän testailtu ja tossa muutamia mietteitä/mielipiteitä: Graffat ei mitään tajunnanräjäyttävää (parempaakin pleikkarille kyetään tekemään), mutta maailma vaikuttaa mukavan eloisalta ja vaihtelevalta. Tuntuu alusta asti "tutulta", mutta uudistuksiakin on tullut mun mielestä ihan kiitettävästi, tosin tuosta hahmon vaihdosta olen vielä hieman kahden vaiheilla; tavallaan "rikkoo" peliä, mutta toisaalta ainakin lyhyen pelaamisen perusteella näyttäs kumminkin olevan hyvin toteutettu ja pakotetaan vaan tietyissä kohdissa juonta, jossa se on järkevää.
Hahmon kehitys on aika lineaarista ja lisää "pikkupuuhaa" on taidettu myöskin lisätä melko paljon, joista monet liittyvät juuri tuohon hahmon taitojen hiomiseen. Kartta vaikuttaa myös melko massiiviselta, ainakin tähän mennessä. :D
Lisään Charunin listaan rahan. Se on ainakin alkumetreillä todella tiukassa, kun sitä ei saa oikeen muualta kuin niistä random eventeistä ja ainakin vielä noin 21% completella se on todella kiven alla ja joutuu säästelemään jos tulee niitä tilanteita ku menettää ammukset poliisille tai pitää aseita päivittää. Toivottavasti pelin edetessä homma vään parantuu.
^Tuo on kyllä totta.. Itse tosin heitän ennemmin henkeni tulitaistelussa, kuin menen putkaan, niin ei mene kun sairaalakulut. :D
Sama käytäntö ollut aikasemmissakin.
Gta asentuu parhaillaan boksiin ja kohta pääsee takomaan. Toivottavasti tossa olis ees sen verran sisältöä, ettei ihan parissa päivässä tuu mentyä läpi :D Moninpeliä odotellessa.
Laitetaas tänne pörssivinkki gta V:seen...älä katso spoileria, ellet halua tietää pelistä mitään ennakkoon!!!!!
edit: spoileri poistettu, koska näkyi kumminkin kun katseli mitä uutta-sivua...tarinan saa minulta yv:nä jos kiinnostaa..
Osakkeisiin vielä sen verran, että olen ostanut muutamia osakkeita sen perusteella, miten ovat nousseet alkuperäisestä. En valitse niitä, jotka ovat nousseet ihan tolkuttomasti, koska vaikuttavat tosi herkiltä muutoksien suhteen.
Perkele, tuo mitä uutta -sivu näyttää spoilerinkin suoraan :D Pitää olla lukematta...
Jess, ny on pinkki 3ds! Ei tosin omaan käyttöön (ainakaan pääosin päiväsaikaan). No ku halavalla sai.. Joskus liikkeessä testasin ni ei vakuuttanu mutta on se välillä siistiä katsottavaa. Pelitarjonta enemmän muksuille mutta tiä pitäskö kokeeksi joku parista varttuneempien mäiskintäpeleistä hommata.
^Hopeinen 3ds XL täällä. Jääny pelaaminen sikseen, kulkee nykyään mukana vaan curiositeettinä katsella paljonko ihmisillä noita on taskuissaan ja luonnoslehtiön sijaan kun on sopiva softa, jolla saa kaikkea kivaa aikaiseksi (Colors! 3D)
GTA:sta pelattu n. 20% ja rahaa äijillä on seuraavasti (lukemat eivät ole tarkkoja): Michael 200 000, Franklin 200 000 ja Trevor 250 000. Olen kerännyt rahaa kuljettamalla huumeita&aseita, suunnitellut ja ryöstänyt korukaupan ja muita pieniä hommia. Eniten rahaa tuli tuosta korukauppa-keikasta.
Yömyynnistä tuli GTA haettua. Sen jälkeen onkin tullut ihan kiitettävästi pelattua. Silmät verestää, keho on väsynyt unenpuutten takia ja pientä tärinää on havaittavissa hienomotoriikassa. Pitäisiköhän pitää taukoa? :D
Yleensä täällä kärsitään niksaövereistä mutta nyt taitaa olla päällä peliöveri :D Kyllä muistan ku itsekki sain asennettua Saints Row 3:sen niin taisin mä aika monta tuntia pötköön pelata. Enkä oo enää edes muutamaan vuoteen kiinnostunu mistään peleistä lukuunottamatta Final Fantasy Crisis Corea ja Devil May Cry 4:sta. Vie noi musahommat kaiken ajan ja rahan eikä mulla (vielä) edes oo muuta ku ps2:nen :P
Josko sitä seuraavilla vapailla menisi veljen luo juopotteleen ja tahkomaan tuota GTA:ta... :evil:
No niin, ensimmäinen tunti GTA:ta takana. Hyvältä vaikuttaa, mutta kyllä näin PC-pelaajana on vaikea tottua tuohon alhaiseen FPS:ään. Eiköhän tuo kuitenkin läpi tule pelattua ja sitten PC:llä uudestaan :D
pitäisköhän tua gta v hommata, gta I ja gta II tullu viimeks pelailtuu tost sarjasta. gta I superbike :love:
Tulipahan ostettua mikki ekaa kertaa ever eilen. Kyllä nyt kelpaa sotia Arma 3:ssa. Voi helevetti että oon fiiliksissä tästä pelistä.
Piti keikkaa varten gta:ssa upgradee pakoauto. Kaikki herkut tietty ja kromipinnalla koko auto, vaikka se ei välttämättä kuvasta käy ilmi paskojen graffojen takia
http://img.tapatalk.com/d/13/09/21/puhe3use.jpg