Pistänkö omista vehkeistä ja litkuista kuvia, ette lakkaisi Joulunakaan nauramasta. :antismoke:X-(
Printable View
Ihme ja kumma.. Koko päivän miettiny et pitäs tehä uus setuppi sittenkin arrowiin. Nyt se akun vaihdon yhteydessä tuntu alkavan wickaan paremmin.. Ehkä mä tosin vain kuvittelen.. Saas nähdä. Tänään ollut vuorokauden nikotiinittomilla nesteillä.. Keskiviikkona pitäskin mennä töihin ekaa kertaa 8kk työttömyyden jälkeen. Varaanko mukaan nikotiinillista nestettä? Kyllä :D
Nyt heränny taas kysymys.. Lopettasko koko touhun? Just ostelin kaikkea.. Hmm :D Jos suurimmasta osasta vaa hankkiutuis eroon ja lopettas tänki ku ei nikotiiniaka pysty vetää.. :D
Ei kannata ;)
Varmaan itekkin ois pystyny vajaan kahden vuoden aikana vetää nolliin mut harrastus ennenkaikkea :D
Viime viikon lauantaina unohdin ottaa täyttöpullon messiin ku lähdin pyyntiin, 6 tuntia metsässä ilman höyryjä, no problem :eek:
Ennen ois kiivenny pitkin männynkylkiä jos ois tunnin joutunu oleen ilman röökiä :D
sama homma välillä unohtanu akut johonki ja ollut 5-6h ilman höyryä ei mtn ongelmaa.
tää on vaan sen verran hieno harrastus :)
Laita nesteisiin joku 0.1mg niksaa niin ei tunnu niin hölmöltä touhulta.
Itekin suunitellut nollaniksojen kokeilua, mutta mitäs jos se tyydyttääkin? Lähtee koko touhulta pohja. :crying:
Vuosi sitten höyrytelty 12-15 mg ja nykyään 3-5mg. Joskus vitosen nesteitä vetäessä ottaa liikaa kurkkuun ja on pakko tiputtaa johki kolmoseen. Swaggeria tulee höyryteltyä usein ilman niksoja. Kannattaa kokeilla.
Lähinnä pohdin että elämä olisi stressittömämpää ilman tätä harrastusta :D
sitä se varmasti on mutta hei te ootte vasta alottanu niin ei ihme jos välillä tuntuu että ne setupit ei toimi :)
kyllä se siitä
Meikä tarvii sen kurkkutuntuman, hissukseen oon tiputtanu 24->10mg litkuihin ja kun vanhat pohjat loppuu niin nätti tiputella vaikka 1mg alas pienin välein :) Eli jos sama suunta jatkuu niin reilu vuosi ja ollaan nollan lähellä. En siltikään näillä näkymin oo lopettamas helvetin hyvää harrastusta :D Rahaa kiinni pelkissä vehkeissä pari tonnia vaik miten laskee :banghead:
Täällä aleta vuotta odottamaan että ne setupit toimii. Pitää toimia ny ja lyödä niin vitun lujaa että silimät pyörii ens viikollaki! :)
Pystytkö muuten minkään maun kanssa vetään nikotiinia. Mulla on vieläkin tapana ottaa eRollista joku kymmenen hatsia FV:n vahvinta aamusin ja usein siitä eteenpäin saattaamennä monta tuntia vaikka nollakamalla.
En oo edes kokeillu 36mg mallua gennyillä, jostain syystä ei menny esim. Evodillakaan. :confused:
Itellä sama kans, ei ole oikeastaan riippuvuutta enää nimeksikään mutta nyt taas töissä ollu hektisempää, onhanse mukava ajella duunista kotia ja rauhottua samalla höyryjen lomassa. Niksaa on, sanotaanko mauksi, en mie nollanesteitä ala imuttelemaan.
Jos joku haluaa mulle festeillä tehä arrowiin toimivan setupin niin olisin varmaan tosi onnellinen :D
Nyt on testattu 3mg niksoilla nestettä.. Hyvin toimii.. Joten niillä mennään kunnes taas ei pysty ja sit siirryn esim 1mg:hen :D
Olipas mukavaa käydä vapefesteillä! Tuli hyvä fiilis kun ihan random ihmiset tunnistivat ja tulivat juttelemaan niitä näitä :) Teki ns vaikutuksenkin kun ei suomalaiset yleensä tule tosta noin vain juttelemaan! On tämä jengi siis aika rentoa :) Oli mukava saada myös kasvoja nimimerkeille.
Nyt on loistava setuppi Arrowssa (Pakko joka paikkaan hehkuttaa ;) ) kiitos Charun <3 Ja ystävälliset muutkin immeiset jotka neuvoja jne antoivat!
Jalippon Vanilla Berry on OMNOMNOMIA ;DD Yks uus lemppari <3 Kiitos siitä Jalippo!
Ja tulihan sitä ostettuakin kaikennäköistä.. Mm. Pink Spottia, meshiä ja ohmimittaria.. Nyt voi isäntä luovuttaa vamon eteenpäin mun velipojalle, käännytetään sekin tähän.. Tosin nuuskasta, ei tupakista ;)
Kiitos festeistä kaikille!
Et maininnu mun novumia jonka pakotit ostamaan :D
Aattelin et saat ite mainita ;) Muahhha.. En pakottanu. Yllytin. Ja se on humutusketjussa jo mainittu ;)
Tässähän tätä:
Liite 10637
Myös ihana violetti driptippi <3
eikä vituta ei!! saatana ku en ite päässyt paikalle :(
Kaksi yötä töihin on.. Laskin aivan itse äsken kun näin.. Jonkun asian :D
Tehtiin lasten kanssa työpaikan kunniaksi kakku! Pojat halusivat että siihen kirjotetaan jotain, en keksinyt muuta :D
Liite 10653
Liikaa energiaa ja tarve terrorisoida kaikkea. ;) Muhahahaha.. mihinköhän tän riehunta mielialan purkais.. Ei mitenkä varmaa vaikuta joku alitajuntainen jännitys koskien keskiviikon työnaloitusta..
Setupoiskohan sitä pennyn? :D Noooot.. Menee hyvä fiilis äkkiä hukkaa :D
Mulla ois aivan LOISTAVA idea. ;)
Vinkki: Trmnt haluaa kattella televisioo.
Toosaa voi katella näköradiosta. Ja oikein 3D:nä :p
Kaksi työpäivää takana uudessa työssä.. Kyllä pakko myöntää että on tullut klo 20 nurkilla aikamoinen väsy jo joka ilta.. Jää kotidataaminenkin aika vähiin töiden jälkeen ja töissähän ei kerkeä kun on hieman hektinen aika projektissa.. Mikä on kyllä vaan hyvä.
ONNEKSI Charunin setuppi toimii moitteettomasti Arrowssa.. Otin kyllä tampereelle varmuuden vuoksi eevokin koska olin skeptinen mutta eipä sille ole ollut käyttöä.. Pari hotspottia olen saanut aikaan nesteen vähissä ollessa ja täytön jälkeen mutta muuten se on niin täydellinen.. Ei onneksi tarvinnut palata eevokkeihin ;) Toivotaan et setuppi kestää hamaan tulevaisuuteen koska aikaa tehdä uutta setuppia ei ole kuin viikonloppuisin :D
Ja mun Jalipon Vanilla Berry LOPPUUUUUUU.. Mä en kestä :'(
Josko tänään rohkenis tekemään ihan videorevikat saamistani näyte e-nesteistä: Tonic's Trololosta ja Jalipon Vanilla Berrystä.. Josko sitä uskaltas sit julkasta ne juuuutuuubissa :D
No, jos kamera ja näytöt kestää meikäläisen pärstää, niin ei pitäs sulla olla mitään hätää. :D
Videota putkeen vaan!
Eihän niitä previkota itselle tehdä, eihän :D
Juu mullon broidi jo innoissaan ilmoittanut jakavansa ja mainostavansa mun videoita ko se on joku juutuuppifriikki ;D