-
Vs: GG Odysseus aka iAtty2
Nyt rehellisesti sanottuna mulla on jäänyt kaikki muut vehkeet sivuun kun sain odyn toimimaan ja se oli jopa yllättävän helppoa!
Kirs fanis putket on tohon ihan ehdoton lisä, multa löytyy jo 23 ja 25 milliset ja nyt tulon päällä 27 ja 30 milliset.
Lupaan vaikka henkeni kaupalla metsästää tolle odylle vielä SSGGTS:n ja that's my heaven... Sit toinen samanlainen setti vielä kaveriks ja sen jälkeen joutaakin melkein kaikki muut myyntiin, ugh!
-
Näille kun ei erillistä vertailuketjua ole, niin kuinka hyvä tuo penelope on tähän nähden? Helppous, toimivuus?
-
GG Odysseus aka iAtty2
Käytännössä sama rakenne ta toiminto eli yhtä hyvä.
-
Aika massivisesti näitä Penelopeja on tehty aloitukseen, vieläkin ostettavissa. Toi oli mun mielestä fiksu liike kaupalta, laittaa Penelopen ostaneneille automaattinen varaus Proteukseen. No, minä kuitenkin tähtään GGTS myyntiin, saas nähdä tuleeko nekin ennakkovaraukseen ennen kuunlopun varastoa ;)
-
Kuinka paljon pidätte odyjanne auki nesteensyötön osalta?
-
En yleensä ollenkaan. Avaan vaan jos alkaa oleen kuiva, aina sen verran tihkunu että toimii, uudessa rungossa kyllä huomannut että kuivaa helpommin niin muutama kierros ollut auki.
-
Re: Vs: GG Odysseus aka iAtty2
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja esmoke
Kuinka paljon pidätte odyjanne auki nesteensyötön osalta?
Sellanen noin 3 milliä ollu yleensä, riippuu vähän wickistä. Tosin ei oo kertaakaan kurlannu, vaikka on ollu nestesyöttö auki koko yönkin. 10 watilla höyryän.
-
Vs: Re: Vs: GG Odysseus aka iAtty2
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Sellanen noin 3 milliä ollu yleensä, riippuu vähän wickistä. Tosin ei oo kertaakaan kurlannu, vaikka on ollu nestesyöttö auki koko yönkin. 10 watilla höyryän.
No tämä minullakin kun kokeillut miten vaikuttaa niin melkeen kokonaan avoinaisenakin en oo saanu kurlaamista aikaseks :D
-
Nyt jonkin aikaa käyttäneenä ei voi kyllä haukkua odysseuksessa kuin yhtä asiaa, täytön vaikeutta. Vähän pelkään miten mahtaa ton muoviputken kierteet kestää tota kun päätycäpin aukasee joka kerta kun tankin täyttää.
Miten te täytätte nämä? Itse täytän päätycäpin ollessa paikallaan, että saa senkin täyteen nestettä, mutta kun yleensä sitäkin täytyy hieman availla että saa tuon tiivisteen pois tieltä.
-
Re: GG Odysseus aka iAtty2
Samoja ajatuksia kuin esmokella ja juurikin samat metodit käytössä.. oon miettiny et jos ton suukappaleen o-renkaan sais jotenkin kiinnitettyä tohon yläpään pieneen kiristysholkkiin, niin ei olis enää tätä pientäkään miinusta.
-
Niin siis saako noita penelopeja tilattua ihan suoraan? Vai onko se joku varauslista? Ja mistä noita saa nopeiten tilattua?
-
Vs: Re: GG Odysseus aka iAtty2
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jali
Niin siis saako noita penelopeja tilattua ihan suoraan? Vai onko se joku varauslista? Ja mistä noita saa nopeiten tilattua?
Löytyy ainakin Ranskasta, 30 items in stock.
http://e-cigarette-gg-france.com/pro...id_product=312
-
Jos sitä vaikka tommosen penelopen sit tilais. Mistä tota 3mm silicaa kannattaa lähtee tilaamaan?
-
^Pistin päivällä tuon Penelopen tilaukseen, saas nähä kauan kestää ennen kuin on händyssä. Eikö tuohon käy muu kuin 3 mm silica? Itellä on 1 mm:stä
-
Tänään sain viimeinkin haettua Odyn postista ja pääsin kokeilemaan ensimmäistä kertaa. Ja hyvinhän se tuntuu toimivan. Taisi käydä sellainen aloittelijan tuuri, kun rupesi heti toimimaan.
Meinasi tosin jossain vaiheessa ryhtyä harmittamaan Brittikauppiaan toiminta. Unohtivat postittaa minun tilaukseni kokonaan ja sitten eivät tahtoneet vastata tiedusteluihin. Mieliala tosin koheni, kun lopultakin saivat Odyn postitetuksi ja tänään kun avasin paketin niin olivat laittaneet mukaan reilusti kaikkia tarvittavia lankoja, joten ei tarvitse heti ryhtyä tilailemaan.
Ensimmäiset vaikutelmat ovat varsin positiiviset ja eiköhän tuo vain muutu paremmaksi, kun tässä vielä vähän harjoittelee. :esmoke:
-
Kauanko teillä kestää setupit? Jotenkin tuntuu tuo silica olevan melko lyhytikäistä. Pitäisköhän kokeilla kääriä silica meshin sisälle? Kokemuksia?
-
Vähän on liemestä kiinni, mutta itsellä on tullu tehtyä uusi setuppi jo ennen kuin edes todellinen tarve olisi ollut.
On se kuitenkin mukava näprätä ja hienosäätää... itse asiassa juuri tein uuden setupin, kun tuli tota legendaarista A-1 kanthalia.
On tämä Odysseus vaan palkitseva laite, aina tulee parempia ja parempia setuppeja kun harjaantuu... Nyt mentiin höyryn määrässä jo Bogestakin ohi! :esmoke:
Vinkki: Kun olet tehnyt setupin ja istuttanut sen paikalleen, niin paina vielä vaikka hammastikulla lappeellaan se kanthal/silica osa mahdollisimman syvälle keraamiseen kuppiin - enemmän höyryä ja vähemmän throat hittiä!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Vinkki: Kun olet tehnyt setupin ja istuttanut sen paikalleen, niin paina vielä vaikka hammastikulla lappeellaan se kanthal/silica osa mahdollisimman syvälle keraamiseen kuppiin - enemmän höyryä ja vähemmän throat hittiä!
Ite piti juuri seuraavaan setuppiin tuota kokeilla :)
-
Niin joo, voi sen tuolta pepustakin täyttää... tosin voi aiheuttaa pientä kurlausta kasaamisen jälkeen.
http://img.tapatalk.com/559d3528-604d-4983.jpg
-
Kyllä se taitaa olla niin, ettei musta ole enään kultasesta kreikkalaisesta pois. Ensimmäinen setuppi oli jo mainio ja jokainen seuraava setuppi ollu vielä piirun verran edellistä parempi. Aijai :)
Toi mun silica on vaan niin pirun hankalaa työstää, sillä punos ei ole ollenkaan niin siisti mitä mukana tulleessa, vaan on tollasta rehottavampaa sorttia, mutta maku on taas parempi ku mitä alkuperäisessä.
Penelopetkin näyttää saapuneen maahan, joten huomenna pääsee niitä postista hakemaan. The DID yllätti positiivisesti kun tuli takaisin kotiin, mutta säätöä on kuitenkin niin paljon enemmän kuin näiden kanssa, että taitaa mennä myyntiin.
-
Yhden setupin oon tehny tuolla ebaysta ostetulla wickillä ja on kyllä huomattavasti vaikeampaa työstää kun toi mukana tullut. Tai siihen asti menee suht ok kunnes pitäs alkaa ylimääräsiä katkomaan pois. Pitäs olla kolmas käsi et sais pidettyä wickkiä kireällä samalla kun katkasee tuota. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Nsd
siihen asti menee suht ok kunnes pitäs alkaa ylimääräsiä katkomaan pois. Pitäs olla kolmas käsi et sais pidettyä wickkiä kireällä samalla kun katkasee tuota. :D
Hyvät sivarit on kiva sana. :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja esmoke
Kyllä se taitaa olla niin, ettei musta ole enään kultasesta kreikkalaisesta pois. Ensimmäinen setuppi oli jo mainio ja jokainen seuraava setuppi ollu vielä piirun verran edellistä parempi. Aijai :)
+1
SSGGTS on myös jo tulossa tänne ja toinen Odysseus hakusessa! :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Nsd
Yhden setupin oon tehny tuolla ebaysta ostetulla wickillä ja on kyllä huomattavasti vaikeampaa työstää kun toi mukana tullut. Tai siihen asti menee suht ok kunnes pitäs alkaa ylimääräsiä katkomaan pois. Pitäs olla kolmas käsi et sais pidettyä wickkiä kireällä samalla kun katkasee tuota. :D
Ilmeisesti Vaporbasen wickiä myös sulla?
Lähetin sinne pienen näytteen orkkis odyn wickistä ja tilaavat vastaavaa tiukemmin punottua, mutta heidän laatuvaatimukset läpäisevää.
Helpottaa muuten wickin käsittelyä kun tohottaa sen ihan rohkeasti ennen setupin tekoa. Samalla palaa mahdolliset epäpuhtaudet pois ja mitään sisäänajoa ei tarvita.
Tohon löysempään wickkiin muuten kannattaa kiertää se coili aika rennolla kädellä ettei ala kuristamaan nesteen virtausta.
-
Vs: Re: Vs: GG Odysseus aka iAtty2
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Ilmeisesti Vaporbasen wickiä myös sulla?
Joo tuotahan se. No hyvä jos tilaavat uutta niin saa sitten aikanaan kanthalit ja wickit samasta paikasta kun sivu vaan käynnistyy.
-
Penelopeja tulee lissää markkinoille!Ei saa ostaa ylihintaisia! :)
-
ody nro.2 testissä, ja ennenkuin edes pääsen kunnolla vauhtiin, niin nyt ongelmana on jotain aivan muuta...
Kuten kuvasta näkyy niin tankkia ei saa kunnolla kiinni, tuohon asti sain hampaat irvessä kiristettyä, uudestaan auki saaminen oli vielä pahempi urakka...
https://dl.dropbox.com/u/28498593/Ph...2017.22.45.jpg
Jos otan tiivisteen pois, niin tankki menee kunnolla kiinni hellästi kiertämällä. MUTTA kun tankki on ruuvattuna pohjaan ilman tiivistettä, niin nesteensyöttö ei mahdu aukemaan kuin yhden täyden kierroksen, eli suukappaleen yläosa ottaa kiinni tankin korkkiin. Montako kierrosta tuon pitäisi aueta? Olen pettymys :(
-
Hummmm... Nyt on tuossa runkoputki osassa jotain vikaa, katoppa vierekkäin jos on toinenkin että ovatko identtiset ja kanssa onko se suuosa samanlainen molemissa ja kun vika on paikannettu niin samointein yhteys myyjään. Näillä on takuu.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
LSVap
Hummmm... Nyt on tuossa runkoputki osassa jotain vikaa, katoppa vierekkäin jos on toinenkin että ovatko identtiset ja kanssa onko se suuosa samanlainen molemissa ja kun vika on paikannettu niin samointein yhteys myyjään. Näillä on takuu.
Psymbioten ensimmäinen Odysseus on täällä kovassa käytössä.
Mutta tuuhan käymään vaikka huomenissa, niin puretaan noi vierekkäin ja otetaan tarvittaessa kuvat...
-
Tuollaiseen törmäsin hetki sitten kun kysyin penelopen seurantakoodia:
http://e-cigarette-gg-france.com/pro...id_product=112
Ranska hieman ruosteessa, mutta ymmärtääkseni voi ennakkovarata GGTS:n... :o
-
Näin minäkin tuon ymmärsin :) Ja tietenkin vetelin silvuupleet unee ggts mercii :D
-
GG Odysseus aka iAtty2
Enhän mä tarvii tollasta, enhän...
-
GG Odysseus aka iAtty2
Kappas, sieltä ainakin tuli vahvistus ennakkovarauksesta. Ehkä mä nyt sitten joudun venymään GGTS hankintaan :)
-
Tänne tuli myös viestiä... Eli GGTS Stealth top capillä varattu...
-
^Pakkohan tuosta oli tehdä ennakkovaraus.
-
Tonne mäkin kävin hätäpäissäni hetki sitten jotain sönkkäämäs.
En kyl tienny et kumpi aihe olis pitäny viestiin valita, mut arpa sano webmaster.. kuulostikin jotenki seksikkäämmältä.
Pyysin SSGGTS ja stealth cäpin. Katotaan ny tuleeko mitään vahvistusta. Niin ja olisko pitäny mainita jotain suomesta, eli shippaako edes ylipäätään tänne?
-
Mie olen useamman kerran tilaillut muualta loppuneita kamoja tuolta vaikkeivät oikeasti edes sais myydä ranskan ulkopuolelle :D Erikoinen systeemi toi ennakkotilaus :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
LSVap
Mie olen useamman kerran tilaillut muualta loppuneita kamoja tuolta vaikkeivät oikeasti edes sais myydä ranskan ulkopuolelle :D Erikoinen systeemi toi ennakkotilaus :D
No erikoinen oli joo, saas nähdä vastaavatko mulle mitään. Vaikka kohteliaasti yritin vielä kirjottaa perään "merci" :D
Nyt kun suurin tärinä on häipyny ja pääsin ihan koneelle ja rupesin googlekääntäjän avustuksella tota tavaamaan, niin siinähän puhutaan myös kahdesta vaihtoehdosta (gold or silver), eli eipä tullu mitään tarkennuksia tehtyä "ennakkovaraukseen"...
-
Tuolta Ranskan kaupasta mä ainakin Penelopen tilasin ja siitä on tullu jo shipped maili, et kai ne tuolta Suomeen lähettelee. Eipä tullu kyllä mitään muuta laitettua ku pelkkä GGTS, täytynee varmaan lisätä sitten jos tulee meiliä varauksesta.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Kappas, sieltä ainakin tuli vahvistus ennakkovarauksesta. Ehkä mä nyt sitten joudun venymään GGTS hankintaan :)
Esa joutu sit laskemaan ne kalapuikot uusiks? :D
Jos saa udella, niin kuinkas hienostuneen vastauksen sä sieltä sait ja pitikö mainostaa olevansa myös Citroenin omistaja jotta kaupat syntyi?
Niin ja mites se maksupolitiikka, tuliko sielä jotkut ohjeet vai kuinka tää homma niinku toimis? Jos vaikka itte pääsis jatkoon, niin osaa vähän varautua.
Yritin tonne rekisteröityä ja vahvistus siitä tuli mailiin, mutta en mä silti pääse tonne kirjautuun sisään niillä tunnuksilla. ???
Edit: pääsin mä sinne kirjautumaan sisälle, kun otin ton kääntäjän pois päältä...