Tää menee tähän kun joku fastechin foorumilla mietti kestääkö pmma muovidripperi sen 0.2ohm setuppeja :facepalm:
Tää menee tähän kun joku fastechin foorumilla mietti kestääkö pmma muovidripperi sen 0.2ohm setuppeja :facepalm:
Menee vähän vaaralliseksi jos ei tiedä mitään akuista/sähköstä ja yrittää vain päästä "mahtaviin pilviin". Mulla on ainakin meshillä 0,8 ja pumpuli microcoilit 1,2ohm ja oon täysin tyytyväinen makuun, lämpöön ja höyryn määrään. En edes usko että joku neste voi edes maistua siltä miltä pitää noilla 70+W tehoilla.
Joo en todellakaan ota pahalla neuvoja vaan hyvällä. Huomasin, että mun kysymys tuli vähän tyyliin "kun vaihdan vaihdetta 180km/h vauhdissa kutoselta kakkoselle niin autoni moottorista kuuluu outo ujeltava ääni, mistä johtuu?", koska lähdin ihan tietämättömänä vaan setupoimaan dual coilia ensi kertaa sen enempää megapilviä hakematta.
Eikös se AW IMR 18490:an purkuvirrat mene niin että hetkellinen purkuvirta 16.5A ja jatkuva purkuvirta 8.8A. Netissä kun liikkuu kahta eri C arvoa tuolle akulle, 8C ja 15C.. Ja eikai se nyt pienemmän 18490 IMR kennon jatkuva purkuvirta voi olla enemmän kuin isoveljensä AW IMR 18650 jonka ilmoitettu jatkuva purkuvirta on 10A hyvin monessa lähteessä. Tosin muutamat nettikaupat ovat tuolle 18650 versiolle listanneet 10C arvon joka nyt ei voi millään pitää paikkaansa kun hädin tuskin siitä 10A kuormastakaan selviää ilman että kyykkää älyttömästi.
Noh, onneksi teit perseilyt IMR akun kanssa :D Kokeilemallahan sitä kyllä oppii.....
Noita 0.2-0.4 settejä nyt ajellaankin lähinnä niillä dual ja quad setupeilla tietääkseni. Jos meshillä kerta höyryät 0.8 setupilla niin se tekee akku täynnä suurinpiirtein sellaiset 20W?
Pyöräytä 0.2 quad setuppi johonkin dripperiin ja mitähän ne tehot on jotain 70-80W luokkaa riippuen siitä miten akku kyykähtää kuormassa. Eli 17½-20W per coili niitä tehoja.. :evil:
Ehkä sitten joskus kokeilen kun tulee tilattua sonyn 30A akkuja ;) mulla kun ei ole kuin noita 490awta kierrossa tällä hetkellä niin ei viitti alata pelleilemään :)
Onko olemassa hinta-laatusuhteelta yhtä hyvää genesis tyylistä atoo kun rsst mutta lasi tai metallitankilla? Eli siis tarkotan halpaa ja hyvää koska ainakin mulla tää rsst on toiminut helvetin hyvin. On vaan jääny jugo diablot kaappiin pölyttyyn kun ei uskalla testata miten tää muovi kestää sen.
mulla ainakin RSST kesti hyvin Jugoa...mutta en ota vastuuta :)
Lähtiks jugon maku helposti pois ihan vesipesulla rsst tankista vai pitiks tehdä jotain taikatemppuja?
DIDit on kaikki puoleen hintaan mmvaporssilla 43e on nyt hintaa mineillä ja normeilla.
itse pistän yleensä yöksi alkoholikylpyyn. Nopeampi huuhtasta ilman että jää maku- ja hajuhaittoja. Jonkun fairyn hajua ei tunnu saavan millään irti muovista.
Ite kylvetän yön yli vedessä ja etikassa.
Noi salmiakit 'palaa' tiivisteisiin useimmiten pahasti kiinni.
Oon joutunu muutamasta atosta vaihtaa tiivisteet kun ei oo lähteny etikallakaan se haju pois.
Tankista se lähtee huuhtelulla pois.
Osaakos kukaan kertoa jotain pirkkaniksiä millä tota karstottumista sais vähennettyä? VR:n summer breeze on yksi omista lemppari-mauista, mutta toi kama karstottaa aivan tajuttomasti... Aamulla ennekuin lähin duunin kuivapoltin ja vaihdoin uudet pumpulit, nyt 1/3 kaiffarin tankista höyrytelty ja alkaa pikkuhiljaa toi karstanmaku puskee läpi.
Ei siihen taida olla muita konsteja kun vaihtaa nestettä tai ehkä koittaa laimentaa
Mun nähdäkseni jos kovasti meinaa nesteet karstoittaa, niin wickaamisen pitäisi olla vähän tehokkaampaa vaikkei suoranaisesti dryhittejä tulisikaan.
Okei, pitää testaa että ruuvaa imuvastusta vähän tiukemmalle... Nyt kyllä kanssa tuntuis myös että (ei ainakaan maistu) karstotu niin pahasti tolla latta-kanthalista tehdyllä microcoililla vrt. 30 kanthalista tehtyyn...
Elikkäs, olisi tarkoitus nyt heittää lavatube seinään, tai noh, laatikon pohjalle ainakin ja vaihtaa uusiin vehkeisiin. Nyt vinkkejä, kertokaas mikä olisi nyt se paras valinta ( mekaaninen tai säädettävä ) korjattaville ja miksi ? Kaveri hehkutti provaria mutta toisaalta taas kuullut että esim tämä Innokin itaste 134 on vähintään yhtä hyvä. Jokatapauksessa saisi olla sellainen mikä kanssa toimii hyvin, varsinkin korjattavien kanssa. Ja mikä ettei jos vinkkiä löytyy niin mikä olisi paras korjattava myös siihen päälle kans ?
Olen sun kaverin kanssa samaa mieltä osta provari ja sen päähän kayfyn lite tai gp spheroidi