No ostakaa ne health cabinista.
Printable View
No ostakaa ne health cabinista.
Sepä. Mun mielestä siinä oli vieläpä molemmat 1000mAh passthrough akkuja. Muutenhan olisin sen jo tilannut vaikka Suomesta.
^ Kiitoksia luuponen. Laitetaan tuolta siis akkua tulemaan :kippis:
Nojo, eipä mitään oo menetetty ostankin 510-T:n ensin ja sitten ton eGon joskus myöhemmin. :)
Ja vitut, ilokseni kun kävin nyt katsomassa oli sivu päivitetty ja kamaa on taas niin perkeleesti myynnissä.
Tilasin siis valkoisen tuollaisen:
http://www.heaven-gifts.com/product-360.html
Saa nähä milloin pistävät postiin. Saattaa mennä viikko kuin joulua ootellessa. :D
Onko normaalia?
Kolme päivää vasta höyrytellyt ja pullot vaan lisii...
Sinä Senkin....! Taas meni 25% kupongille, kele.. Tullihan ryöstää mut! Konkurssikin tulee ja syksy saa -Miksi minä en... pakettia goottien maasta?
Seuraava tuolta saa kyllä luvan olla kimppatilaus, liki 2400 pinnaa käyttämättä vielä.
Tulee kyllä jokunen ihan kiva alkupaketti; Echoja ja 510 valmiina joulupaketeissa, osia 6kg, litkuja 4litraa, paketin yhteispaino vaatii kottikärryt tms.. 19.444kg. Tullimaksut 9/15% toki menee, mutta kannattaa silti, alvithan saan takasin muuta kautta.
Seuraava, joka kysyy mistä saa ostaa litkuja, saanee 10ml purkista otsaansa *kiukuttelee* Jos ei satu olemaan käden ulottuvilla, niin halpaa kiinalaista lenkkaria sitten. "Miksi täällä ei ole hymiöissä iloisen punaposkista hymynaamaa?" :laugh:
Voin liittyä tilaukseen :) (Mahtaako GS himoita - http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7856)
Asiasta toiseen, niin tämä se vissiin on oikea ketju jauhaa mukavia?
Täällä on eukko ja muksu nukkumassa ny. Minä olen kahden viikon duuniputken jälkeen läppärini, oluen ja sähköröökini kanssa täällä alakerrassa kattomassa telkkaria. Nyt on jo kuukaus takana ilman röökiä. Ei tee edes mieli röökiä. Nautin vain nyt tässä elämästä tankit täynnä nestettä ja kalja kourassa höyrytellen. Huomasin myöskin, että tämä on viimeisen viidentoistavuoden eloni aikana ensimmäinen kerta, kun olen näin pitkään ollut ilman röökiä. Olen 30-vuotias. Henki kulkee ja ruoka maistuu.
Kiitos siis omasta puolestani ylläpidolle hienosta foorumista!
Matti.
Ensimmäinen viikko menossa ja todellakaan ei ole ollut minkäänlaista tarvetta kaivaa suitsukkeita esiin. Kyllä näillä pärjää, mutta se vaara on ilmassa, että joutuu mukaan varustelukierteeseen. Sitten menee ainakin pari vuotta ennenkuin pääsee edes tasoihin.
Olisikohan aihetta laittaa "punainen" Vitutustopic? Kun täälläkin aiheet liikkuu ihan liikaa e-linjoilla? Tai vaan antaa vinoilla kaikessa rauhassa tässä topicissa....
Ellei sitten oma alue näille asiaan kuulumattomille?
PS. Tietän ettei kuuluisi tänne, vaan hienostoosalle, mutta kun lukko....
Eikä muut kuin narrit voi voittaa, sodassakin muut tapetaan, ne vaan heiluttaa viiriä ja imee torvea!
eihän nyt jumalauta sentään sene, mutta;
istun alakerrassa ja lapaset ja vaemo nukkuu ylempänä. (parvisänky :D)
juon kaljaa ja höyrytän, pitäsikö meidän mennä piakkoin naimisiin?
:antismoke: