Harmi että festit on aina tuolla 600km+ päässä. Hieman turhan kalliiksi tulisi raahautua sinne asti, mutta ehkä vielä joskus :)
Printable View
Harmi että festit on aina tuolla 600km+ päässä. Hieman turhan kalliiksi tulisi raahautua sinne asti, mutta ehkä vielä joskus :)
Voishan sitä tulla päivällä kurkistamaan meno.
Ei ole vielä, mutta huomenna kun liksa lopsahtaa tilille niin saattaa olla että jonkinlainen ilmestyy pöydän kulmalle. Mietinpä vain kun yksi jota katselin puskee virtaa muistaakseni 2,1A pöhinällä että uskaltaako sillä latailla Smokkia?
Tuommoista hieman järeämpää olisi siis tarkoitus hankkia, Teknik Magazinella on muistaakseni joku 12000mAh vekotin 70€. Eipä tarvitsisi enää huolehtia tabin\puhelimen akuistakaan.
Aika kallis ;)
Eikö esim. tollanen olis ihan sopiva - Tehoakku.fi
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...XVI/d_loco.jpg
Vanhaan malliin - nykäskää hihasta jos maistiaisia haluatte.
DID = 33.3% vanhan patchin Locoa, 33.3% Eucaa, 33.3% VG
D.Loco = ~50% uuden patchin Locoa, ~50% 50PG/50VG
PS : Pikkulinnut lauloi, että conii:lla olisi myös 20% ja 50% maistiaisia mukana.
PPS : Ja tottakai ihan sitä-itteään 100% ajattelin ottaa tuon kolme ja puoli pulloa mukaan.. If you have the burns.
Kaksi yötä festiin on, laskin aivan itse eilen...
No niinpä[emoji2] alan olemaan jo ihan täpinöissä!!
Täällä on pakattu jo :) nyt vaan tuttuun tapaan emäntä iski vähän jarruja päälle reissun suhteen. Hän ei siis ole ollutkaan lähdössä matkaan vaan aina kun mulla jotain menoa niin tarvii laittaa hanttiin. :( ei se mitään, mukana ollaan vielä [emoji106]🏼
Mulla ei ole drippailu vermettä joten jää maistelut muille[emoji52] mutta ei se mitn..olenkin lähinnä tulossa fiilistelee.Olishan toi pojan klooni, mutta vuotaa hiukan niin en halua sitä[emoji36]
Väliin jää festit. Kaikissa muissa on tullu käytyä, mutta nyt kävi näin. :( Älkää teloko itteenne.
Nyt on sitten saatu selvyyttä mitä arpajaispalkintoja meillä on tarjolla Festeillä.
1. palkinto: W-Box by Wapari Design
2. palkinto: SMAX nestelinja (5pll, 6mg), RnR Vapors nestelinja (5pll, 6mg), Stryker nestelinja (4pll, 6mg)
3. palkinto: Nick's Loop Ninja, Electrum Bluing, Ben Johnson Fusion, Drip Nation Evolve, Nick's FroYo (6mg)
4. palkinto: Lovela nestelinja (4pll, 6mg)
5. palkinto: Rocket science nestelinja (3pll, 6mg)
Arvontaan osallistut kun tilaat mitä tahansa meidän kaupasta lauantaina kello 10.00 ja sunnuntain kello 20.00 välisenä aikana. Arvonnat suoritetaan sunnuntaina kello 22.00 ja paketit lähtee ensi viikolla eteenpäin voittajille.
Diablo Liquid
Tagboard jossa kisakuvia ja muutakin hötöntöttöö festeiltä >>>TÄÄLLÄ<<<
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...5/tagboard.png
#VFFIN15 Kuvakisa (Kilpailu käynnissä, osallistu nyt)
Julkaise Facebookissa tai Twitterissä kuva aiheena ”Minun höyryävä kesäni” hashtagillä #VFFIN15 sekä #VFRY2015
Säännöt:
- Kilpailussa osallistujat lataavat kuvia sosiaaliseen mediaan aiheena ”Minun höyryävä kesäni”
- Yhdistys valitsee kolme parasta kuvaa joista raati sitten valitsee voittajan.
- Kuva tulee julkaista osallistujan omalla Facebook- tai Twittertilillä
- Kilpailuun voi osallistua niin monella kuvalla kuin haluaa.
- Kuvaan liitetään mukaan kilpailun edellyttämä hashtag #VFFIN15 sekä #VFRY2015. Jos hashtag puuttuu, kuva ei ole mukana kilpailussa.
- Kuvan aiheena pitää olla ”Minun höyryävä kesäni”
- Kilpailuun osallistuvat kuvat ovat esillä Vapefest Finland 2015 tapahtumassa
- Kuka tahansa voi osallistua kilpailuun. Voittajakuva julkaistaan yhdistyksen sivustolla sekä yhdistyksen Twitter- ja Facebook-sivuilla.
- Kilpailu päättyy festien aikana 22.8.2015 klo 16.00
Yksi yö enää diudiudiu[emoji2]
Ja sitten vasta Yö onkin tiedossa. [emoji23]
Kovat pakkailut menossa toivottavasti tulee kaikki tarvittava mukaan
Olikos nää nyt varmasti höyryfestit? Tunnelma kovin hellää jo [emoji173]️
Silloin kun ruvetaan kunnolla nussimaan, niin akat on vain tiellä? ;-D
Voisko joku vielä toistaa, kun en ihan ymmärtänyt?
Sattuisko kenelläkään olemaan paronin pumpulia mukana ylimääräsenä huomenna? Voisin kyseiseltä henkilöltä poistaa pienen palan korvausta vastaan. ;)