http://www.msnhiddenemoticons.com/Me...ux/pervert.gif
Printable View
Juu mä tyhjään luukun :)
Liite 19739Liite 19739
Tossa parit omatekoset atlantiksen coilit... eka viritetty rayonilla & 0,36 kanthalilla 1,02ohm, tunkkanen maku... Ei viccaa kunnolla-> roskiin :(
Toinen muji & 0.36 kanthal 1,07ohmia, viccaa-> jatkoon :)
Tolle kärsii antaa aböyt 20w ilman kärähtämistä... Imuvastus ei paljoa eroa alkuperäisestä. Coili väännetty 2mm ruuvimeisselin ympärille. Pirun helppotekoinen setup. Ei kurlaa ei vuoda :)
Pitkästä aikaa tähän topicciin asiapitoinen postaus :)
Luulis että olis enemmänkin eroa imuvastuksessa kun eikös se alkuperäinen coili ole 4mm halkaisijalla? Toisaalta tommonen 2mm halkaisija ei kyllä vaadi läheskään niin paljon tehoa hyviin höyryihin että voi olla parempikin :D
Niin luulis mut onhan tuolla tilaa ilman virrata :) Pitää testailla eri virityksillä mut helpoin vetää vaakaan.
Empäs hokannut aluksi että teit vaakacoilin pystyn sijaan :) Mahtuu siis varmaan enemmänkin ilmaa liikkumaan ku alkuperäisessä :)
Nopein rakenneltava mitä löytyy. Kannattaa ehdottomasti kokeilla. Puhkastaan reiät läpi siitä vanusta ja pujotetaan rullattu muji läpi. Paksummalla langalla sais pienemmät ohmit. En mitannut kyljessä olevien reikien kokoo mut menee aavistuksen isompikin terä läpi.
Tuotahan täytyy kokeilla. Tuntuu että mulla menee atopäät tosi nopeesti jopa alle 30w tehoilla.
18w on tolla setupilla kohillaan. Ja noita vääntää puoles tunnis läjän kun löytyy makoisin setup.
Ihan pelkällä kanthalilla teit, etkä säätäny sen nr-langan kanssa?
Nr-lanka jäi kultaiselle GG-kaudelle ;)
Hyvä :D
Kyl toi vaatii vielä vähän virittelyä... Mun 8L keuhkoimulla viccausta sais olla himpun enemmän :)
Voi olla et tuli aavistuksen liian tiukalle muji coilin sisään. Nättihän näitä on testailla eri tiukkuuksilla. Siitä huolimatta töissä mukana ainoana vehkeenä eli kova on luotto ;)
Eihän töihin voi MISSÄÄN tapauksessa lähteä ilman kahta eri vehjestä :rtfm:
Mitäs sitten kun glasi o rikki ja muutenkin vituttaa X-( Siinä saa pian työkaverit tuta mitä on ku miähellä on menkat! :D
Ma lahte koti jos vehje petta ;)
Kuten sanoin, pakko ottaa pikku riskejä välillä... Ja kyyyllä, luotto on kova :)
Mitä se elämä on jos riskejä pelkääpi? :o
Saakos pienellä kysymyksellä vaivata? Jos häiritsee kovasti ohittakaa sujuvasti :)
Jos oikein ymmärsin, on joskus käytetty NiChrome lankaa ja nyt Kanthalia.
Mitä eroa noilla on käytännössä?
Minulla kun on vain NiChrome lankoja, saavuttaisinko jotain hommaalla Kanthalia?
Oma syys noiden hankkimiselle on se, että savustimeen joskus rakentelin sähkösavuttimen eikä sillä hetkellä kaupassa muuta ollut.
Jatkossa olen sitten vain sitä tilaillut. Jopa nyt näihin sähikäisiin.
Nicrome elää enemmän lämpötilojen mukaan. Aikoinaan silican kans käytettiin sitä. Ei sovellu meshille... Kanthal stabiilimpi ja soveltuu meshille ;)
En näe ongelmaa pumpulin/muiden vikkimateriaaleissa nicromen käytös :)
Kiitos, hyvä tietää.
Varsinkin kun aivan varmasti se meshi vehje tännekin aikanaan löytää tiensä.
Haa, vihdoin hai takas räpylässä :) Tuli kokonaan uus näköjään.
Iltasella meshin vääntelyä ja pumppulin kostuttelua ja nestemaistelua.
Aattelin myös atlantikseen kokeilla vääntää nikkelilangasta setupin niin näkee toimiiko toi merenelävän lämppärisäätö :)
Mites muuten... Toimiiko toi nikkeli microcoilina vai pitääkö tehdä harvempaan?
Jossain ainakin luki ettei saa tehä microna, ei saa hehkuttaa ja aton + modin pitää olla tismalleen saman lämpöset kun pistää uuden coilin paikalleen :)
Näin mä oon ymmärtäny kans... Vaikka on 0,20 nikkeliä niin kiekkoja pitää laittaa reilusti, onnex toi tulittaa 0,1->
Tuossa oma havainto Coilista. sinkkuna antaa paremmat höyryt, kun ei purista ollenkaan yhteen vaan jättää selvät välit.:thinking:Dublissa tuntuis toimivan sama juttu.:laugh:
Nämä siis Kanthalista.:popcorn:
Liite 19768
Genny & meksu [emoji173]
Kyllähän pumpiliviritykset on kuraa kun rinnalle heitetään kunnon genny ja katiskaverkkoo :)
Taidan vetää kunnon genny-kuurin, olen kyllä pohjimmiltani katiskamiehiä :)
Trolli testattu. Seuraavaksi freakshown setupointi ja testaus.
Oho tuli väärään ketjuun sitten tämäkin.
Janne missä inax?
Se sun täytyy vielä ottaa kokeiluun
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14...70b0187d4b.jpg
Muut gennyt jääny kaappiin tuon tulon jälkeen
Joskus kun hype on laantunu niin pitää poistaa halavalla ;)
Ää miks menin lupumaan h16 aikoinaan. Oli mahtava genny ei vaan istunu nätisti mihinkää omaan laitteeseen.
Pitänee tehä genelle taas tilaus ja hommata uus h16 [emoji3]