Sit o vissiin vedetty huppu päähän ku noin hissukseen?
Printable View
Sit o vissiin vedetty huppu päähän ku noin hissukseen?
^Tai mistä sitä tietää vaikka olisivat niksa övereissä? Mikä oli tuo vaahtoaminen jostain niksan loppumisesta? En oo pahemmin seurannu ja iha ulkona koko asiasta?
Viskiä lasissa, salmaria goblinissa ja netflixistä better call saul. Muksut ja vaimo unilla eli rauha maas. Sellasta tänne. Entäs muille hereillä oleville?
Bunnahabhain 12v
Nyt juuri sihahti sandels kyytipojaksi.
Siinä on pohjana caol ila ja talisker ynnä highlandeja. 12v kypsytetty. Pehmeä ja savuinen. Hyvin tasapainossa. Sellainen sopiva käyttöblendi, jota ei tartte colaan hukuttaa. En osta muita blendiskotteja.
Huomenta! Nyt on sopiva aika nousta lauantai-aamuna kun pitää lähteä purkaan keittiötä. :wheee:
Huomenta pimut ja muut[emoji2] jasso tuli eilen tänne niin ei jaksanut forkalle, kun muuta puuhaa[emoji8]
Löyhtyneitä?:P
Kai sitä vois pian alkaa pentujen kanssa kuorimaan perunoita
Tänään vuorossa peruna,kinkku&aurajuusto laatikko ala äSSä (tehty 3juusto+normikermaan)
Huomenta! Ei saa nukuttua kun on jo niin valosaa.
Mää en tiiä noista äiti-hommista mutta oiskohan se niin, että joillain mamma-palstoilla koohottavat äidit antavat vähän aivottoman kuvan itsestään. Luulen kyllä että ovat enimmäkseen yhden lapsen äitejä ja seuraavien kohdalla älyä jo karttuu.
Itse tykästyin tuohon sipulipekoni-kermaan.
Perunasipuli sekaan ja tuolla saa, toki sopivalla lisukkeella kuten pussillisella kunnon palvia, ihan syötävää safkaa.
Toki aito tv-kokki silppuaa perunat ja sipulit itse, mutta ei jaxa.
Huomenta! Täällä on jo pyöräytetty natiaisille papan erikois makaroonilaatikko, on ollut uunissa jo puoli tuntia. Tehty ilman maitoa, eli lihaliemimuna kostukkeella. Jaksavat lähteä mummin kanssa HopLoppiin touhuamaan.
Jep
Hieno olla natiaisten kanssa leikkipaikoissa joissa äidit päästää pennut radalle ja itse parkkeeraavat soffalle ottamaan selffiekuvia "ollaan mun ihanan lapsen kanssa leikkimässä" vaikka todellisuus on että lapsi katsoo kun äiti räplää ajasta 99% ajasta älyluuria ja 1% huutaa lapselle ettei saa kiusata
Oon kai sitten tv-kokki kun itse kuorin perunat ja silppuan
Oon hommanut semmoseen laatikko hässäkän mitä tv-shop mainostaa ja aivan kurko laite
Onhan laatikko aivan erikastia / makua kun kaupan pakastepussista
Päivän Fingerpori, omistettuna "the es-jonne" jassolle
Liite 25736
Huomenta. Onpa ulkona nätti ililma.
Komia on keli. Tänään starttaa pikavisiitti meirän pääkaupunkiin. Pitäis jollain alkoholilla läträtä kuulemma.
Pian laatikkoa naamaa ja pentujen kanssa kolailemaan pihaa
Hyvään aikaa aurakin sanoi sopimuksen irti
Tarvis huomenna tutkia sanoiko puola sopimuksen irti vai mikä
Kummitytön tytär täyttää ensi kesänä 2 vee ja osaa todellakin posee kameralle.Äiti on kova ottamaan selfieitä..voi tsiisus[emoji53] on opetettu tytärkin jo tähän hommaan[emoji51]
Aamupäivää. Karpaloa tankkiin ja ihmettelemään miksi auton startti ei edes lupaa mitään... ei naksahduksen vertaa..
Ääh, pälli leviää. Kertokaa jotain kivaa joka ei liity tekeillä olevaan tupakkalakiin.
Kävin tuossa aikaisemmin rantsussa kävelyllä ja jäällä oli mies hiihtämässä neljän suomenpystykorvan (?) kanssa. Ihmeen nätisti meni koko sakki mutta olihan hauska ilmestys.
Just ajettelin keittää plöröä itselle ja tehdä apinoille välipalaa
Pitkäpäivä edessä ja takana kyllä pappa silti jaksaa
Atot kaipaisivat uuden vastukset ja villat mutta saavat ne vasta myöhempään tänään