... Samalla tavalla tuo Ebox sivu on emiehen alaisuudessa - kuten oli Sompun sivutkin aikanaan.
Nämä sivut taitaneet olla lähinnä juurikin ulkomaisia asiakkaita silmälläpitäen tehtyjä.
Printable View
... Samalla tavalla tuo Ebox sivu on emiehen alaisuudessa - kuten oli Sompun sivutkin aikanaan.
Nämä sivut taitaneet olla lähinnä juurikin ulkomaisia asiakkaita silmälläpitäen tehtyjä.
Vahinkoja sattuu, joskus tarkoituksella ja joskus vahingossa. Olisit tietenkin voinut kertoa tuon vahingon jo ensimmäisessä vastauksessa niin ei olisi alkanut niin foliohattua kiristää tuo firman nimen vähin äänin poistaminen.
Pakkohan ei ole ostaa, mutta kokemukset opettaneet varovaiseksi ja sillä haluan että asiat on selvänä kun kaupantekoon alkaa. Varsinkin jos homma vaikuttaa sekavalta.
Minun osalta asia tältäosin selvä, antaa rohkeampien mennä edeltä tälläkertaa. Sitäpaitsi flippereihinhän ei tarvitse tämän tuotteen kanssa turvautua kun tulee löytymään sinulta hyllystä tarpeen mukaan! ;)
Tuleeko rajoitusta 1/asiakas (ainakin ensimmäiselle viikolle)?
Pääsisi vain mahdollisimman moni testaamaan.
En mä usko että tässä on mitään hätää, ensimmäisen viikon aikana näitä tulee jo tänne myyntiin kun kaikki ostaa kokeiltavaksi ja osa tuumaa että "boksihan tämä, mutta kun on jo 17kpl 600 euron bokseja niin emmätartte" :laugh:
En mä kyllä usko että näitä hamstraamaan ruvetaan, kuitenkaan ole mikään kulttituote mitä ei olisi jatkossa saatavissa. Se on eri noiden kanssa kun tehdään 5-20kpl erä ja täts it.
Tämähän on kulttituote. Ensimmäinen suomessa sarjatuotannon kokenut EBox.
Tuleeko noihin sarjanumero?
Anteeksi maalaisuuteni, mutta onko toi DNA piiri oikeesti noin väsyny, ettei siinä ole edes suojausta väärinpäin asennetulle akulle?
Oisko siinä sama juttu kuin kick2, reverse battery protection häiritsisi piirin akun haistelua.
Omasta mielestäni tuollainen ominaisuus on täysin turhake ja nostaisi kuitenkin hintaa entisestään.
Luotan Darwinin lakiin ja jos kyseisen suojan puuttuminen pelottaa, niin kannattaa jättää hankkimatta koko laite :thinking:
Mulle tolla ominaisuudella ole väliä, mutta kun toi piiri on omasta mielestään niin "hightech" niin vähän mietityttää.
Niin no.. ehkä tuota tehdessä on ajateltu, että näistä 'high end' ominaisuuksista kiinnostuneet osaavat erottaa laittaako sitä akkua paikoilleen oikeinpäin. :blink:
Onhan tuo tietty hankalaa ja rapakon takaa tulevissa tuotteissa yleensä melkoiset idiootti suojaukset/ohjeistukset, jostain kumman syystä.
Et kai sitten ole 'kohderyhmää' ja markkinoilta löytyy varmaan sopivillakin ominaisuuksilla olevia modeja.
Vain idiooteille sattuu vahinkoja? Fiksuille ei? Idioottisuojaus kirjoitetaan yhteen.
Itse en ole ikinä laittanut akkua mihinkään laitteeseen väärin päin (melkein kaikissa on tosin suojaukset tämän varalta - kickissä ei taida olla), mutta saattaa hyvinkin olla, että jonain päivänä laitan. Potentiaalinen idiootti siis...
Osaan myös ottaa vesilasin pöydältä kaatamatta sitä. Joskus se kuitenkin kaatuu, selvin päinkin. Todennäköisyys sille taitaa olla aika pieni, koska pitkästä aikaa kaadoin vesilasin jokin aika sitten. Välissä taisi olla useita tuhansia kertoja kaatamatta. Modia en ole ikinä kaatanut pöydältä tai hyllyltä ottaessani - toistaiseksi - vaikka moditelineeni on tainnut hukkua matkalla Singaporesta. Boximodi kaatunee jonain päivänä, jos en keksi siihen siihen mitään telineen tapaista.
Mielelläni näkisin laitteissa suojan akun väärin päin asettamisen varalta, mutta kynnyskysymys sen puute ei ostamiselle ole.
t. lievä idiootti
Onhan toi napaisuus sillain helppo muistaa, että miinuspäässä on jouset. Miinusjousimiinusjousimiinusjousi. Siinä mantra ulkoa opeteltavaksi. :)
Jos oikein muistan niin tässä ei jousta tuu olemaan, vaan samallalailla kun keystonen akkukoteloissa. Eli levyt kummassaki päässä.
Kerran laitoin epähuomiossa akun väärinpäin ja dna piiri oli entinen, keskityin johonki muuhun ja akussa (samsung 20r) ei ollu mitään ihmeellisiä merkintöjä sivussa mistä olis voinu hokata et se oli väärinpäin. Yleensä aina katon plusnapaa ja sit vasta laitan sen kiinni modiin.
Kiitos ohjeistuksesta :)
Hienoa jos vahinkoja sattuu vain harvakseltaan, toisille toistuvasti ja silloin kannattaa niihin varautua kaikin mahdollisin keinoin.
Olen kuullut sanottavan, että virheistä oppii.. itse ainakin olen oppinut ja tänään opin oikeinkirjoitusta.
Minäkin näkisin mielelläni suojauksen, sekä 50x enemmän kapasiteettia akulle ja silti pienemmän modin. Todennäköisesti en sitä tule ikinä kuitenkaan näkemään ja näillä nykyisillä on vaan pärjättävä.
Onko muuten laitteiden kasaajilla hygieeniapassit voimassa?
No meillä nyt sattuu olemaan hygieniapassit, koska läträtään noiden nesteiden kanssa, mutta en kyllä ymmärrä, mitä tällä tiedolla tekee laitteen kasauksessa. Yhdenkään Nokian luurinkaan kasaamiseen ei moista passia tarvita, eikä me voida myöskään varmistaa, että näiden päältä voi saarioisen roiskeläppää syödä, kun pajalta osat tulevat.
Joko milloin pääsee tilaamaan? :D
Varastohäly laitettu sähköpostiin, sitten vaan odottelemaan että milloin kilahtaa viestiä.
Kauhea arpominen päällä ostaako sinkku vai dualipattereilla... tietenki dualina niin iso möhky ettei taskuun sovi, mutta kotosalla ois jees
Mikä on kokoero singlen ja dualin välillä?
Nyt alkaa olemaan kaikki valmista. Odotellaan viimeisiä paloja pajalta, että saadaan kaikista väreistä kuvat.
Ainut ongelma tällä hetkellä tuntuu olevan tuo paja, joka on nyt jo kolmatta kertaa nostanut aika reippaasti osien hintaa "DNA Housingin" ja helpomman kasauksen avuksi. Nyt odotellaan viimeistä hintaa, mutta jos paja ei taivu, täytyy meidän valitettavasti lätkäistä kymppi lisää hintaan, jolloin singlen hinta on 139€ ja dualin 149€. Toivottavasti tämä ei muodostu kenellekkään ongelmaksi :(
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...0/IMG_2820.jpg
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...0/IMG_2819.jpg
Täähän on kuin pikkulapsena joulua odottelisi
Itse käytän noita Newisen ja Sonyn akkuja. Oikeastaan mikä tahansa näistä nykyisistä huippuakuista on varsinkin yks kennosiin modeihin parhaimpia. Sit dualeihin voi katsoa enemmän niitä mAh arvoja ja itse todennut noi Panasonicin B-akut parhaimmaiksi dualeihin.
Tuleekos vielä tällä viikolla myyntiin, vai meneekö seuraavalle viikolle?
Oikeastaan vähän sama ongelma. Aluksi olin kyllä dualin kannalla, mutta ehkä toi pienempikin kiinnostaisi. Kuinkas helppo toi akun vaihto on? Jos se on helppo, niin kyllähän toi olis ehkä jopa parempi. Ei mulla välttämättä päivässä akku loppuis, mutta mutta siihen olisi kuitenkin hyvä varaurua ja vaihdon oltava helpohko.
Osaan huomenissa vastata tähän kun saadaan viimiset palikat ja riippuu paljon siitä ehdinkö viikonlopun aikana kuvaamaan nämä verkkokauppaan. Olisihan se kuitenkin kiva, että näkisi lopputuotteen ennen ostoa :)
Vaihtoon ei tarvita yhtään ruuvausliikettä. Luiskauttaa kannen auki, nappaa vanhan akun pois, työntää uuden sisään ja lämäyttää akkukannen paikalleen.
Niin on kyllä todella harmi, mutta niin yksinkertaistettua, että oltaisiin päästy tuohon alapäähän hintaluokassa, ei pystytty yksinkertaisesti laadukkaasti suomessa tekemään.
Veikkaan, että noi muoviosat sais 1/5 hinnalla kiinasta ja napit huomattavasti halvemmaksikin ja jatkaa marjanpoimijoiden työssäoloaikaa syksyllä kasaamaan bokseja, mutta sitten taas... :)