ja pakko sanoa tähän viro hommaan se että meil on aiankin 30000 työtöntä raksaiestö ketö ei voi kilpailla tähän viro touhuun....
Printable View
ja pakko sanoa tähän viro hommaan se että meil on aiankin 30000 työtöntä raksaiestö ketö ei voi kilpailla tähän viro touhuun....
Tässä muuten kiteytyy se mitä mä vähän irvistelen. Enkä nyt puhu susta tuittu, vaan noin yleisesti, kun sä et tosiaan ole ainut joka tätä on funtsinut.
Me täällä mietitään että mihin voisi mennä lomailemaan. Toisaalla mietitään että mihin voisi mennä karkuun.
Kait tällä perusteelle meillä on viä asiat kohtuullisen hyvin? Olettaisin. :)
Tosinm ulle on sama ku suomlaiset on niinvitun tyhmii et kitistään kiltisti ja maksetaan.. kiva käydä töissä ja verot meneee kankkun kaivoon.. siinähän maksatte...
zkys ite välitän vanhuksista ainkin omasta mummis ja ukista ja muistakin espoon hopeakuussa oleviksa.. kuskaan pyörätulis olevis ihmistät vaikka kelais et on kussetusta.. silti on väärin et otetaan niiltä ketä tämän rakensi..
Prkl viimonen olut aukes juuri. Harvinainen tilanne että melkein loppuu kesken. Kivaa ajan vietettä riitti taas tälle ehtoolle. Jatketaan höyryilyä! [emoji117] [emoji108] [emoji8]
Sitähän ei mikään estä, eli saat kyllä tulla. Mut mä en hae, kuten kysyit. :D
Saat kyllä. Mut sietäkään en hae.
Väittävät että hiekkateillä saisi ajella kännissä, mut mä en usko. Ja toisekseen, en usko että löytäisin hiekkateitä noin pitkälle molempiin suuntiin.
https://www.youtube.com/watch?v=Ix8ocFEMa1o ja viinaa löytyy