Tankki muodostuu kolmesta "renkaasta," teräs-muovi-teräs.
Printable View
Tankki muodostuu kolmesta "renkaasta," teräs-muovi-teräs.
Aivan aivan aivan, joo no pittääpi testata totakin. Jos nyt imis tuon tankin tyhjäks ja sitten kattoo, eli vissiin huomiselle menee kun tää tankki imee kahen päivän neste tarpeet
Mulla kanssa muutaman kerran hirttänyt kiinni kaiffarin alin tankin osa ruuvari ilmansäädön sisään ja kiertää auki helppoo ku heinän teko :)
Noniin aika olis laitella ensimmäin ns "oikea" genny, oli tuossa aikaisemmin joku genisis mikähä agi jotain se olikaan en nyt tähän hätään muista ja toimivia setuppeja sain aikaan mutta kyseisen gennyn laadun takia jäi parempien kuten aidon kaiffarin takia hyllyyn pölyttymään, elikkä nyt siis ehdotuksia mahdollisimman laadukkaasta gennystä? Mielellään mahdollisimman kovalla höyryn tuotolla muulla ei niin väliks ja hinnalla ei väliä!
H-atty tai vaikkapa novumi
mistäköhan noita H-attyja mahtaa saada ja missä hinnoissa laitos pyörii? tuota novumia olen kattellut mutta kunpi noista mahtaa olla parempi hintalaatu suhteella?
Laita osto aihe tai eti kirppikseltä, paremmuudesta en osaa sanoa. H-atty on ainakin monipuolisempi kun saa dc päivityksiä jne.
http://fishop.garageofcreation.com Uusia saap tuolta jos saldoille sattuu? :)
asia selviö:) tyhmänä kysyn mut mitä on dc päivitykset? :D oon aika uus näis touhuissa :D
Dualcoil, saa 2 vastusta saman hatun alle.
ahaaa:) kiitosta. nyt pitääki sitte funteerata et kumman ostaa.. valinnan vaikeus:D
Noniin, nyt menny lopullisesti hermo tobeco liteen. Kussu pari kertaa nesteet ilmareijästä taskuun täysin varottamatta kesken työpäivän. Voi toimia ensin pari päivää täydellisesti ja sit yhtäkkiä, prkl!
Nyt pitäis sit ostaa joku pomminvarman laite missä noin ei voi käydä. Mietin tota misterin uutta atoa. Onks se niin että kun siitä laittaa nestesyötön kiinni ja heittää taskuun miten päin vaan niin tommosta ei voi tapahtua?
Toinen vaihtoehto expromizer. Muitakin saa ehdottaa. Pumpuli/silica atoja :D
Ei tartte Misteristä laittaa edes syöttöö kiinni, eikä kuse. Mutta joo, syötön saa täysin katkaistua...
Kayfun on varma kunhan setuppi on okei, sama homma tuon kloonin kanssa. Mister vuotaa kyllä kanssa jos setuppi on pielessä. Ainoa täysin vuotovarma laitos joka mun käsiin on sattunu on kartotankki.
Aika hankala on saada mister vuotamaan jos vaan jaksaa vääntää nesteensyötön kiinni kun taskuun laittaa, jos siis haluaa pelata varman päälle. Kyllähän kartotankinkin saa vuotamaan jos "setup" kusee, tämä on näitä haitta puolia kun nestemäisen materiaalin kanssa pelataan :D
Näitä uusia mister 510 atoja en oo saanu vuotamaan mitenkään, vaikka oon koittanu.
Tonne tankkiin ei muodostu painetta niin paljon kun vanhoissa versioissa, jotka vuotaa vähän helpommin.
Ja painehan tulee tuosta korkista :)
Eihän herrakaan vuoda jos topcäpistä päästää paineet pois nitkuttamalla :smoke:
Nitkuttamalla korkin aina laitan kiinni mut kyl vanhat herrat välillä kuseskelee, ehkä se on se ikä :laugh:
Korkki kiinni ja laite ylösalaisin, sitten nestesyöttöä auki niin paineet lähtee misteristä. Eikä laite kuseksi eikä tarvitse mitään nitkutella.:)
Täältä löytyy kaikki herrat ja toimii kuin junanvessa
-Nesteet tankkiin kierteiden alapuolelle
-Nitkuttamalla paineet pois
-Höyryä melkein kuivaan asti
-Laite väärinpäin samalla kierros auki syöttöä
-Imaile tankki tyhjäksi ja palaa taas alkuun :)
Millä nitkuttamalla paineet pois, en ainakaan omassa ole mitään paineita nitkuttanut pois. Lähtee paineet kun täytät tankin ja sen jälkeen käännät misterin ylösalaisin, sitten nestesyöttöä vähän auki niin paineet lähtee:).
Ite kanssa käyttäny Mistereissä tuota ylösalaisin syöttö auki taktiikkaa.
Tartte mitään nitkutella, käännellä tai voltteja heitellä, kun käppiä ruuvatessa painelee muutaman kerran imuputkea voimakkaasti sivusuunnassa. Näin toimii herrasmies.
Jokaisella oma poppakonsti :D
Eipä tuo Mister juurikaan täytön yhteydessä itsellä vuoda. Tietysti laitteen saatua hitusen tuppasi ennen kuin oppi kippaamaan ympäri. Enemmän häiritsi se, että kaljoitellessa tulikuumana saattoi pokkana ruikkia enemmänkin pihalle. Tiettyhän sen sai katkaistua, jos tarpeeksi ajoissa huomasi. Harvemmin tosin tenupäissään ihan skarppina on. Tuotakaan vuotoa ei toisaalta ole enää pitkään aikaan tapahtunut vaikka tarkoituksella ketjuvapottelin tulikuumaksi. Kai se korjaantui lisäämällä aavistus punpulia uriin. Tai siis ei lisäämällä, mutta en enää karsi niitä häntiä kuten aiemmin.
Tuo kuumuusvuotokin johtui nähdäkseni vaan siitä, että se ilmarööri on melko pitkälti pohjan tasalla. Kayfunissahan se on korkealla ilmassa, joka selittänee miksi ei vuoda ikinä vaikka mitä tekisi.
Olisikohan Trident v2 soveltuva ensimmäiseksi rbaksi? omegaa olen miettinyt myös
Aika hintaviahan nuo ekaksi rakenneltavaksi on, ja Omegan saatavuudesta en tiiä kyllä.
mulla gayfun lite ja tarttisin siihen jotain vastuslankaa?? Mä en saa sitä millään toimimaan kunnolla. Kerran sykkää ja sitte pimenee eikä sano mitään. ELi vinkit tervetulleita :D
0.32 lankaa 8kieppiä 2mm ruuvarin ympärille microcoilina ja pumpulit sisään, pares setti tonne IMO. Ohmit on reippaan 1 ja mekaanisella toimii oikein mainiosti :)
Pyöräytät kerran ruuvin ympäri ja sitten vasta kiristät niin pitäis pysyä, ilmeisesti joku heikkolaatuisempi clooni kyseessä jos ne ruuvit on kovinkin pienet. Mutta kokeles tota ympärikiepauttamista.
Sophia himottaa. :eek:
????? Repairable atomizer for tank