Millähän keinolla supertank ministä sais itse rakennettavan?
Project Sub-Ohm SauceCode RBA Rebuildable Atomizer Head Kit
Tuon ainakin pitäisi käydä suoraan supertankkiin kiinni, mutta jenkeistä joutuis tilailemaan :eek:
Printable View
Millähän keinolla supertank ministä sais itse rakennettavan?
Project Sub-Ohm SauceCode RBA Rebuildable Atomizer Head Kit
Tuon ainakin pitäisi käydä suoraan supertankkiin kiinni, mutta jenkeistä joutuis tilailemaan :eek:
Anyvape rda, Atlantis ja starreen yms saatavat rba:t pitäisi käydä ristiin myös supertankin kanssa
Selvä homma, kiitoksia.
Eka liero talossa joten ei oo noista yhteensopivuuksista mitään tietoa :)
jos joltain sellanen löytyy niin voi yv:tä laitella
Siis sulla kuitenkin oli siinä aton alapäässä se o-rengas?
Just tein tuossa huollot kahteen miniin, eli pesut ja kuivaukset ja uudet 0.5 atot. Toiseen ato meni ihan heittämällä paikoilleen ja aloin hieman sitä ihmettelemään - normaalistihan tuo vaatii jopa pientä sovittelua että saa kierteet kohilleen. No, otin atopään lähempään tarkasteluun ja kas, siitä puuttui se o-rengas siitä alapään kierteitten reunasta. :confused:
Ilman sitä varmaan kusee läpi. Olen jo tottunut ottamaan aina vanhasta sen rinkulan talteen, kun pari kertaa olen hävittänyt topcäpin sisemmän tiivisteen. Se nousee joskus siis kannen mukana ylös ja jos olet reissun päällä täyttöhommissa, niin äkkiä hukkaat sen rinkulan.
Rupes mullakin mini vuotamaan. Laitoin ensin sen piikkiin kun oli ulkona mukana ja siirryin sisälle, mutta pesun ja uuden atopään laiton jälkeen kesti vain hetken ja alkoi taas vuotamaan. Pesin uudestaan ja tarkistin kaikki tiivisteet, katsotaan jos vielä vuotaa.
Ite olen miniä käyttäny tritonin claptoneilla 45w ja olen erittäin tyytyväinen. Ei kertaakaan vuotanu ja antaa hyvi makua vaikka tällä hetkellä neste 80/20 vg/pg ja tiivaria 5%. Hyvi jaksanu wikkaa vaikka parituntia ollu pakkasella töis taskus.
Kolmas 0.2 nikkeli viiden pakkauksesta toimii todella hyvin, antaa hyvin makua, lämpöä ja höyryä lukemilla 35W/230C. En (usko) tiedä onko viimeisellä päivityksellä ja niksan nostolla takaisin 4mg > 6mg mitään merkitystä, mutta oma Papan Ryynäskä maistuu paremmin kuin koskaan ja tämä atopää todella toimii.
Starren ja tritonin rbat ei käy.
E: suosittelen ettette suosittele osia joiden sopivuuesta ei ole varmuutta. Aloittelija saattaa vielä luottaa "kokeneempaan"
Pari viikkoa mini ollut nyt käytössä. 0.2 Kanthal ato anto sen ajan höyryä ja makua. Loistava kampe kyllä, ajellut 47.5w - 55w.
Nyt 0.15 nikkeli lähti ajoon. VTC minin kärjessä pöhisee aivan hyvin, muttei samalla tasolla maku ole kuin 0.2 kanthalin kanssa. Tällä hetkellä 250°C / 38w joka tuntuu ainakin tämän illan ajoilla olevan sopivin.
meninkö nyt iha mönkää ku ostin tän minin i stick 100w kaveriks?
Olivat tehtaanpojat laittaneet 0.2ni atolätkään laittaneet yhden 0.5 aton, meni tovi ihmetellessä miksi on niin korkea arvo et joko rx200 hajos.. :D
Nytte käytös Super Tankissa Aspiren 0,5 Clapton ato ja hyvin toimii..
Claptoni myös testissä. Ihanan ilmava ja maukas verrattuna supertankin tuhnuisiin nikkeleihin. Ihan kiva ja samalla niin Tobecomainen ratkaisu että Superiin sattumalta käy muutkin atot. :D
Mitä atoja nyt sitten ootte mieluiten tässä käyttäneet? Mulla oli aikeissa laittaa tilaukseen atlantiksen 0.3 sia. Sais nyt justiin edullisesti.
paljo noi claptonit kestää watteja ja kestääkö yhtä pitkään kun tobecon omat atopäät?
Tuli testattua normissa Atlantiksen 0.5:sta ja en tykännyt, koska oli niin ilmava, että kaikki maku hävis, imulle ei vastusta juuri ollenkaan.
En kyllä tykkää vaikka kuinka hyvä maku, kun 40w tankki kestää normi röökin verran..
Itte meen 8h työpäivän varmaan viidellä tankilla ministä...
Subtankilla ajelee koko päivän..
Piti jo tarkistaa vuotaako tää mini, kun aspiren Claptoni on niin janoisaa sorttia. Just tankkasin ja taas pitäs. Onneks liemet on halpoja.
Pitäis kai hommata noita claptoneitaki, jos kokis jotain uutta valaistumista.
Katoin revikan tosta Tritonin RBA-päästä niin ainakin näyttää ettei sovi Super Tankkiin. Ei oo kierteitä yläpäässä..
Juu, rba osalta näin taitaa olla. Mites ne noissa muissa sitten menee nippuun? Kun valmiit atot kuitenkin sopii ristiin.
No mikäs helvetti nyt?
Pari päivää sitte sain minin ja toimi 0.2 päällä kun unelma.
Nyt oon kahen tunnin verran silloin tällöin höyrytellyt ja tää on kusassu kahteen otteeseen aika paljon nestettä ilmaukoista?
Mistähän johtuu? kaikki tiivisteet on kiinni.
Voiko johtuu liian pienistä tehoista? oon ajellu 30w nyt kun flunssassa.
Jokin tiiviste saattaa uupua? Itse en ole saanut tätä vuotamaan mitenkään ja on pyörinyt jokapaikassa, jopa 510 on vääntynyt:laugh:
Paras valinta;) Tosiasia on, että onhan tämä hiukan rouhea, kierteiltään(ato), joten kiristäminen saa olla melko miehekästä ja varsinkin atopään vaihtaminen. Purkaantuu vähän miten sattuu. Purkaantuu kuitenkin ja hyvin toimii!
Tritonin claptonit imasee melkein tuplat nesteitä, maku on kohdillaan.
Nyt noin 50 ml jälkeen tästä tohtii jo jotain sanoa, ainakin 0.2 atopäällä.
Ensivaikutelma oli sellainen, että meinasin heittää suosiolla pois kun huomasin, että tuota ilmansäätöä ei saa suljettua täytön ajaksi.
Eihän se vuotanut silloin eikä vuoda vieläkään, vaikka ulkona tulee käytyä höyryillä.
Maku on hyvä lieroksi ja höyryä piisaa, mutta tehoja saa kyllä lyödä, 50 wattia osoittautunut passeliksi.
Akkuvaraus & nestemäärä laskee silmissä kuten arvata saattaa, kun tehoja lyödään näin paljon.
Vie iSubia ja Subtankkia kaikin puolin, mutta omaan käyttöön tuo nestekulutus ei oikein istu, kyllä se hyvä mtl-RTA on Se Juttu itselle edelleen.
Testaa 0.5 ohmin atolla, sille riittää vähemmän tehoja eli nestettäkin kuluu vähemmän.