No nyt tuli tilattua pti klooni. "Älkää tuomitko" olen yhtä auki kuin siwa 😂 jos ois ylimäärästä mällätä niin kaikki ois aitoa.
Able herkuttaisi aitona...
Printable View
No nyt tuli tilattua pti klooni. "Älkää tuomitko" olen yhtä auki kuin siwa 😂 jos ois ylimäärästä mällätä niin kaikki ois aitoa.
Able herkuttaisi aitona...
Löytyihän se kuvakin. Vähän turhan vaikeaa vain yritin ensimmäisellä kerralla, mutta tuli siihen jotain kuviota.
Liite 29323
PTI? paljonkos oot käyttänyt noihin klooneihin rahaa? Lähinnä sillä mietin et aitojakin saa käytettynä ihan euroopan sisältä.
Itsellä ei oo ollut koskaan klooni meksua, mut pari klooni dripperiä on. Jännä et 100e meksusta omassa mielestä ei oo paha, mutta 50e dripperistä jo hirvittää.. :D
Meksuissa raha on turvassa, kalliimmaksi tulee nuo itsestään tuhoutuvat sigesmokit. :laugh:
Rig v2-setti on suomen puolella! :yeah: Ei kai ne meksut kuitenkaan kovin nopeaa kulu?? :unsure:
Lyökää tänne nyt kuvia niistä taistelukalustoistanne! Haluan nähdä taistelu vehkeenne! Pieni lika ei haittaa! >:3
Kuvaketjussa taitaa kaikista mun kuva yksittäin
Liite 29348
Kuparinen rupeaa patinoitumaan kivasti. Oon myös paska kuvaamaan.
^Minkälaiset setupit?
Ildjarnista 1 lisäpiste mustaan kirjaan.
Mustassa .22 rosterit, 7 kierrosta, spaced. n.0.13ohm
Kuparisessa .24 twisted nichrome, en muista montako rundia mutta n. 0.15ohm
Molemmissa pystycoilit.
Kai se pitäis tuo nichrome-neitsyyskin joskus menettää :P Kotomaan tarjonta vaan aika heikkoa.
Ei ole ollut kanthalia ikävä, nichrome vaan lämpiää niin hiton paljon nopeammin.
24 awg on ihan jees, 7 rundia sitä tuottaa about 0.15ohm. Kiinalaiselta tilasin nyt sitten kaikkia kokoja väliltä 20-40awg, kun ei kotimaasta tosiaan saa.
Akut oon pitäny näissä deathwisheissa plussa nappiin päin, kun tuo painereikä on siinä päässä. Vähän saa olla tarkempi plussapään eristeen kanssa, ettei tuu tehtyä kranaattia.
Nyt tän yön tuo messinkinen on pyörinyt työhousun taskussa ja harmittaa todeta että vielä on maalit pysyny.
7roundia millä halkasijalla ja tarkoit varmaan dualina?Liite 29352
Tulipa tämmönen vastaan facebookissa, pisti hieman hymyilyttämään..
^juu, hymyilytti aika äänekkäästi. On tarvinnu jo yrittää tosissaan sen paperin kanssa.
Eli mun rakennelmat on abt. poikkeuksetta 3mm ja dualina.
prööt
Liite 29366
Tänään siivoillaan.. :)
^Pöytä kans? :D
Nyt on kiillotettu, eikun patinoitumaan käsiin. :D
Tekis mieli vinkasta tuo kuparinen kiiltäväksi ja mustasta maalit hittoon, mutta emmä raaski.
Eihän sitä nyt hyvää patinanalkua viitti pois hangata!
Maalit on ihme kyllä pysyny, vaikka samassa taskussa pyörii työkalut, avaimet jne.
On se vaan nätti.
Näyttäisköhän tuo kivalta ultem tipin kanssa.. tuskin hankin moista tippiä, mut oishan sitä hauska mietiskellä :D
Teinpä vielä ennen nukkumaanmenoa pientä vertailua tuubien välillä.
Mustassa on uudistettu (?) nappi, joka kolisee hitusen vs. vanha joka on tosi tasainen pehmeä tuntumaltaan.
Siinäpä ne erot sitten onkin. Molemmat puskee usvaa tasan samalla tavalla, testasin samalla rda:lla ja akulla, enkä huomaa minkäänlaista eroa materiaalien välillä.
Muutenkin olen vähän skeptinen sen suhteen kun jotkut väittävät huomaavansa eron tuubin materiaalien välillä. Hybridit vaan puskee kovaa ja täts it.
Kokeilin mä tossa vertailun vuoksi jotain vanhaa manhattan (?) kloonia, joka ei tietenkään ollut hybridi. Vaikka runko on kuparia, iskee tuo vaan niin hitosti heikommin.
Jousi on ohuempi, säädettävä pinni on paksuudeltaan hakaneulan luokkaa jne. Ero on kuin egotikulla ja dna-modilla. :D
Vähän oon kyllä skeptinen, noilla ohmiellä sitä kamaa tulee coileilta jo niin hitosti että luulis marginaalisten erojen häviävän siihen.
Noi super-low rakennelmat on mun mielestä jo silkkaa typeryyttä, jos siis puhutaan päivittäisesta normikäytöstä. Mut kukin tyylillään jne. Ehkä parin viikon päästä mullakin on jotain 0.04 virityksiä. :D
^Kovia purkuvirtoja. :thinking:
Ite en alle 0.2 mee meksulla. VTC5:set aina käytössä. Riittävästi humisee näinkin.
On juu kovia virtoja ja jokainen tekee omalla vastuullaan jne.
.