Mulla ois joutilas luottoliekki, haluatko polttaa autosi :)
Printable View
Mulla ois joutilas luottoliekki, haluatko polttaa autosi :)
Ei oo kyllä 1-2 paikkainen mutta itse ostin tällaisen
PurePower HC4 LCD All-in-One akkulaturi 4X 49,90? - VALOSTORE.FI
Kaikki 4 paikkaa on erikseen ohjattuja ja työntää 4x 1A. Tupakansytytin johto tuossa on mukana. Tuo on kyllä niin paljon parempi että teki mieli heittää nitecore seinään.
Xtar SP1 jaksaa työntää 2A mörköakkuun...
Xtar SP1 Li-Ion LiFePo4- Akkulasta!
http://lygte-info.dk/review/Review%2...0SP1%20UK.html
Ei kiitos kaksi löytyy jo molemmista sisuskalut pois ja ruokkijana erilline rc-laturi 1-7A tehoilla :)
Muuten hyvä mutta tarvis olla juurikin se 1-2 paikkanen max kun autoon tulee
Olen Xtar SP2:sta ja Xtar VP2:sta katsellut sillä silmällä
Onneksi läppäri oli tv:ssä kiinni kun vaimon piti jotain sarjaa katsoa niin meni toinenkin h-dripperi ohi tälle päivää. Nyt jo pikkusen harmittaa :( kun normaalisti forkka auki melkein koko päivän iltaisin varsinkin niin kerrankin kun vaimo käytti konetta niin meni ohi -> koneen käyttökielto vaimolle :D
Ite olin hakemass eGrippiä pakettiautomaatista just...oisin kyllä h-dripperin kans voinu ottaa...mut onneksi niitä saa uutenaki=D
No huomenna pitäis olla jotain lootassa. Näppärämuistinen nuorimies kun vaan maanantaina katteli että miksi mulla on tyhjä kirjekuori pöydällä ja lähti kouluun :facepalm: Jos olis kääntäny kuoren ja huomannut että siinä oli osoite valmiina niin olis varmaan muistanutkin jotain :D
Pitääkö tästä päätellä, että Luuppi on myös turkulainen, koska lähes jokainen Turun koulu on homeessa :thinking:
No, ei. Turulla ei ole varaa korjata yhtäkään koulua (T: pikku-siskon koulusta osa suljettu homeen takia ja osa opettajista jo pitkäaikais sairaina, korjaukset ehkä mahdolliset vasta vuonna 2016 ja tuskin silloinkaan) :D
Voisin kostoksi ruuvata kaikki kämpän patterit asteen kylmemmälle :evil:
Vkloppuna tuleepi 4kk enkä ainakaan vielä ole joutunut ulkoruokintaan :laugh: Taidampa vaan tyytyä huomenna pistämään osto ilmon vesille jos nyt viimein malttais ostaa sen mitä on jo 6kk meinannut :)
Ps. Hanski jos luet tän niin korotan vitosella eli ollaan jo lähellä :lol:
Ai juutas miten hyvää tämä tuorepuristettu appelsiinimehu olikaan :) Viimeksi moista tullut ryystettyä kesällä, tänään kauppareissulla nappasin ostoskoriin ihan hetken mielijohteesta. Ei tule kovin usein ostettua kun on mehuksi hieman tyyristä.
Ei, vaan suurinosa suomalaisista kouluista on sisäilmaongelmaisia, mutta vain osasta oikeasti löytyy hometta. Toki kosteudella on osansa huonoon sisäilmaan, mutta usein syyllinen on kuitenkin esimerkiksi kemiallisesti hajoavat mattoliimat ja alimitoitettu, päin vittua säädetty ja huoltamaton/puhdistamaton ilmanvaihto.
Oi miksi miksi ostin 200€:lla releitä [emoji22]
Koska jotkut EI VAIN opi?
:D
Nojaa, itsellekin tulossa FT:ltä Vamo V7 ja Chana 50w.
Luotto siihen, että noi kestää aikas pyöree luku.
Etkä ässä vaan clouporin t6 ostellut? chinabuyn topicciin oli myyjä itse pistänyt tekstiä kun joku asiakas oli testaillu laitosta ja saanut 100W asetuksella vain reippaasti alle 50W pihalle.
Clouporeista saa maksimitehot ulos vain sopivilla ohmi alueilla, näin ainakin t5:ssa.
Liite 18872
Tommosen taulukon oli ainakin mittaillut.
No sittenhän cloupori vain kusettaa :)..taitavat käyttää suoraan samaa piiriä kuin t5:ssa :D
Whatta hell...? :blink:
Liite 18875
¿?
No mitä hä :blink: Mää en nää
Yritti lainata kommenttia niin nappas koko sivusta kuvan quoteen :D Silmälasi kauppaan tuittu mars :D
Tai sitten controlli pohjaha ja rullaa hiiren kelaa niin zoomaa :p
Pystyin selaamaan foorumia pikavastaus-palkin kautta. Mitä helvettiä :D
Jaa oli taas hidas sytytys mulla kuten tavallista :teaching:
Onkohan toi nimimerkki "shakki" sissimarkkinoiva venemies?
Tai sitten sillä on vaan hiekkaa haaravälissä.
Iitikku + sinkku dripperi nokalle ja testiin :)
Onko venemiehellä vielä bisnis pystyssä? tai siis harrastus?
on on. lomailee itse vaan nyt
No hyvä ettei rasita itseään joutavilla asioilla.