-
Vs: Höyryämisen vittumaisuudet
Itse oon taas huomannut, että sitä kalvoa tulee laseihin kyllä ilman minkäänlaisen höyry- tai savukkeen käyttöä autosta riippumatta. Mitä se on, sitä en taas tiedä :). En kyllä omissa autoissa ole lasin sumentumis- tai jäätymisongelmia havainnut enempää kuin ilman höyryttelyäkään.
Isukilla, kuka ei ole ikäänsä polttanut, saati höyrytellyt, tulee myös parissa viikossa putsauksen jälkeen auton lasiin aurinkoisella kelillä näkyvä kalvo.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vanhanen
Vaimoke (jos sellainen löytyy) kyrsiintynyt sun höyrykalvoihin ikkunois ja laittanu sut pesee ne? :D
Correct :D En kyllä valita, mitään muuta valitusta tästä harrastuksesta en kuule niin tämä nyt menee ihan vielä sovun säilyttämiseksi :)
-
No joo..Onpa kyllä taas auton ikkunassa höyrykalvo ja mielestäni tulee aika äkkiä..riippu varmasti osittain myös nesteestä?..vai tunnostaako siltä? :D..mutta lähtee helpommin pois kuin oikein pinttynyt tupakan paskakalvo josta jäi ruskea värikin pyyhkeeseen tai paperiin ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tapo
Correct :D En kyllä valita, mitään muuta valitusta tästä harrastuksesta en kuule niin tämä nyt menee ihan vielä sovun säilyttämiseksi :)
Osupas nappiin... menenki tästä laittaa loton jos sitä ois viikonpäätteeks miljonääri! :D
-
Vaimosta puheenollen, nyt se valittaa jo krapularöökin polttamisesta makkarissa kun tietää että mulla on höyryke ja sitäkin voisin hyvin käyttää :D
-
Oon huomannu kans ton kalvo homman mikä tulee laseihin. Autolla ajettu 500km ja lasit on pesun tarpeessa :)
-
Höyryämisen vittumaisuudet
Eipä ole kalvoja näkynyt vuoden aikana autonlaseissa, semmonen reipas 120tkm on työnnetty menemään :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Eipä ole kalvoja näkynyt vuoden aikana autonlaseissa, semmonen reipas 120tkm on työnnetty menemään :)
Nesteissä varmasti eroja, mulla on kans mömmöä lasin sisäpinnalla ihan reilusti. Pelkkä vodkapesu ei juuri auttanu.
Kettumaista höyryttelyssä on myös se kun tekee hyvän siistin coilin, asentaa huolellisesti cotton-wickin ja antaa sen mehustua 3 tuntia niin wick olikin liian ohut ja se kärtsääntyy melko heti kun käämi pääsee kuumenemaan liikaa.
Ja se että hankkii jonkun höyryttimen mitä kehutaan mainioksi, mutta pitkällisen modailun jälkeenkään se ei toimi omaan käyttöön yhtä hyvin kuin rebuilt Vivi Nova.
-
Juu jättää reilun kalvon ikkunoihin...
-
Kannattaa jättää se päriseminen pois autossa istuessa :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Kannattaa jättää se päriseminen pois autossa istuessa :D
Ei ei ei... Se räkä on erikseen :D
-
Autossa höyrytään jokapäivä ja ei kyllä mitään kalvoja ole tullut ;o Mistä lie johtuu
-
Teillä vain ole riittävän höyryävät savukkeet ;)
-
mitäs litkuja te sitten vetelette ja tuleeko siitä nesteestä kalvoa?
itse käytän lähinnä vg-pohjaisia diy-nesteitä, joista ainakin on tullut.
-
Itelläkin jättää autossa kalvoo ikkunaan :o
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
cronic
Itelläkin jättää autossa kalvoo ikkunaan :o
Millä nesteellä höyryttelet? vg%?/pg%? :)
-
Ite oon höyrytelly 100% VG litkua autossa eikä oo tullu mitään :)
-
-
DIY 75% VG, talvella 85% PG, kalvoa tulee. Ilmeisesti lasiin käytetty pesuaine merkkaa aika paljon.
-
Minulla on päivittäisessä käytössä pääasiallisesti Diablo, P+, GUS ja Bombshell. Yhteistä noille laitteille on se, että akku vaihdetaan kiertämällä putki keskeltä auki. No, oli sitten ProVari + ZAP yhdistelmästä loppunut akku, joten tuli sitten ruuvattua ZAP irti ja ihmeteltyä tovi, että missä se akku oikein on..
-
Yksi vitutuksen aihe oli unohtaa sähkötupakka autoon yli 20 pakkasilla. Sitä kun siitä tulitti niin karto paloi välittömästi, ei vissiin oikein nesteet virranneet tms :)
-
En tiedä aiheuttaako löysän imuvastuksen omaavat atot mulle herkemmin hikkaa, mutta vittumaista silti.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Purkka
En tiedä aiheuttaako löysän imuvastuksen omaavat atot mulle herkemmin hikkaa, mutta vittumaista silti.
Mulla tuli somniumilla alkuun AINA hikka, kun otin imut :laugh:!
-
Tuohon autonikkunan huurtumiseen, mulla oli volovossa samaa ongelmaa. Ihan kesälläki sen huomas, että joku kalavo siihen päälle aina ilimesty ku höyrytteli autossa.
Vaan pesasin autoglymin car glass polishilla, ja tein jossain vaiheessa huomion että ei ennää lasseihin tuukkaan tuota kalavua.
Johtopäätöksenä liene vois vetää, että koittakaa tuota autoglymiä josko auttas? :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
palssi
Tuohon autonikkunan huurtumiseen, mulla oli volovossa samaa ongelmaa. Ihan kesälläki sen huomas, että joku kalavo siihen päälle aina ilimesty ku höyrytteli autossa.
Vaan pesasin autoglymin car glass polishilla, ja tein jossain vaiheessa huomion että ei ennää lasseihin tuukkaan tuota kalavua.
Johtopäätöksenä liene vois vetää, että koittakaa tuota autoglymiä josko auttas? :D
Carlaken vastaavaa meinasin koittaa... Sama pirun kalvo täälläkin riesana, vaikka vasta 3kk takaperin lasit pesin. Nykyään edes viitti höyrytä autossa, koska lasit huurustuu ton likasen kalvokerroksen takia samantien.
Muuten ei kyllä nyt mikään muu tunnu mitenkään harvinaisen **ttumaiselta.. Kerran kolmeen päivään lataa akun ja samalla täyttää tankit. Innokin iTaste mvp ja 6ml cartotankki. <3
-
korvatulehdus päällä ja kuumehouruissa sattui väärä pullo käteen ja lorautin RY4:sta muutaman tipan korvakäytävään. O0
Eipä tuohon näemmä kuollut. Kirvelikin huomattavasti vähemmän kuin ne lääketipat.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tripleA
korvatulehdus päällä ja kuumehouruissa sattui väärä pullo käteen ja lorautin RY4:sta muutaman tipan korvakäytävään. O0
Eipä tuohon näemmä kuollut. Kirvelikin huomattavasti vähemmän kuin ne lääketipat.
Tästä se alkaa, kohta on teinit tunkemassa e-nesteitä ties mihin rakoihin.
-
Re: Vs: Höyryämisen vittumaisuudet
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja mrelwood
Tästä se alkaa, kohta on teinit tunkemassa e-nesteitä ties mihin rakoihin.
No, aika liukastahan se on.. :D
-
Se, että oon enemmän koukussa tähä foorumiin, youtuben vapofilmeihin ja nettikauppoihin kun ikinä analogisiin. Alkaa kohta muu elämä kärsimään
-
Re: Höyryämisen vittumaisuudet
Ketuttaa ku töissä ei "saa" vapottaa ku miel tekkee ja oma the yhteenpano täysin hukassa - eli melkei menee enempi rahhoo ku etsiskelee sitä oikeaa
-
Ketuttaa kun ensimmäiset vehkeet on vasta Kustin poljennassa ja niin kovasti tekisi mieli jo maistella, eikä röyhytellä analogisia.
-
alkanu vituttaa koko touhu
-
Mites koko höyryttely nyt vituttaa
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
numinous
Mulla tuli somniumilla alkuun AINA hikka, kun otin imut :laugh:!
Nyt kun te sen mainitsitte niin muistin itsekin. Hikka se usein alkuaikoina tosiaan olikin :O Muistan ku kauhee hikottelu ja silti piti kokoajan väkisin vetää siin samassa :D
Sit tohon auton laseihin: Ei mitään kalvoja missään autossa, höyryttelen nesteitä kaikelta väliltä usealla eri laitteella/setupilla.
-
En oo kyl ikinä kuullu että ois tullu hikka höyryttelystä :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ortep
Isälle tulee hikka tosi usein silloin kun harvoin tupakoi :D
Ei oo mul kyl vuoteen tullu enään hikkaa mistään. Jos se oli vähän niinkuin jotain siirtymävaihetta.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ortep
Tähänkin varmaan yksi syy on liian korkea nikotiinipitoisuus. Itselle ainakin tulee helposti hikka kun ottaa 2 kappaletta 4mg nikotiinipurkkaa suuhun ja alkaa jauhamaan :D
-
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
nakke
Tähänkin varmaan yksi syy on liian korkea nikotiinipitoisuus. Itselle ainakin tulee helposti hikka kun ottaa 2 kappaletta 4mg nikotiinipurkkaa suuhun ja alkaa jauhamaan :D
Sit ku viel nieleskelee vahingossa noiden 4mg:sien liemet niin ah ihanaa kun kurkku turpoo kiinni ja tulee paniikki, kokemusta on. Joskus vahingossa ostin niitä vahvimpia purukumeja, en lukenut käyttöohjeita ja menin Bauhausiin asioille, samalla kauhea purkan mussutus. Tuli pieni hätä siellä et mitä vittua nyt tapahtuu, hirveä pala kurkussa ja jatkui vaan turpoamistaan.
Myöhemmin ohjeisiin tutustuneena käyttö muistutti lähinnä nuuskaamista kun se purkka jätetään aina välissä poskeen odottelemaan. Turha keksintö, sähkötupakka 4 the win.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ortep
Mulle tulee aina ruokaröökillä. Muutenkin sillointällöin. :D