Reilu kuukauden ollu itsellä päivittäisessä käytössä eikä kierteissä mitään vikaa. Uskoisin että joka laitteesta saa kierteet paskaks kun oikeen yrittää...
Printable View
Reilu kuukauden ollu itsellä päivittäisessä käytössä eikä kierteissä mitään vikaa. Uskoisin että joka laitteesta saa kierteet paskaks kun oikeen yrittää...
Elektrolta minunkin yksilö, reilu kk käytössä nautilus minin kanssa eikä minkäänlaista ongelmaa. Ainahan maanantaikappaleita joukkoon eksyy, mutta tätä komboa voin varauksetta suositella. En tiedä mitä parempaa voisi tällä rahalla saada?
Mulla 3 näitä käytössä ja yhdessä on tota kierrevikaa. Halvalla ei saa priimaa. Ihan tyytyväinen olen kuitenkin tähän ollut. Noi mukana tulevat ego-adapterit ei kaikki edes ruuvaudu pohjaan asti, joten mulla on emowin kanssa ihan erillinen sovite käytössä.
minulla on vähän päässyt kosteutta tuon näytön sisään kun luirahti vähän nestettä pihalle protank II. muttei sitä huomaa kuin pimeässä kun näyttö on päällä. :( hemskatin tunari.
Itselläkin nyt parin viikon käytön jälkeen ei ole mitään pahaa sanottavaa. Kierreongelmiin en ole törmännyt, lievä muovisuus ei ole haitannut ja nyt kun on oppinut pitelemään laitetta niin ei edes pelkää että se lipsahtaa näpeistä. Loistovehje joka on jokapäiväisessä käytössä.
vitun plussapinni kun valuu aina alas ja pitää meisselillä nostella ylös... muutoin ei kyllä mitään pahaa sanottavaa tästä laitoksesta :)
Eip ole ollut kierreongelmia - eikä muitakaan - iStickieni kanssa. - Mutta mitenkähän on tuon akun kanssa, onko jossain akkukaupassa sopivia vaihtoakkuja kaupan ja jos niin millaiset ovat liittimet? Olen täällä joskus aikaisemminkin kysellyt mutta ei ole vastausta löytynyt ;-)
Tuossahan se pari sivua aiemmin oli taas, Eleaf Istick - Page 153
Varmasti jostain löytyy.
Eiköhän ne johdot ole tinattu akkuun suoraan kiinni.
Onko muillakin sama pilven kuva tulittaessa? Kattelin buisardon revikkaa ja siinä oli erilainen kuva, mistä tuli mieleen onkohan jotain päivityksiä tullut laitteeseen?
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14...c737f1916b.jpg
Kyllä, samanlainen pilvi löytyy ja näyttää henkosten pituutta sekunneissa.
Jep, sama kuvio täälläkin.
OK, siinä videossa oli kellon kuva
Laitetaas itsekin nopsat fiilikset tästä, nyt reilun viikon käytön jälkeen. On kätsä, on voimakas ja on toimiva. Akku kestää ikuisuuden ja vehje on ihan luotettavan oloinen. Edes toi liukas pinta ei haittaa, kun lapiot on niin isot että pikkurilli hakeutuu automaattisesti tukemaan tuolta alapäädystä :D
Ainoa merkittävä heikkous on laitteen "jumahtaminen" aika ajoin, josta verme ei palaudu muuten kuin kiertämällä aton irti. Tykkään kyllä muuten kovasti.
Näin 4,5 tunnin jälkeen akku jo tyhjä, latasin täyteen siinä yhden aikaan, ei kyllä omassa käytössä ainakaan kauheesti vakuuta tuo akkukesto...
E: seuraava lataus ja on jo kestänyt pidempään, tiputin tehoja vähän maltillisempaan niin eiköhän tällä tarpeeksi pitkään höyryttele :)
1.2ohm 17-18w, ja einoklooni
Sama setti 1,1ohm 15W ja 10ml päästelen akullisella :thinking:
Ihan en kyllä noin paljoa nestettä saanut ajettua läpi, mutta taitaa olla se kehuttu akkukesto jollain clearolla? Jossei ny ton kauempaa jaksa niin pitää varmaan hommata toinen taskuun tai myydä koko vehje... Kestääkö noissa satkun vehkeissä jossa vaihdettava 18650 akku paremmin? Ipv2s tai joku muu vastaava?
Mitä noihin kierteisiin ja ehkä mahd. akkukesto-ongelmiin tulee, niin varmasti tuon mittakaavan valmistuksessa tuohon hintaan tulee jo jtn. epäkuranttiakin joskus, on mullekkin sattunut sellainen iTaste vv v3 jossa oli 510-kierre ihan horo ja akkukin sippas melko joutusaan, vaikka kait yleisesti pidetty hintaisekseen ihan hyvänä tikuna.
Mä oon yrittäny pysyä erossa noista vv/vw tuotteista, satsannut pommin kestäviin mekaanisiin tai korkeintaan boximodeihin joissa vaihdettava akku, juurikin noiden pettymysten takia, mut tää on kyllä aika kiinnostava pikkuloota.
Mä päätin kokeilla tätä kun mekaanisessa hiipuu se akkukesto, että pysyis samana se tuntuma... Mutta olihan se odotettavissa ettei tuo jaksa puskea kauaa "tehoja", ei se niitä tyhjästä nyhtää... Vähän pettymys kuitenkin. Kyllähän tuo varmaan kestäisi jollain 3,5v vaikka kuinka kauan
Kenelläkään kokemuksia tästä aerotank v2 kanssa?
Kyllä mä luulen/uskon/mutuilen jne. että ainakin joku DNA30 boksi 18650-akulla röyhyttää pidempään tuollasilla tehoilla/vastuksilla...tietenkin sitten pitää tinkiä vähän koossa ja hintakin tuppaa pompsahtamaan, mites toi "paskapiiri" tai esim. sigelein 50watt lootikko. Ainoa tollanen mistä on kokemusta on kiinan dna, elikkäs clouporin hana-klooni, kyllä se ainakin tuollasta 1.1-1.2ohm kaiffaria jaksoi puksuttaa ihan helevetin kauan jollain 14-15w tehoilla ja 2500mah purple efestillä
Kiina-hana on matkalla ja tämä tuli hommattua heräteostoksena kokeiluun :) onhan tää hyvä laite ja kätevä kuljettaa taskussa. Ja suosittelen jatkossakin egotikun korvaajaksi.
Tuplaantuuko sigeleissä käyttöaika jos käyttäisi sitä 17w vai vaikuttaako tuo 2xakut ainoastaan voltteihin? Nyt on sähkön perusteet päässy unholaan :)
11-13W nautilus minin läpi höyrystyny ainakin 10 ml juissia, akku kestää vielä :) Viikon päivät ollu ja nyt vasta ottanu kunnolla käyttöön pari päivää ja todennut varsin hyväksi laitteeksi.
Onko kenelläkään ollut ongelmia ohmien lukemisen kanssa? kaveri osti samoihin aikoihin ja tuo arvo pomppii hänellä laitteessa kaikkien atojen kanssa aika reilusti.
No nyt meni sitten tästä tuo plussa pinnin eriste, millähän nuo pienet kuusiokolot sais auki jotta tuota pääsis ehjäämään kun noin pientä avainta ei ole...
Joo, tota keskinastaa saa olla kokoajan nostelemassa...harmittaa kun muuten on toimiva värkki.
Tämä tulikin helposti korjattua. Sopivaa kutiste sukkaa siivu ja pinnin kannan alle pujoitus, hiuhan lämpöä ja → toimii :thumbup:
Okei. Vaikuttaa ihan mainiolta laitteelta. Aspire K1 :n kanssa on kyllä tyylikäs. :)
Liite 18492
Mulla sama setti, ihan toimiva ulkonäkö :)
Ei vissiin kannata työntää kaikkia kloonitankkeja vuoronperään kiinni. Kierteet kokonaan entiset, eikä pysy enää mikään tankki kiinni. kiitos vittu
Joo, kierteet vaikuttaa kieltämättä karheammilta kuin yleensä. Itelle riittää onneksi pieni clearo, niin sopii pitää adapteri aina paikoillaan :) Muussa tapauksessa harkitsisin esimerkiksi tämän hankkimista Adapteri 510-510 ilmasäädöllä AirFlow controller