Tästähän taitaa kehkeytyä oikein ison porukan miitti :D :thumbup:
Printable View
Tästähän taitaa kehkeytyä oikein ison porukan miitti :D :thumbup:
Täytyy ottaa heti ensviikon alussa luku takaa, jotta tiedän montako patonkia tilaan.
Mennää jo!!
Justhan järkkäsin sen pirkanmaa keskittymän. Hyvä porukka täällä ja haluaisi nähdä kasvojakin useammin.
BTW jos jollain pyörii jotain sellasta halpaa aloituspakettia (pientä kuulemma), niin ottakaa mukaan. Yritetään sillä sitten käännyttää yksi kaveri. Woo oli liian iso.
Eiku joku ohkonen
dääm juuri menin myymää loput ego tikut pois :( olisin voinu lahjottaaki semmosee
katon jos kerkeen haalimaa jostain semmosee
Multa vois löytyä ego setti ja siihen tankki ja kartoja.....ja "oddy" :laugh:
mulla on kanssa jotain vanhoja dse tikkuja ja 901 (pass thru) jotka toimii mutta kun ei ole laturia :laugh:
APUA OLISIKKO KENELLÄKÄÄN TR-001 LATURIA YLIMÄÄRÄISENÄ!!:o WIITIS TARVII OMAN TAKASIN JA EN OLE SAANU HOMMATTU VIELÄ OMAA..:banghead: OLIS KIVA JOS RAUMALTA LÖYTYIS LAITA YV JOS ON JA HINTA :confused:
LATURILLA ON TODELLINEN KIIRE !!!!
Nyt jotain rajaa sen capsin kanssa.. Ei mulla nyt niiiiin hätä ole :D
Jösses pitäisköhän sitä oikein ottaa ja lähteä lauantaina Poriin... Ois kyllä lomat just passelisti mutta tuo matka hirvittää :laugh: Eipä sitä oo kyllä kauheesti verkostoitunu omaa maakuntaa lukuunottamatta mutta eiköhän sitä siellä sit viimeistään. Should I stay or should I go prkle... :confused:
Mukaan vaan!
Montakos patonkia pistetään tilaukseen? Eli onks meitä nyt reilu kymmenen tulossa?
Ja kaipaako joku nukkumapaikkaa? Tiedän vaan tarviiko mun alkaa siivoomaan :-)
Eikös Wiittikselle, vanhana travellaajana, muka riitä iso huonekasvinlehti ja rauhaisa nurkkaus tontilta:rolleyes:
Hei onko kukaan tulossa E-P:n suunnalta? En löytänyt listaa osallistujista niin sillä vain kysäisin josko kimppakyyti ratkaisisi osallistumiseni :)
Offtopic: Hokasin, et jos iisi:n pitää klo 4 mennä hetkeksi töihin niin meillä taitaa olla sama työnantaja... ;)
mää olen ainakin viellä messisssä !!!!!
paikallisesta herkkuravintolasta 15 täytettyy patonkii sponssina. pakko riittää ;)
Tarvii huomen varmaa ruveta pakkaa jo :laugh:
Niinpä, mites muuten sen ego setin kanssa....Vieläkö sille olis ottaja?
hei jos jollain olisi tr-001 laturi tai muu vastaava niin olisin halukas ostamaan sen pois :)
Ei tarvita egoo, kaverille hommaan jonkun evod setin. Tosin ei se oo ees vastannut vielä
Voisin ottaa mörköjärkkärin messiin sais putkista räpsiä kuvia (jos omistajat antaa luvan) :evil:
Olisko joku niin mustasukkainen vehkeistään ettei antais vähäsen kuvailla :rolleyes:
Onhan se aika pervoa ?
"Hei saanko mää ottaa sun putkesta kuvan ?"
Heikompi vois kieltää ku karvane mies noin sen ilmaisee :laugh:
Toisaalta jos reaktio on "totta kai" ja alkaa sepaluksen avaaminen niin saattaa sekin aiheuttaa hieman hämmentävän tilanteen :thinking:
Täytyy kattoo jos pääsis hetkeks poikkeen, ellei juur silloin puimakone naksuta. Mihin aikaa porukka pääpiirteittäin on paikalla? Onko sauna lämpeemäs heti alkuunsa?
Tottakai tuut poikkee! Oisko 18-22?
Helkutti, tajusin vasta nyt että avaan toisen JB listan samaan aikaan kun teillä on miitti... no se aukeaa klo 18:00, eli jos ootte ehtinyt ottaa siihen mennessä maistiaiset, niin ne ketkä tykkää, voi sujahtaa Tapatalkin kautta listoille. ;)
Moneltakos oli tarkoitus aloitella? Klo 15? Kun tuossa K0uhijan kanssa juttelin että lähdettäisiin Mansesta klo 14 aikoihin eli oltaisiin perillä joskus klo 15-16 välillä..:)
No nyt on sentään tuplamäärä tavaraa ja suurin hype varmaan hävinnyt, joten ei kai tuo enää NIIN sekunttipeliä pitäis olla? :)
Keritään maistamaan! Yks kone tietty voi saada tappelun aikaan...
Ja itse oon 15.00 mestoilla. Kaikki tulee kun kerkee
Sen verran löytys vaihdettavaa et jos joku haluis vaihtaa aidon ja alkuperäisen penelopen metalli ja kirkasputkella (lievästi haljennu) ja 510 ja gg baset johonki mekaaniseen edes vähä laadukkaampaan putkeen