Katos vaan, sehän on ihan siisti. Pitäsköhän itelläkin..
Printable View
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...a3ed3fff30.jpg
Josko näillä kieltolain pärjäis
Lähinnä mtl, coilin alla oleva putki on jotain 1.8-2mm halkaisijaltaan.
Ainakin Fasttechin kloonissa tuo ilmarööri on niin pieni, että keuhkoimutteluun tuskin hyvin taipuu. Arvioisin n. 2mm keskireikä, eli keuhkot päätyisivät luultavasti tankin sisään :rolleyes:.
Kuvassa on keskireiän ja tolppien välissä niin ahdasta, ettei tuon riän poraaminenkaan taida ilman pylväsporakonetta ja uskoa huomiseen ainakaan milliä suuremmaksi saa tehtyä ilman että rikkoo jotain.
Juu jätän tuon pois harkinnasta. Ei mulla mitään syytä ole vaihtaa subtankkia, mutta voisihan sitä vaihteluksi jotain katsella. :)
Päivän posti. Forkkalaiselta vtc mini ja nautilus, HoL:lta arvontavoittolähetys :wheee:.
Liite 26133
Ja modisetti on nyt täydellinen.Liite 26134
Yks goblin näyttäs puuttuvan...Sori oli pakko, kun otti silmään :cool:
Musta Goblin mini on eksynyt KSD Minin nokalle enkä malttanut siirtää kuvausta varten Mini Volttiin. Mutta kyllä se hyvin voi :)...mistä tulikin mieleen. Mulla pitäis noita olla viisi, missähän se yksi on.
[edit]
Olikin eksynyt ego vt:n nokalle
[/edit]
Liite 26140
Toptank nano tuli tänään. Hyvin istuu macron päälle. Ei ole overhangia kuin 22 millisellä. Itselle voi kyllä tulla hangover pyhinä. :cheers:
Tällä pärjää vähän pidemmänkin kauppareissun ajan:
Liite 26141
Joku pyysi jatkossa mainitsemaan kuvissa olevat laitteet; RX200 ja Supreme.
Vaimolta synttärilahjaksi Cloupor ZNA50. Mukana tuli myös putki 18650 akulle, kuvassa 18500 rööri. Nokalla Toptank Mini
Liite 26143
Kuinkas osaa vaimo noin valistuneita ostoksia tehdä? Onnea Tycholle!
Liite 26152
Kuva-arvoitus, mitä kaikkea löydät kuvasta? Voittajalle luvassa palkinto.
Toi valkoinen Mini Volt on aika hyvän näköinen vaikken valkoisesta muuten syty. Peukku myös KSD minille :thumbup:. em. ja Goblin Mini V1:stä lukuunottamatta diipadaapaa (tosin mikä tuon Envy22:n takana oleva valkoinen juttu on, ei hajuakaan).
Mä tunnistan tuon Slots pilsnerin ;)
Envyn takana olevaan juttuun vinkki, TC 60W ja D:llä alkava RDA nokalla. Tycho toistasek kiinni voitossa, vaikka ei tunnistanutkaan tuota arskaxx:in havaitsemaa Slottia :)
Mä en noita alkoja tunne ollenkaan. Vaadin hyvitystä pisteen. KSD:n nokalla kfl+...ja veikkaan kloonia. envyn tankkia en tunnista enkä noita litkuja..tosin toi yksi näyttää enemmänkin dödö-purkilta :D
Minäpä bongasin kayfun lite kolmosen ja pilkistääkö takaa valkoinen nebox? Dripperi on derringer. Myös kaksi kappaletta premium-mallisia e-nesteputeleita näkyy. Pöydänkannen väri on pyökki ja seinäpaperista päätellen kyseessä on vuokrakämppä.
No Istick TC 60W ja Derringer ???
Mä en noita alkoja tunne ollenkaan. Vaadin hyvitystä pisteen. KSD:n nokalla kfl+...ja veikkaan kloonia. envyn tankkia en tunnista enkä noita litkuja..tosin toi yksi näyttää enemmänkin dödö-purkilta :D
Derringer?
[edit] No mä ajattelin Derringeriä ennen kuin Tomassino tai arskaxx
[/edit]
Ok Tycholle hyvityspiste ja Tomassinolle pisteet ripperistä ja nesteistä ja pyökistä, mutta miinus piste tapetista :), Arskaxx:ille pisteet valkosen modin tunnistamisesta. Aika tasasta on, taitaa Tycho silti olla johdossa.
Nikotiinipitoinen neste goblinissa ja "cloud chaser" vapeband sarkastisesti kayfunin ympärillä.
Ja pilsneri perkule on korkattu!
Ja vapeband on ylösalaisin.
Ja se band on kokenut jo elämää. Eikä modeissa oo näytöt päällä muutes.. koska menee pilkku niin pieneksi että ei voi enää viilata.
;) hyviä huomioita, mutta mikä tankki Envyssä?
Atlantis on sileä. Veikkaisin jotain vanhempaa Smokkia
Tai siis ei noin röpelöinen (Atlantis)