Loistavaa tekstiä tulokkaalta. :hatsoff: On kyllä mukava huomata että osa porukasta suhtautuu hyvin näihin rajoitteisiin. (:
Printable View
Tähän ketjuun onkin hyvä tuoreen höyryttelijän ja vielä tuoreemman foorumilaisen aloittaa viiden viestin keräys. Ei kai muuta kuin höyryttelemään kirpparia ja nappeja odotellessa :)
Toinen hyvä paikka on myös tämä
Historian siipien havinaa... Muistan kuinka entisaikojen kannuissa (ei kaikissa) kaikki oikeudet piti ansaita.... Silloin se ainakin oli hyvä asia.
Mihin kirppis on hävinnyt?
Miten ois jos lukisit sen aloituspostauksen? X-(
Ja nyt se tuli takas ku sait 5 viestiä täyteen.
Kannatti kysellä tyhmiä ;)
Pakko kai ruveta kirjotteleen..
Eihän se mikään pakko ole kirjoittaa, mutta jos haluaa ns. täydet ominaisuudet niin se vaatii muutaman rivin :)
Vähän yllätti uudet säännöt. Ei siinä mitään, hyvä näin. Varsinkin jos ongelmia on ollut. Täytyypä alkaa kirjoitella että saa lukuoikeudet.
Tuntunu että on harventunu nämä jotka vääntää ihan täysin asian vierestä 1-3 sanan postauksia mihin sattuu.. Vai kuvittelenko vaan? Vieläkös noilta poistellaan "turhat" viestit malliin yritäpä uudestaan tai ajetaan banaanisaarille?
ovat kyllä sisäistäneet ohjeet sangen komiasti. siitä propsit kaikille.
(mutta viel valveil on joukko tääl laitoksel)
Ihan hyvä sääntöhän tuo on, varsinkin jos vähänkään ongelmiin auttaa.
Ainoa negatiivinen asia oli tuo käyttöönotto. rajoitteen olisi voinut pistää alkamaan vasta niille, jotka rekisteröityvät tuon rajoitteen voimaan tulon jälkeen. Osalla kuin saattoi olla jo yksityisviestittely/kaupanteot käynnissä. Itsellä oli hieman "vähältä piti" tilanne tässä. Tämä ongelmahan postuu kyllä parissa viikossa, viiden ihan asiallisenkin viestin kirjoittaminen ei ole kova homma.
totta mutta varoituskin tilanteen muuttumisesta annettiin jo ajat sitten.
Toi 5 viestiä on ihan ookoo verrattuna esim. XDA: n 10 viestiin. Ja siellä on ainoastaan pari triidiä mihin voi postata ennen kun toi raja on ylittynyt.
Hyvä uudistus :cheer:
:cheer: Aplodit täältäkin.
Olisin tullut myymään kaappeihin kertyneitä sähkötupanki laitteita ja tarvikkeita, kun olen nyt päässyt irti tästäkin hommasta tupakan lisäksi. Nyt pitäisi ilmaisesti sitten keksiä turhia viestejä tänne, että saan kauppapaikan näkyviin... Hieno uudistus. =)
parempi sinulle ettet keksi mitään, osallistu tai kerro. comprende? muchachos? hola? :laugh:
Noniin nyt olen minäkin saanut laitteet pelittään ja ekat nesteet kypsytettyä ja eilisen puolella vetäsin viimesen perinteisen kessun sen jälkeen on vaan tullut höyryteltyä eikä vielä ainakaan pahalta tunnu että vieroitusoireet ei ole isskeneet vaikka 54 tupakkaa meni vuorokauden aikana niin kiitos kun pääsin porukkaan mukaan ja kyllä sen hetken jaksaa odottaa että nuo loputkin oikeudet aukeavat
en tiedä miksei tuo alle kirjoitus toimi kun se toimii esikatselussa kun asetuksissa sitä muokkaa
Se pitää laittaa tässä muodossa allekirjoituskenttään:
jotta se näkyy tällaisena:PHP koodi:
[url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][IMG]http://www.e-savuke.com/savuton/banner_1391774400_dark_fin_54_6_euro.jpg[/IMG][/URL]
http://www.e-savuke.com/savuton/bann..._54_6_euro.jpg
:D
Eikö ne perseilijät vois vain kickkailla?
Kaikki on niin kovin suhteellista, mutta aika monella foorumilla näitä rajoituksia on ollut jo pitkään.
Itellä on yhellä foorumilla noin 35.000 postausta, kaikkea laidasta laitaan ja silleen. tänne ei vaan ole
tullut kirjoiteltua isommin, lähinnä luettua, mutta miksei sitä oman "oikean" kiinnostuksensa osoittaisi kirjoittelemalla
nuo muutamat vaaditut viestit.
Jos ei tuon vertaa viitti, ni eipä mun mielestä tarvi ihan kaikille alueille päästäkään.
Jaahas että näin on muuttunut! Itsekin tykkään vain seurailla foorumia ilman, että pitäisi tänne olla mitään kirjoittamassa mutta ei kait se muu auta.
Es-jonnet ei pääse pöljäilemään
Mulla molemmat täynnä, ja silti ei kauppafoorumeita näjy!
Spämmäsit niin nopeesti nuo vaadittavat viestit, varmaan siitä johtuu. Odottele hetki.
Kyllä ne sieltä aikanaan tulee. 7 viestiä 8-9 minuutin aikana on aika paljon.
Kaikki Mulle Heti Tänne NYT :yawn:
Guruille ja hamstereille mikään ei riitä. :sarcasm:
Mites tuolla Myydään-alueella seikkailee joku jolla on nolla postausta? Alaikäistutka myös hälyttää :D
Spämmiviestit poistettiin ja varoitettiin, softa ei näköjään downgreidaa oikeuksia automaattisesti.
Hyvä hyvä hyvä.
ootan mielenkiinnolla että pääsee kattavasti näkemään, miten tätä touhua vois omalla kohalla kehittää savuttelun sijaan!! On muuten eka foorumi, missä rajotukseen oon törmänny. Enkä epäile yhtään ettei se aiheellinen olis...
Mä oonko jo ihmetelly et minne on kaikki kirppis jne jutut hävinny