-
Vs: Härkää Sarvista - El Toro
Vs: Eltaantunut Jeesus!
« Vastaus #161 : 24.04.12 - klo:20:16 »
"Ensimmäisestä noin kuukausi sitten tilaamastani Cigarillos pullosta on nyt jämät jäljellä eli noin 10 ml:ää ja onpas tullut huomattua että El Torosta maku muuttuu matkan varrella kun aine tuulettuu ja väljähtyy. Alkuun makeaa pähkinää...seuraavaksi ollaan todella lähellä tupakkaa... ja imuttelin niin että korvistakin höyrysi!...nyt lopussa litkussa on tosiaankin havaittavissa eltaantunut outo sivumaku...tosin kyllä paranee kun kokeilee eri volteilla. Kaikennäköistä pientä sivumakuakin on tosiaan matkanvarrella ilmennyt mutta toistaiseksi se ei ole kyllä minua haitannut kuin vasta nyt. En ole voltteja niin tarkkaan seurannut mutta välillä on maistunut jo tosi paskalta nämä loppujämät. Todellakin jatkossa täytyy varmaan ottaa huomioon että kun nämä ovat oikeasta tupakasta uutettuja niin myös valmistuserissäkin on varmastikin erilaisia pieniä makuvaihteluita. Purosta en ole nyt nautiskellut pitkään aikaan ja se mielestäni on vain parantunut koko ajan ja todellakin kunnon tunkkis maun saa kun sotkee vähän sitä cigarillokseen :D..taidan seuraavaksi tilata cigarillosta kokeeksi 10 ml sample puteleissa."
Lainaan tässä tätä omaa narinaani joka oli täydellistä tupakkamakua etsimässä ketjussa..onko muilla havaittavissa Härissä suoranaista eltaantumista pitemmän päälle?..Parhaiten eltaantunut maku on tullu esille Bogen LR XL kartossa ihan normi volteilla...todellakin tuntuu että härän olemus muuttuu koko käytön ajan...nyt olen tosiaan alkanut käyttämään tuon loppujämän seassa Purosta ja taas on mieleinen niinkuin Raipekin sanoi: todella tunkkainen tupakkamaku :antismoke:..pitänee kohta korkata uusi puteli ja kokeilla miltä se oikein tuoreena taas maistuikaan..
-
Kaipa sitä itsekin voisi mainita muutaman sanasen noista Toroista:
Puros Naturales maistui alkuun todella pahalle; joku ihmeellinen lääkemäinen sivumaku (jodi tms.) erittäin voimakkaana läsnä. Pettymys oli suuri, kun kaikkien hehkutuksien jälkeen suuhun jäi vain paskan maku.
Nyt reilun viikon tuulettumisen jälkeen alan ymmärtää miksi tätä oli hehkutettu. Oikein mukava, hieman makeankarvas tupakanlehden maku. Kyllähän tätä höyryttelee, vaikka ei jeesusnesteen uusi tuleminen omalla kohdallani ollutkaan. :P
Cigarillos Naturales: Alusta asti selvästi Purosta parempi, pehmeä ehkä hivenen hedelmäinen maku yhdistettynä vähemmän karvaaseen tupakkamakuun. Tässäkin maku parani, mutta ei niin selvästi kuin Purosissa tuulettelun jälkeen.
Summasummarum: molemmat menee nykyään hyvin all day vapena, jos sille päälle sattuu ja ovat mielestäni täysin hintansa väärtejä, etenkin aamukahvin ja Purosin yhdistelmä TOIMII ja kovaa, mutta ainakaan omalla kohdallani en vieläkään löytänyt "sitä yhtä oikeaa" ja molemmat tuntuvat vaativan jonkin laista kypsyttelyä korkki auki, jotta saadaan parhaat maut irti. :)
Edit. Tuntuvat molemmat muuten palavan huomattavasti muita kokeilemiani tupakkamakuja herkemmin puhki; normiBogelle kykenee antamaan vain noin 4 VMaxVolttia.
-
Käsittääkseni pikkupullot ovat sitä uutta "salaista" nestettä. Jossa on ollut vähän omenaa tupakanlehtien seassa. En tiedä kuvittelenko täysin, koska en yleensä huomaa makuvivahteita kauhean tarkkaan, mutta välillä siitä mielestäni saattoi omenan maistaa. On muuten mielestäni parempaa kuin cigarillos.
Ja jos paskan maku jää suuhun, niin aika lähellä oikeaa röökiä ollaan :D
Grizzlylle, koita jotain muuta kuin lr ego-t atoa. Itsellä muuttuu tuo ja absintti aika kummallisiksi egon tankissa. Ja itsellä myös lr ato (ego-c), ei tosin Joyetech ja tuon maun muuttuminen kummastuttaa itseänikin.
-
Härän mukana tulleet pari no name pikku pulloa (mitä sitten lieneekään) on aivan mahtavaa drippailu lientä...neljä tippaa atoon ja saa imeskellä 5 minuuttia posket lommollaan ja ei tuu dryhittiä millään, sitä kun vaan jostain sais lisää , tietoja mitä sen on ? :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Mosse70
Härän mukana tulleet pari no name pikku pulloa (mitä sitten lieneekään) on aivan mahtavaa drippailu lientä...neljä tippaa atoon ja saa imeskellä 5 minuuttia posket lommollaan ja ei tuu dryhittiä millään, sitä kun vaan jostain sais lisää , tietoja mitä sen on ? :esmoke:
Luulisin että pikkupulloissa oleva neste on uusi El Toro Eden.
Luultavasti jo ensviikolla tilattavissa.(tiedot UK Vapers foorumilta)
-
Day 2 Nyt on pullo ollut avattuna vuorokauden.maku on jo vähän muuttunut,mutta ei tupakkamaiseksi, vaan enemmän luumunmaukuiseksi. Olen kokeillut sekä LR että perusatolla, perus-akulla, ja vv-akulla. .Ei siinä, maku on hyvä, mutta ei kovin tupakkamainen. Jälkimaku kypsän hedelmäinen, ja luumu on vahvasti läsnä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
grizzly77
Day 2 Nyt on pullo ollut avattuna vuorokauden.maku on jo vähän muuttunut,mutta ei tupakkamaiseksi, vaan enemmän luumunmaukuiseksi. Olen kokeillut sekä LR että perusatolla, perus-akulla, ja vv-akulla. .Ei siinä, maku on hyvä, mutta ei kovin tupakkamainen. Jälkimaku kypsän hedelmäinen, ja luumu on vahvasti läsnä.
Pitäisköhän tätä sitten kokeilla, työkaverilla oli Genesikseltä jotain "tupakka"nestettä ja siinä maistui selvästi luumu - tykkäsin.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Paul
Luulisin että pikkupulloissa oleva neste on uusi El Toro Eden.
Luultavasti jo ensviikolla tilattavissa.(tiedot UK Vapers foorumilta)
Kyllä, Eden on nyt sitten nimi. Arvaas kuka antoi 18# äänen :D
-
Ei tää uus Toro ainakaan vielä säväytä. Kaikki vähän tuntuu vaisuilta Purosin jälkeen :/
No jenkki Gummy Bears kyl yhä maistuu makean nälkään.
-
Nyt olis toi el toro eden listoilla! Laitoin heti pari isoo pulloo tilaukseen :P Olinkohan kerranki eka jossain, mä olen aina sitä ajatellu et joskus vielä hyödyn siitä et herään aamuvuoroon jo puol viideltä :D
-
Edeniä tulee tännekin, lisäksi samplet Purosta ja Papillon Organic tobaccoa.
-
Vieläkin näkyi edeniä jäljellä olevan. Menkääs ny äkkiä hakemaan.... ;)
-
No laitetaan sample tilaukseen kun niin kovasti tyrkytetään
-
Sellaista piti vielä Pinnipäälle toteamani, jotta eltaantunutta makua ei ainakaan vielä ole mun kuukauden muhineessa Cigarrillosissa havaittavissa. Maku on kyllä alusta selvästi tasoittunut, muuttunut tylsemmäksikin. Hyvvää se kyllä edelleen on.
-
Sen verran olin aamulla hätänen etten huomannu että toi oli vasta Pre-order ja pullot lähtis matkaan ens kuun alkupäivinä, oliskohan ollu 3-7. päivä. Samapa tuo, kyllä ne sieltä kerkee :D
-
Härkää Sarvista - El Toro
Tääki tykkäs kyllä pikkupullosta sen verran, että jos se on eden niin tännepäin tulee myös tuota muutama sample.
-
The Pre-order is on everybody. It includes the El Toro Eden as well as two new Papillon Organic tastes....
I do not have an in_private yet as i am about to start two new ones. However, I am making a new juice just so I can provide everybody that pre-orders with a free sample or two
-
2 Liitteet
New El Toro graphics....made by maff from UK Vapers ;)
[img][/img]
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
A_Renko
Sellaista piti vielä Pinnipäälle toteamani, jotta eltaantunutta makua ei ainakaan vielä ole mun kuukauden muhineessa Cigarrillosissa havaittavissa. Maku on kyllä alusta selvästi tasoittunut, muuttunut tylsemmäksikin. Hyvvää se kyllä edelleen on.
Mä laitoinkin loppujämät egon tankkiin ja sd- atolla eltaantunut maku hävisi ja maistuu vielä ihan kelvolliselta normiakulla ja volteilla...Bogen Lr- kartolla rupes tuo vanha Toro cigarillos palamaan puhki ja maistuu häränkuselle...Sittenpä korkkasin uuden putelin ja härkä potkii taas niinkuin pitääkin ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Mosse70
Unohtui viikoksi pariksi 510:n (ei T malli) pikkutankkiin :P omenan maku korostui mutta on hiukan pistävä maku, ikäänkuin olisi jättänyt puoliksi syödyn omenan pitemmäksi aikaa jääkaappiin, ei taida toinen puteli olla samaa, ei ainakaan omenaa niin vahvasti ja kärtsää helpommin mikä saattaa johtua atomisaattoristakin joita pitänee jossain vaiheessa taas muutama lisää hankkia...
asian vierestä, Mites toi pikkutankki istuisi siihen toiseen atomisaattoriin, 357 vai mikä sen nimi olikaan? ei taida osua vastukselle?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
eLehis
asian vierestä, Mites toi pikkutankki istuisi siihen toiseen atomisaattoriin, 357 vai mikä sen nimi olikaan? ei taida osua vastukselle?
Jos HH .357:aa meinaat, niin ei osu. Tosin jos hommaa normimittasen 510 HH .357:n, repäsee tavallisesta (T-mallisesta?) 510-atosta sen piikki ja wicki yhdistelmän irti ja runttaa sen HH:n sisään, homma vois jopa pelittää 510 tankin kanssa. :P
-
Tollasten keskustelujen jälkeen tulee aina hyvälle tuulelle kun käyttää kartoja :D
-
A few Things About El Toro
All El Toro are made by steeping Cuban tobaccos. Both Puros and Cigarillos tobaccos used come from the same farm in Cuba. The whole area produces tobacco with a distinctive nut after taste. The Puros is left in the PG base much longer than the Cigarillos. In fact they stay until they turn. If it was cheese it would have been a blue one for sure. There is a little sweetness but it's natural. Natural tobaccco has some sweet characters. Those who remember smoking will remember that. All my liquids are 50/50 VG/PG. VG also has some sweetness. Yet it is necessary in the mix as it brings the vavavoom. Without it you have a Ferrari with a Mercedes engine.
For the new Eden I use the Cigarillos mix with a slice of apple. Apple bring freshness and exotic aroma. I have tried 2/3 months to get the balance right. I hope it works for you guys. It's a fab vape and I consider it to be a tobacco one rather than fruity.
Have a nice weekend.
Georgio
-
Nyt on päiviä mennyt, on tuuletettu ja vaikka mitä, mutta tupakaa...Nope!
Hyvää se on, tavallaan. Omenaa ja luumua, mutta ei tupakkaa. Ei yhtään.
Noh, ei se todellakaan pahanmakuista ole, 1/10 Papillon Sweet spice, ja sinulla on loistava kaneliomenanmakuinen neste.
-
Eilen alkoi El Toro Eden testaus. Ei tämä mikään röökimäinen ole, mutta aikas hyvää tämä kyllä on.
-
mutta mutta kertokaas olenko väärässä vai miksi viime neste satsi on todella laimean makuista?en saa tupakanmakua irti samanlailla kuin ensimmäisistä satseista..?onko tehty kiireellä vai mikä on..eka satsi oli kuin olis käärinyt bonustopasta kessun ilman filtteriä mutta nyt ei ole lähelläkään.
-
Maistoin vasta eilen ensimmäistä kertaa cigarillos-nestettä, mutta eipä minusta ainakaan heti fania tullut. Vahvuus on vain 11mg, mutta kovin on laimean oloista nestettä. Ei tätä kyllä tunnista siksi niin kovasti tupakan makuiseksi nesteeksi.
Mukana tullut pikkupullo Edeniä kyllä maistuu vahvemmin, mutta voipi olla niksoiltaankin vahvempaa. Jos tuo cigarillos ei tuosta ajan myötä muutu, niin taidanpa sekoittaa sitä samalla kyydillä tulleeseen Purokseen. 24mg on kuitenkin ihan liikaa minulle.
Kovasti tuota odotettiin. Höh.
:( :( :(
Muoks: Täytyy vielä mainita, että tuo mukana tullut pieni Eden-sample tekee kyllä tehtävänsä. Nousi heti yhdeksi suosikkinesteeksi ja oli pakko pistää tilaukseen. Mainiota tavaraa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tzar Ko
Jos tuo cigarillos ei tuosta ajan myötä muutu, niin taidanpa sekoittaa sitä samalla kyydillä tulleeseen Purokseen. 24mg on kuitenkin ihan liikaa minulle.
Kovasti tuota odotettiin. Höh.
:( :( :(
Eipä se siitä mitenkään dramaattisesti muutu.
Puros on mullekin liika vahvaa joten oon sekoitellut siihen 1/3 suhteella 11mg cigarillosta ja niksat tippuu sinne 19,5mg.
Siitä tulee sopivan röyhkeät höyryt joka jo etäisesti muistuttaa tupakkaa....tai koiranputkea :antismoke:
-
Se on kyllä tosiaankin harvinaisen ":Dunkkis" tupakan oloinen maku Bogen kartossa, puroksen ja cigarilloksen soosi ^-^
-
Each bunch of El Toro is slightly different from the other, but very slightly. The reason is that is alive product, using live tobacco leaves to obtain taste and smell. However, eventually after a week or so every El Toro starts reaching its exact taste. Most of the people that using it constantly would be able to notice and appreciate all stages of the maturity. I love the Cigarrillos after about 7 days from opening, the puros maybe 10 days. However, I know quite a few people that really love El Toro fresh, when opened.
Thanks
Georgio
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
eBaron
Each bunch of El Toro is slightly different from the other, but very slightly. The reason is that is alive product, using live tobacco leaves to obtain taste and smell. However, eventually after a week or so every El Toro starts reaching its exact taste. Most of the people that using it constantly would be able to notice and appreciate all stages of the maturity. I love the Cigarrillos after about 7 days from opening, the puros maybe 10 days. However, I know quite a few people that really love El Toro fresh, when opened.
Thanks
Georgio
Jees!
I like toro cigarillokses when it is fresh .. a little bit nuts!, but that's okay :antismoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Raipe
Eipä se siitä mitenkään dramaattisesti muutu.
Puros on mullekin liika vahvaa joten oon sekoitellut siihen 1/3 suhteella 11mg cigarillosta ja niksat tippuu sinne 19,5mg.
Siitä tulee sopivan röyhkeät höyryt joka jo etäisesti muistuttaa tupakkaa....tai koiranputkea :antismoke:
Täytyy vetää tuo takaisin.
Mulla on Cigarillos muhinut tankissa varmaan kolmisen viikkoa ja luumu aromi on nyt huomattavasti voimakkaampi.
Loputkin tupakan vivahteet ovat kaikonneet. Ei tämä vieläkään pahaa ole, mutta pilaa puroksen maun kun niitä blandaa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Raipe
Täytyy vetää tuo takaisin.
Mulla on Cigarillos muhinut tankissa varmaan kolmisen viikkoa ja luumu aromi on nyt huomattavasti voimakkaampi.
Loputkin tupakan vivahteet ovat kaikonneet. Ei tämä vieläkään pahaa ole, mutta pilaa puroksen maun kun niitä blandaa.
Kyllä minä nyt jaksan ihmetellä meitin höyrystelijöiden makunystyröiden eroa eri litkuissa???..mä en millään tajua miten ihmeessä "luumu" on joutunu Raipen tankkiin Cigarilloksen sekaan :D :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
Kyllä minä nyt jaksan ihmetellä meitin höyrystelijöiden makunystyröiden eroa eri litkuissa???..mä en millään tajua miten ihmeessä "luumu" on joutunu Raipen tankkiin Cigarilloksen sekaan :D :D
Saat sitten ihmetellä minunkin taitoja, taisin olla ensimmäinen joka ilmoitti luumun läsnäolosta. Myös, jos teillä on kanelinmakuista ainetta, kokeilkaa laittaa ihan vähän sitä Cigarilloksen sekaan. Täydellistä uuni-kaneli-omenaa.
-
Puros on niin paksua etten saa sitä edes pullosta ruiskuun vedettyä.
Ei toimi tankki/Bogessa kun ei mene tankista Bogeen.
Tankissa kaksi rautasahalla tehtyä reikää.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
Tein eilen Puros & Cigarillos (11mg) mixin ja se luumuhan sieltä tuli minunkin sekoituksesta esiin :D
Kyllä tuo minulle maistuu, mutta toivon silti että se vielä muuttuu ajan myötä.
Eden-minupullo loppui, eikä uusi ole vielä shipped :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tzar Ko
Tein eilen Puros & Cigarillos (11mg) mixin ja se luumuhan sieltä tuli minunkin sekoituksesta esiin :D
Kyllä tuo minulle maistuu, mutta toivon silti että se vielä muuttuu ajan myötä.
Eden-minupullo loppui, eikä uusi ole vielä shipped :(
Ei mun Cigarillos & Puros mix ennen maistunut luumulta, mutta halusin niksoja vielä alemmas ja erehdyin lisäämään sinne n. 0,5ml lisää cigarillosta. Maku tosiaan muuttui täysin, Purosin röyhkeys hävisi ja luumu tuli tilalle.
Pakko ostaa 0-pohjaa tuohon Puros laimennukseen, kun ei näillä onnistu.
-
Mulla ei muistu kuin paskanmakuinen pähkinä tukkeutuneessa Xl Bogessa :-X
http://www.youtube.com/watch?v=A2y_LEbdEVE&feature=fvsr
-
Toivottavasti toi Eden maistuu yhtä namilta isosta pullosta kuin samplerista, vituttais kun meni 100 ml tilaamaan.
-
muijan tytölle annoin eka e-tupakka hatsit cicarilloksesta ja heti sanoi että "tää maistuu ihan luumulle" ite siihen notta haista nyt kuule..mutta kun tuota neste erää imin niin pakko on yhtyä mielipiteeseen.."ennen oli asiat toisin"