Tilasin muun tavaran ohella kokeiluun yhden CE4+ clearon. En ole tosin ehtinyt vielä kokeilla. Mutta pitäisikö tuosta keskiputkesta näkyä läpi kuten cartoissa?
Printable View
Tilasin muun tavaran ohella kokeiluun yhden CE4+ clearon. En ole tosin ehtinyt vielä kokeilla. Mutta pitäisikö tuosta keskiputkesta näkyä läpi kuten cartoissa?
Ei sieltä mitään läpi näy.
Hyvä. Otanpa kokeiluun :)
testasin ja heitin pois, ei ollut minua varten nämä. näyttää paperilla hyvältä mutta paha maku ja mitään sanomaton höryttelyfiilis tulee näistä. Vivi nova tank on paljon parempi ja tietty boge+tankki-yhdistelmä.
mun mielestä maku oli jotenkin tunkkainen ja tasapaksu, en osaa tarkemmin kuvailla
en sano että nämä välttämättä huonoja olisi mutta itelleni ei vaan toiminut. tainnut muodostua jo joku clearo-kammo kun näitä on nyt 4 erilaista testannut ja kaikki maistuneet samalta elikkäs aika pahalta
Pitänee itsekin seuraavaksi laittaa hankintaan joku boge-tankki-yhdistelmä, mutta tällä ja ego-c:n tankilla mennään siihen asti, että muutama lantti kertyy ylimääräistä. Tuohon tasapaksuuteen voin kyllä yhtyä Dekangin vaniljamaulla. Melkeimpä enemmän saa irti egon tankilla kuin V2:lla kyseisen maun kohdalla.
Kahden mallisia olen testannut, eGo SCT:tä ja C4:ää pitkillä monisäikeisillä langoilla. Yksi vuotava tapaus sattui SCT:n kohdalla, mutta ihan jees muuten. Yksi C4 joka on täysin mykkä toisen akun kanssa (jossa kaikki muut clearot ja kartot toimii, joten akun keskinapa ei pitäisi olla ongelma), mutta pöhisee jostain syystä kuitenkin Twistillä. Tiedä sitten toimiiko ihan niinkuin pitäisi, annan tuolle muutaman päivän armonaikaa. Eli ihan tasalaatuista tavaraa nämä ei tunnu olevan - mutta eipä nuo kartotkaan ole. Muutaman päivän höyryttelyn jälkeen lähtevän minusta todenteolla toimimaan, ja tuottavat todella hyvin höyryä ja makua vaikka matalilla volteilla mennään. Eikä kummemmin tarvitse enää kääntelyäkään ja sivumaut pysyy poissa.
Ei oo vielä mun mielestä tehty yhtää hyvää clearoo (lue: mun mieltymyksiin), eikä oo kyllä nämäkään sitä.
Pöydällä lepää nyt paketti CE4+ V2 Vision clearoja (näitä http://www.puff.fi/ce4-vision-ego-cl...kpl-p-812.html). mites näiden käyttöönoton kanssa, pitääkö pestä ennen vai riittääkö mömmön laittaminen? Toisaalla keskustelussa mainittiin, että CE4 clearossa oli joku primer-neste, joka pois ja pesu, mutta näissä ei ole mitään nestettä sisällä. Kiitos newbien auttamisesta jo etukäteen :laugh:
Jos tämä oli tarkoitettu vastaukseksi kysymykseeni, niin täytön suhteen minulla ei ole kysymyksiä, vaan kysymykseni on, pitääkö pakasta otettu clearo pestä ennen käyttöä jos sen sisällä ei ole mitään primer-nestettä?Lainaus:
Alkuperäinen postaaja luuponen
Ei niitä tarvitse pestä, ainakaan minä en ole pessyt. Kannattaa ehkä hetken aikaa antaa nesteiden imeytyä, toisaalla suositeltiin myös useita kuivaimuja( virtanappia painamatta siis) ennen ensimmäisiä höyryjä. Ei siitä ainakaan haittaa ole.
En tosiaan ole huomannut uudessa mitään kummallisia sivumakuja, maku tuntuu tosin hieman paranevan parin täytön jälkeen.
niin, ehkäpä tuo oli liian kaukaa haettu vastaus. mut oli kiire ja luulin et ymmärrät aloittaa täytön niinku just ja heti.
yleensä nuo kamat joissa on vanua/täytettä ei käytetä primereitä. ainakaan mulla ei ole koskaan tullut vastaan ko.
tilannetta. ja yhtä tyhmiä tässä ollaan kaikki, ettei nyt ketään erikseen jalustalle nostella. :D
Tuota clearoa on nyt tullut pari päivää testailtua ja pakko myöntää että tankista nesteet maistuvat paremmalle. Kuten joku sanoikin, clearo vaimentaa makua aika lailla ja siihen tulee mukaan jokin muovinen/saippuainen sävy. Kyllä tällä heikompia nesteitä kotona vapettelee mutta muuten ei häävi. :(
(Taisi edellinen kirjoitusyritys mennä jorpakkoon, mutta koitetaan uudelleen!) Näitä CE4+:ia olen jonkun aikaa käyttänyt ja parhaita kokeilemiani ovat, rajoituksella, että olen pitäytynyt eGo-variaatioissa lukuunottamatta Gripperiä. Kuitenkin: viimeisimmät Puffista ostamani CE4+:t, värilliset tankit, ovat katkenneet imukkeen alla olevan metallirenkaan alapuolelta. Kirkkailla clearoilla ei näin ole tapahtunut kertaakaan. Onko kukaan muu törmännyt tällaiseen? - Nesteenä minulla on VG 24g-base ja makuina mentholilla terästetyt Pina Colada ja Cappuccino (Inawera).
EDIT: Vielä näin lisäyksenä, että nyt kaikki värisäiliölliset CE4+:t ovat menneet poikki samasta kohtaa. Kumma kyllä yksikään kirkkaista ei. Olisiko syynä polttimen sijainti yläpäässä? Noissa 'vanhoissa' lyhytlankaisissa eikös hehku ole alapäässä?
Uusi vapottelija tiedustelis että kannattaako noit c4++ v2 clearoja pestä välillä? Tai saako edes pestä? Mahdollisia ohjeita miten kannattaa pestä. Vai kannattaako jokaiselle mauelle ostaa oma clearo mikä kuulostaa kyllä aika hullulta. Toivottavasti joku viisaampi viitsii vastata :)
Kyllä niitä voi pestä. Ruiskulla vettä sisään, ravistus, kuivaus, täyttö ja höyryttämään.
Pesemisestä hyvä video:
http://youtu.be/i3keMI4j-kg
Onko kukaan muu testannut tuota korjattava v3 versiota? Tilasin kesällä pari terveysmökistä ja mukaan vielä riittävästä varaosia. Eli paketin varahöyryttimia, muutaman tuubin ja sen metalliputkenkin vielä.
Kohtuullisen hyvältä viritykseltä tämä vaikuttaa. Sain tänään vasta ensimmäisen putken rikki, toisella pudottamisella vähän irvisteli siitä metallirenkulan reunasta. Onneksi oli varaosia saatavilla.
Purkaminen ja kokoaminen on helppoa, tympäännyin nuitten kesällä nuitten v2 mallisten pesemiseen. Ei siitä oikein tullut valmista...
Saattaapi olla että tällä mennään aika pitkään.
Ostin hiljan pari näitä CE4 V2:sia tuli heti vastaan ongelma joka hävisi noin puoleksi tunniksi kovan taistelun jälkeen, mutta palasi sittent taas: palaneen maku. Voiko johtua siitä, että käytän paksua Liberty Flightsin VG Fruitmix-litkua?
Täytin siis clearon 1,6ml rajaansa, annoin hetken istua, ja heti ekat höyryt ja seuraavatkin oli käryn makuisia ja :antismoke: Sain vinkin, että irrotan clearon eGO-paristostani, tukin pariston puoleisen reiän peukalolla ja vedän muutamat kylmät imut. Tuo auttoi vähän, mutta makua ei ole edelleenkään juuri lainkaan (Bogen cartoista irtoaa enemmän) joskin höyryä tulee ainakin tuplasti noihin cartoihin verrattuna.
Teenkö siis jotain väärin vai mistä tämä palaneen maku -ongelma johtuu? Iso kiitos etukäteen!
Tajusin jokin aika sitten, että käsissäni on V3 eikä V2 kuten olin aiemmin käsittänyt. Prahan Joyetech myymälässä tuota kutsuivat V2:ksi, mutta näyttää nyt jo olevan tiedot paremmin ajan tasalla. Tosiaan puhdistus hoituu erittäin helposti ja eiköhän tuohon uuden wikinkin pysty vääntämään jos ei halua uutta palikkaa ostaa. En ole asiaa vielä tarkemmin tutkinut, mutta eiköhän se selviä seuraavan puhdistuksen yhteydessä.
Tämmöistä tuli vastaan internetin maailmassa.
http://imgur.com/a/CLveL#0
CE4:n korjaus tai rebuilding kuvitettu ohje. Sopii soveltamalla varman kaikkiin samantapaisiin Clearoihin.
Wickinä tuossa ohjeessa on sideharsoa :o
Juuh oon hommaamassa kyseistä vekotinta ja kattellu kans sieltä sun täältä et kaikkea ne sinne änkee :D mut mikäs siinä jos toimii...noita ei vaan oikeen voi kuivapolttaa ensin...mut täytyy sanoa et oli aika selkee ohje..ja aika pro meininki =D
Tuommoista ei paljoa kuivapoltella. Palaa vielä oikeasti :D
jeps...yhessä tuubi pätkässä laittaa puuvillalankaa (en tiedä onko mikään uusi juttu mutta mulle oli)...totes että ero alkuperäseen oli kuin yöllä ja päivällä...täytynee joskus kokeilla...tosin voihan noita hehkuttaa kun kastaa vaa langan tai mitä ikinä sinne laittaakaan niin läpimäräksi...mut onkos siitä hehkutuksesta sillon enää mitään apua?
Toiminta ja maku paranee, kun imulangat "vettyy" eli kostuvat kunnolla. Langan matskusta ja nesteestä riippuen menee tunneista pariin päivään.
Pientä guuglettelua tein tuosta sideharsosta.
Joku on kokeillut Gauze padsistä leikattua soiroa wickinä.
Gauze pads on sideharsotaitos. Elikkä siis EA-laukku auki ja vóila, siellähän niitä paketti kaupalla :laugh:
Melko tuoreita nuo mitä löysin. "Käytettävä ennen 0404. Steriloitu 9904"
ostin kokeeksi ego-T:lle 6 kpl CE4 clearoja ja wippii sain noista kaksi pelittämään ja niistäkin toinen
simahti toisena käyttöpäivänä. Toisen ego-akun kanssa ei pelitä yksikään noista kuudesta.
Kosketushäiriö lienee kyseessä. Koetin nostella clearojen napoja mutta v***t ne mihinkään nouse.
Tais mennä roskiin vai tietäiskö joku vielä jotain mitä koettaa?
Nosta akun napaa, ei clearosta tartte mhinkään koskea.
Siitä tulee tapa, että aina kun joku laite ei suostu toimimaan, ensimmäisenä nostaa napaa :D
Noniin...nyt tuli hommattua tuo ce4...Täytyy sanoa että olen hemmetin tyytyväinen mutta huh huh mikä nesteen kulutus...Meni yhellä höyryttely kerralla puolet :D Höyryä tuottaa oikeestaan samalla tavalla kuin mdcc mutta ilman kurkkutuntumaa, mitä tosin en kaipaakkaan.
Dry hittiä en ole saanut vaikka yli puolet nyt kulunut mutta ehkä syy on siinä että pidän settiä poikittain pöydällä. Ja virtalähteenähän mulla siis on vain ihan perus 900mAh eGo akku.
Täytynee vielä hommata toinen ce4 ja muutama varaputki, wickkiä sekä vastuslankaa...minkä paksusta vastuslankaa ja wickkiä olette käyttäneet noissa? Esmokella näyttäis olevan 3mm wick ja 0.25mm kathal vastuslankaa...kannattaako käydä poistamassa vai tilaanko jostain muualta? Mitäs eroa tuolla ce4:llä ja ce5:llä on? Kiitos jo etukäteen vastauksista!
ce5 taisi olla se oikeasti korjattava malli, vaihdettavilla atopäillä.
Kyllä noilla esmoken wickillä ja Kanthalilla pärjäilee. Omista langoista ei ole edes hajua mitä paksuutta ne on :D
Itsellä ei ole mitään ongelmaa noiden ce4:sten kanssa ollut. Yhden ainoan kerran tullut palanut maku. Ei vuotoja tai muutakaan. Toimiva systeemi.
Tilasin tälläsen puffilta: http://www.puff.fi/ce4-vision-ego-cl...kpl-p-812.html
Tänää tuli postissa. Täytin ja rullasin mun Ego-C akkuun kiinni. Mitään ei tapahtunu. Koitin nostaa akun napaa ja ei vieläkään mitään. Mikähän tässä mättää? Puuttuuko multa joku palikka tosta välistä vai häh? Noi kierteet ei taida ihan loppuun asti pyöriä, tai siis tohon clearon ja akun väliin jää tollanen ehkä 1mm rako... varmaan menis loppuun asti jos kovemmin vääntäis mutta en oo uskaltanu sellasta koittaa. Akun napa kyllä laskee alaspäin ku rullaa ton kiinni, että kyllä siellä vissiin kontakti on?
Mikähän avuksi ???