Sen kun tuuppaa siitä pohjan ilmareiästä sisään, niin saa kätevästi ekan kerran tankin purettua. :)
Tuumailen tässä että pitäiskö hommata kolmas mini vai ottaisko normikokoisen vaihteeksi...
Printable View
Nyt alkaa olee eka 0.2 ato tiensä päässä. Viime tiistai iltana otin käyttöön, läpi menny sweet leaffia ja ry4 doublee noin 10-15ml päivässä. Ei olleskaan paskemmin. Jos sitä illan päätteeks viä jaksais vaihtaa.
Tässä on jo monta kuukautta ollut normi ja mini tankki käytössä.. 0.5 ohmiset ja nikkeli atot molemmissa testattu. Mini mielestäni jotenki ilmavampi kuin isoveli. Kummatkin antaa makua mielettömästi. Atopään kestot riippuu nesteestä mutta pitkä käyttöikä niissä ollut mitä mä käytän(toki nää ollut vaa kotikäytössä). Toki voi olla että se on vaan mun maku mutta nikkeliatot tuntuu kaipaavan vaihtoa pikemmin kuin kanthal atot.
Mini omistajat! Kannattaako ottaa fulgoriksen pariksi, miten toi max 40w jaksaa rutistella tuota 0.5:sta? Vai vaatiiko isompia tehoja? Oishan toki varalaitteena 100w sirkkeli...
Jotain pikku häikkää tässä minissä on. Kontakti hukkuu, ja tyhjää imeskellään. Voi tietysti olla että modi päästelee jo kuolonkorinaa. Tai sitten toi ihme ylimääräinen näppylä plussan päässä aiheuttaa liiallista kireyttä. Vitjan hyvä tankki. Oon ihan ilkeyttäni kurmoottanut tätä aton murhaaja nesteillä ja 50-60w syöttänyt tehoa. Kaikki ok vielä. Risuaita lähenee...
Joo, en olis uskonut että tämä on näinkin makua tuottava kapistus.
Suunnitteluvirhe. Vedä ihan vähän atopään pohjaa irti basea kohti niin rokkaa hienosti.
Jotkut heittänyt vissiin täplän tinaa pinniin että ottaisi aina kontaktin, mutta itse selvinnyt aina tuolla atopään pohjaa vetämällä joten ei ole ollut vaivan väärti.
Kerta riittää kun päältä täyttelee.
Tavallisessa ja minissä jotain eroa maussa, höyryssä, tyyppivioissa? Vai sama kone eri koossa?
Veikkaisin että Minissä parempi maku. On ainakin ato lähempänä suuta.
Tilataampa sitten sen. Eikai tuo pieni tilavuus niin haittaa, jos päältätäyttö ilman bugeja.
Mukavasti laitteet on halventunut, tuntu jopa kovalta puffin 27€ hinta, kun Kiinasta pruukannut aina tilaamaan:D
Millaset merkinnät nois nikkeli atois on? Tilasin 0,2 kanthali & nikkeli atoja ja kummatkin on täysin samanlaisia eikä löydy mitään ni merkintää. Kummassakin vain luku 0,2.
Mulla on tarra paketissa (Ni200) mis nikkeliatot..
Okei joo mullakin löyty siit paketista se tarra mut ajattelin et onko livahtanu vääriä coileja pakettiin kun muuten oli ihan samanlaisia ku normi coilit. Kohtuu tyhmä juttu tobecolta merkitä eri coilit ihan samalla tavalla. Olis ny ees pistäny jonku erivärisen tiivisteen tai jotain.