Tuossa kuvassa tuon keskitapin kohdilla oleva kumiosuus kai pitää olla yläcapin reiän sisällä niin, että päälipuolelta se tulee näkyviin?
Printable View
No niin.. Olin sit laittamassa tankkia kiinni lamboon niin lipsahti lambo räpylästä ja tipahti lattialle. Räpsähdys ja kopahdus vaan kuului ja lensi se 510-liittimen napa jonnekin eikä löydy. Vain jousi jäi jäljelle. Mitäs nyt?? Uusi 50eur putki tilaukseen??
Tai sit puran koko putken palasiksi ja siirtää hipleet johonkin diy boxiin.
Perseestä toi koko 510 liitin tässä.
Lentikö pelkkä se jousitettu pää vai koko putki mikä on juotettu piirilevyyn kiinni?
Edit: Nimittäin uuden navan laitto ei oo rakettitiedettä. halkaisijaltaan sopivan messinkinaulan hommaat, kierrät tupeksen nupin irti, kumieristin pois, kolvaat piirilevyn päässä olevaan reikään sopivan mittasen pätkän messinkiä, kumitutti takaisin, nuppi kiinni ja menoks.
Voisin kuvitella etteivät sähköliikkeessäkään kyseisestä tempusta paljon veloiteta ja saattaa löytyä naulaa parempaa materiaaliakin.
Joo kyllähän toi vituttaa jos yks pieni pudotus kumimatolle maksaa 50 eur. Pitää nyt kattoa vielä millä korvaisi ton liittimen.
Elikkä siitä lähti lentoon vain se liukuva tappi jossa se ura on. Jousi jäi laitteeseen.
Tässä polttelin kuivaksi epäonnistuneeksi tullutta setuppia Phoenix Originalista ja päätti sit hetkellisesti Lambon näyttö muuttua osittain mustaksi ??? Antoi hetken aikaa olla ja paniikissa kokeili, ettei kuumunu liikaa ja näyttö kärähtäny ja toimi taas niinkuin normaalisti. Saattaisiko olla jokin hetkellinen ongelma, josta ei tarvii välittää vai jokin oire jostain suuremmasta?
http://www.puff.fi/smok-dual-coil-15...kpl-p-932.html Käyköhän noi lamboon niitä löytyisi useampi paletti valmiina ja meinasin hankkia putken
Tänään tuli postissa 4 Lambo mini. Ensivaikutelma yllättävän laadukas kiinaputkeksi. Ainoa mikä hieman häiritsee on näppäimien helinä. Hyvältä näyttää Lumi-tankki nokassa.
Mulla on kanssa alkanut 1,5 kk jälkeen ilmestyä tuota tulituksen pätkimistä, sekä välillä ilmoittaa vastuksen tulittamisen sijaan. Onko ideoita mistä tuo voisi aiheutua?
Kiitos! Ja sit ihmettelemään mitä toi tollanen spray on ja mistä sitä saa....
Tällä oon puhdistanu Lava 2.1-T:n nappulan
http://kauppa.motonet.fi/web/guest/e...ductid=60-6074
Tänään tosiaan sain lambon käsiini, ostin käytettynä täältä foormuilta, ja myyjän mukaan toimiva peli. nooh otin sen sit käyttöön, akku sisään jne, ja laitoin sitten bogetankin nokalle. ei tulita. tietyissa asennoissa saattaa tulittaa, mutta sekin hyvin sattumanvarasta. ilmeisesti kontaktihäiriötä? onko mitään fiksiä?
^Millä akulla ajat tuota Lamboa?
Puolet porukasta kehuu että on tämä laite sitten hyvä ja kestävä ja paras lava.
Toinen puolikas sitten kertoilee milloin mistäkin viasta. Ei kyllä vakuuta allekirjoittanutta.
^ Edelleenkin tähän kiteytyy "Hyvä hinta/laatu-suhde." Corolla-peruskarvalakki-setti, mutta ei tästä rolssia saa tekemälläkään. :esmoke:
Sanotaanko näin että ainoat miinukset tähän mennessä tässä kikottimessa ovat olleet messinkiset kierteet 510-liittimessä. Ne ei vaan kestä jos on raskas ato (Kayfun ) nokalla ja tiputtelet lattialle, toinen on liittimen hempula kiinnitys piirilevyyn mutta senkin saa helposti kolvattua jos irtoaa.
Muuten olen ollut tyytyväinen mutta toisaalta ainakaan vielä ei ole paremmasta tietoa.
Eli ei pitäs ainakaan siitä johtua..
Aika jännä, jos on kuitenkin täysin toimivana myyty ja lähetetty.. Ootko kokeillu eri atoilla/cartoilla?
Tietty jos pätkiminen tuntuu tulevan kytkimestä, voi sinne napille/piirilevylle kokeilla ruiskutella elektroniikanpuhdistusspraytä. Sillä ovat vissiin melko monet saaneet pätkimisen aisoihin. ;)
Onko kukaan mitannut paljonko antaa kuormalla ulos kun akun jännite on laskenut esim. 3,5V?
Olen huomannu ett kaikilla laitteila mini versio ei oikee pelitä. vaikka säätää voltteja ym, nii höyryn tuotto jää olemattomaksi. mistä johtuu? akut täynnä ym.
Minkä verran minillä pystyy antaa max voltteja ego-t LR atoon ilman ett kärähtää?
Tämmönen pitäis ostaa nyt tässä joku päivä ekaks modiks, plussat ja miinukset tiivistettynä?
Tulitusongelma häipynyt omia aikojaan. Ei ole enää vähään aikaa kiusannut, vaan nyt höyryää tasasen varmasti joka näpäytyksellä.
Edelleen ottaa pannuun tuo, kun akun jännite putoaa tasoon 3.6v, niin pakko vaihtaa akku koska tehoista katoaa n. 50%. Tämä siis perstuntumalla. Huomaa maussa.
Kyllä sen säätämällä tuntee mikä on hyvä. On mielestäni myös henkilökohtaista kuka mitäkin tykkää,palaneen mausta en ole kenenkään kuullut pitävän. Iso versio toimii moitteetta.
Sehän on reguloitu...ja se systeemi kyl toimii,saattaa kyykkää jonkin verran kun akku ihan lopussa,lopettaa toiminnan kun akussa muistaakseni 3.5 volttia vai oliko 3.3. Mistä olet ostanut,jos ei kunnolla toimi ja kauan sitten?? Jotkut kaupat heittävät uuden kun palautat,jos et ole itse rikkonut....
Morjesta, oisko mitään ohjeita miten puhdistaa lavatube perusteellisesti. Pelko päällä että hajoo jos kattoo tonne kierteiden kohalle niin näkyy pieniä pisaroita että näköjään on nestettä päässy sinne mutta ihan pieni määrä (ei varmaan hengenvaarallista laitteelle?).
Oon aatellu ostaa varalle toisen akun jos sattuu tyhjenee kesken päivän, onko noista akuista mihinkään http://ego2.pl/en/9-baterie?p=3
Muuten laite pelittäny aivan mahtavasti, upeet höyryt kyllä lähtee ;) Kiitän vastauksista jo etukäteen :)!
^Akku pois ja molemmat päädyt irti putkesta ja sit ruiskutelet sisään elektroniikan puhdistusainetta ja annat kuivua. Ei sen suurempi homma.
Linkittämäsi akut kyllä käyvät Lamboon, mutta ainakin kuvien perusteella ovat ICR-akkuja, eli itse en ainakaan käyttäisi, mutta toimivat. IMR-akkuja suositellaan käyttämään näissä vehkeissä turvallisuuden takia ja niitä kannattaakin käytää, vaikka suurinosa suojista onkin jo Lambon piireissä.
Onko kukaan purkanut Lambo 4:sta?
edit:No nyt on=)
Hei, tilasin tässä sunnuntaina lambon, akkuja, Yhden DC Tank V2 ja bogeja (3 ohmisia). Olen täysin vieras näissä modien ja bogejen maailmassa joten voisiko joku valaista hieman että miten näitä bogeja sitten oikein ajetaan ? Täytetään ja höyrytellään semmoisinaan vai voiko asettaa tuohon tankkiin ?
-Anteeksi että näinkin tyhmiä joutuu kysymään, Terveisin vasta alkaja.
Tapoja on monia, tuossa yksi:
http://www.youtube.com/watch?v=XFPMQ3tDJvk
Itse laittanut karton toisinpäin ja pienenä vinkkinä: pyörittää ratoa korsussa vetäen sitä sisään/ulos.. imeytyy neste tehokkaammin ja itse lisäilen vielä nestettä niin kauan kun se sitä imee.
Kun sen on vaan painanut kortsuun ja sen jälkeen pyörittelee ja runkkailee sitä, se imee vielä yllättävän paljon ja runkkailu edesauttaa ilmakuplia nousemaan ulos vanusta.