-
Vs: Yleinen hintakeskustelu
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
pki
Halit silleen ei homolla tavalla :D
Tää HHP on kyllä oman mielensä jättiläinen, harvoin näkyilee näitä näin itseään täynnä olevia tapauksia muualla kuin valkotakkisten ammattilaisten seurassa.
Mutta mik' sie olet tuomitsemaan
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
pki
Tää HHP on kyllä oman mielensä jättiläinen, harvoin näkyilee näitä näin itseään täynnä olevia tapauksia muualla kuin valkotakkisten ammattilaisten seurassa.
Niin niille nyrkkeilijöille aina käy, joutuvat osaavamman kaverin halittaviksi ja sitten harmittaa :D
-
Hmm... Miten mulle tulee jotenkin näiden tekstien perusteella HHP:stä mielikuva pakkiksen foorumilta tänne eksyneestä, anabolisilla sterodeilla itseään "pumpanneesta", viinalla itselleen roidragen hommanneesta uhoilijasta, jonka kengännumero on suurempi kuin ÄO. Kokoluokkaa kaappi, mutta silti nostaa penkista pelkän tangon ja hengästyy portaita noustessaan jo kolmannen kohdalla. :laugh:
Tämä siis ei ollut kohdistettu mitenkään pakkislaisiin yleisesti, vaan vain tähän kyseiseen herrasmieheen. :D
-
Tämä juttuhan lähti liikkeelle EAMOD-tuotetta käsittelevästä ketjusta. Laitteen ensivastaanotto ei ollut kitkaton. Laitteessa oli valmistusvirheitä, ja minä taisin olla yksi äänekkäimmistä ongelmien esiintuojista.
Liimasin laitteen kuntoon, ja nyt olen täysin tyytyväinen hankintaani. Valmistajalle taikka myyjälle en reklamoinut (koska sain ongelman helposti itse paikattua). Tällainen valmistusvirhe nyt vain sattui, mutta laitteen design on tuota lukuunottamatta sitä mitä oli luvattu.
Minulle tämä oli hyvä ostos. Itse olen käynyt läpi eGo:n, ja Lavatuben, ja pari arvokkaampaa modia. Olen harrastaja, ja kerännyt kokoelmaani itselle toimivia ja laadukkaita näytteitä erilaisista teemoista.
Veljeni seurasti minua lyhyesti perässä: hänkin halusi eroon savukkeista. Sain hänelle omien alkumokien johdosta osoitettu laadukkaat eGo-tuotteet, ja niillä hän menee vielä nytkin vuoden jälkeen. Ei edes akkuja ole ostanut uusia.
Veljeni on tyytyväinen. Hänen mielestään eGo-akkuvarastoni, erilaiset VV-laitteet, tankkien määrä yms. on käsittämätön, järjetön: sekopäinen. Hän on järkyttynyt, sanoo "Nutz" aina kun näkee mut höyrykkeideni kanssa. (Hän pitää sen kuitenkin meidän välisenä, tänne palstalle hänelllä ei ole ollut mitään mielihaluja tulla provoamaan, vaikka tunnuskin on ja kaikki).
Toisille tosiaan höyryke on vain työkalu, kuten apteekin nikotiini-inhalaattori. Naurettavaa tulla sillä asenteella sähkösavuttelijoiden pesään julistamaan omaa käytännönläheisyyttään. Se vain ei saa täällä vastakaikua.
Turhaan kulutettua näppistä ja kaljaa puolin ja toisin.
-
Huhhuh, kiitos osallistuneille keskustelijoille tästä ketjusta. Harvoin tulee vastaan tämmösiä tukehtumisvaaran aiheuttavia ketjuja! :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
pki
niin kuin jansu sanoo, ei oo homoo jos ei kivekset kosketa :D ja haluun mielelläni ottaa erää hhp kanssa! nähdä minkälainen nyrkkeilijä oot, tule vkl vapefesteille, eiköhän miljonääri esmoke sponssaa kehän sinne :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hulluhöyrypää
Hei se JD on perseestä!
Mut Laphroaig ja Jameson ei. Ja kyl nyt näissä määrissä sitä JD:tä on todella vähän. Onneks nyt jaksoin kallistella näppistä niin sain suurimman osan takas lasiin ja on muuten hyvää tässä promille määrässä. Ja JD:tä juodaan vaan sen takia, että pullo on neliskanttinen ja ei kieri pakoon.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
pki
harvoin näkyilee näitä näin itseään täynnä olevia tapauksia muualla kuin valkotakkisten ammattilaisten seurassa.
Ja rillijonos.
http://www.youtube.com/watch?v=dLkEl576LOA
-
àika liikuttava tää teidän groupthink.
Ainoa, mitä tein oli se, että kritisoin ylihintaista teleskooppia ja te vielä mussutatte mulle.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hulluhöyrypää
Mutta mik' sie olet tuomitsemaan
Samaa kysyisin sinulta, olethan jo tuominnut paljonkin.
Aletaan pääsemään asian ytimeen ja ehkäpä se järjen valo alkaakin löytymään sieltä jostain syvältä.. tosin epäilen.
-
Ongelma ei olisi siinä, että olisit kritisoinut ylihintaista teleskooppia, mutta siinä, että kritisoit ihmisiä, jotka ovat siitä valmiita maksamaan ja jauhat paskaa ilman ainuttakaan pätevää perustelua, saat vain trollin leiman otsaasi.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
pki
Samaa kysyisin sinulta, olethan jo tuominnut paljonkin.
Aletaan pääsemään asian ytimeen ja ehkäpä se järjen valo alkaakin löytymään sieltä jostain syvältä.. tosin epäilen.
Sie tulet yllättyyn jos yrität viisastella. Mulkku
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hulluhöyrypää
Sie tulet yllättyyn jos yrität viisastella. Mulkku
Nimittely jatkuu.. taitaa HHP:n kipupiste lähestyä kun tajuaa vähitellen oman nimimerkkinsä ironian. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
esmoke
Ongelma ei olisi siinä, että olisit kritisoinut ylihintaista teleskooppia, mutta siinä, että kritisoit ihmisiä, jotka ovat siitä valmiita maksamaan ja jauhat paskaa ilman ainuttakaan pätevää perustelua, saat vain trollin leiman otsaasi.
Johan se nähtii, mihin siusta on. EI MIHKÄN!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
pki
Nimittely jatkuu.. taitaa HHP:n kipupiste lähestyä kun tajuaa vähitellen oman nimimerkkinsä ironian. :D
Tähän laitettaisiin +1 jos se olisi hyväksyttävää :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hulluhöyrypää
Puhutko useinkin itsellesi? Kannattaisi ehkä ottaa ammattiauttajiin yhteyttä.. ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
pki
Älä luule. Sie et miua saa hermostuu. Ja jos saat nii se o viimine mitö herreilläs saat.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hulluhöyrypää
sinä se oot isoin kyrpä mil on nähty korvat :D
-
Meni nyt kyllä nii yli tuon äijän kirjoittelu, että toivottavaa olisi, jos ei tätä herraa enää foorumila nähtäisi. Nimittely ja suoranainen uhkailu ei ole tämän foorumin tavaramerkkejä eikä millään tavalla hyväksyttävää. Modet tehkööt tämän herran suhteen omat ratkaisunsa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hulluhöyrypää
Näyttää olevan ainakin enemmän kuin sinusta. Onko omaa modi/e-savuke-tehdasta pystyssä? Ootko tuonut omaa e-savuketuotetta markkinoille? Tuskin.
Mielestäni on todella hatun noston arvoinen asia, että joku on perustanut myymälän myymään vielä vähän "harmaalla alueella" olevia tuotteita ja vielä laadukkaita sellaisia. Ja jos yksin voisin, niin tekisin kunnia rivistön sille, joka on tuonut suomalaisen e-savuketuotteen markkinoille.
Jos mielestäsi nämä ovat ylihintaisia ja halvemmilla tullaan yhtä hyvin toimeen (niinkuin varmasti Matti Meikäläinen tuleekin), niin laita oma firma pystyyn, tilaa Kiinasta konteittain halpoja settejä, markkinoi, myy ja tienaa miljoonia, jos tällä tavalla ne miljoonat kääritään.
-
Onko Suomi24 lopetettu? :D vai liian ptkällä huoltotauolla...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
esmoke
Meni nyt kyllä nii yli tuon äijän kirjoittelu, että toivottavaa olisi, jos ei tätä herraa enää foorumila nähtäisi. Nimittely ja suoranainen uhkailu ei ole tämän foorumin tavaramerkkejä eikä millään tavalla hyväksyttävää. Modet tehkööt tämän herran suhteen omat ratkaisunsa.
No sori. En ees ole Torniosta :D
Ei kannata olla niin kauhian tosissaan.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
esmoke
+1
-
Ja mitä vertaillut niin suomikauppojen hinnat on hyvinkin vertailukelpoisia :D
-
Mä itse toivon, että tämän foorumin käyttäjät kiinnittäisivät huomiota siihen mitä kirjoittaa, sillä kiellon tai edes varoituksen saaminen näin ala-arvoisen kirjoittajan johdosta ei ole millään tavalla järkevää, edes lauantai-iltana.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
esmoke
No älä ny oo niin peloissas
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Antzu
Ja mitä vertaillut niin suomikauppojen hinnat on hyvinkin vertailukelpoisia :D
yleensä parempia vielä, ja vaatii uhrauksia,ku koskaan tiedä mitä tapahtuu, kielletäänkö nesteet, tai mitä :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
esmoke
Mä itse toivon, että tämän foorumin käyttäjät kiinnittäisivät huomiota siihen mitä kirjoittaa, sillä kiellon tai edes varoituksen saaminen näin ala-arvoisen kirjoittajan johdosta ei ole millään tavalla järkevää, edes lauantai-iltana.
Kukaan ei tykkää tiukkapiposta, eikä tämä tietääkseni ole sun mainos sivusto.
-
Kiitos kaikille tähän lankaan osallistujille! Sain uuden tähden :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hulluhöyrypää
Sinullahan se pipo on eniten kireällä ollut, mitä tätä ketjua on seurannut
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hulluhöyrypää
Kukaan ei myöskään tykkää riidanhaastajasta, eikä tämä tietääkseni ole sun riehumissivusto. Pitäsköhän sun vaan mennä sinne nakkikioskin jonoon, jos vaikka löytäsit tasostas seuraa? ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Kukaan ei myöskään tykkää riidanhaastajasta, eikä tämä tietääkseni ole sun riehumissivusto. Pitäsköhän sun vaan mennä sinne nakkikioskin jonoon, jos vaikka löytäsit tasostas seuraa? ;)
ole hiljaa.
-
Mä en missään vaiheessa kieltänyt jatkamaan (kehittävää, oliko sitä?) keskustelua. Sun pointtis on vaan menny niin rankasti ohi jo aikoja sitten, etkä ole yhtäkään mielipidettäsi pystynyt perustelemaan, joten mielipiteesi on samaa luokkaa THL:n sähkötupakka kannanoton kanssa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Antzu
Sinullahan se pipo on eniten kireällä ollut, mitä tätä ketjua on seurannut
Ole hiljaa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hulluhöyrypää
ole hiljaa.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hulluhöyrypää
Ole hiljaa.
Ohhoh! Argumentointi senkun paranee. :D
Edit. Laitetaas vastavetona kuva:
http://cdn0.dailydot.com/cache/84/68...efe0c4e2e3.jpg
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hulluhöyrypää
ole hiljaa.
tässäkö kaikki mitä itestäs sait irti "ole hiljaa" loistava äijä :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
esmoke
Mä en missään vaiheessa kieltänyt jatkamaan (kehittävää, oliko sitä?) keskustelua. Sun pointtis on vaan menny niin rankasti ohi jo aikoja sitten, etkä ole yhtäkään mielipidettäsi pystynyt perustelemaan, joten mielipiteesi on samaa luokkaa THL:n sähkötupakka kannanoton kanssa.
Voi saatanan pallopää! Menehän nyt uudestaan lukemaa ja tuu sitten sanomaan!
-
Keskustelun taso alkaa käydä korkealentoseksi :o
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
esmoke
+1
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Ohhoh! Argumentointi senkun paranee. :D
ole hiljaa