Eiku nyt on ihan oikeesti limusta kyse, Haaparannassa on halpaa limua mutta hakija ei jaksais raahata niitä eestaas vaan mielellään jättäis ne autoon ja tuo mulle parin päivän päästä :D
Printable View
Eiku nyt on ihan oikeesti limusta kyse, Haaparannassa on halpaa limua mutta hakija ei jaksais raahata niitä eestaas vaan mielellään jättäis ne autoon ja tuo mulle parin päivän päästä :D
Eiköhän tälläki forkalla ole alaikäisiä piiossa joita poliisit metsästelee. Se persely nyt vaan olis niin mahotonta kauppaosiolla (niinkun jo muutamaan otteesen huomattu) että menis aikä järjettömäksi jos forkka olis sallittu kaikille.
Omasta mielestä ainakin k-18 leima on hyvä tämmöselle foorumille ja samoin face ryhmille. Ompa edes vähän vähemmän kaupan karkkihyllyillä höyryttäjiä paikalla.
Sitä toivoo että kaikki alaikäiset ois näin rehellisiä: http://www.e-savuke.com/vb/yleinen-k...oorumilla.html
Paljon pakkasessa on asteita? Siellä tölkit posahtaa muutaman tunnin päästä.
Tuo höyryttimien k-18 kielto on ihan alan oma sääntö, jolla näytetään, että höyryttimet on tarkoitettu aikuisille. Kun näiden sääntely on viranomaisten keskuudessa vielä vaiheessa, niin ala haluaa näyttäytyä vastuullisena, ettei totaalikielto iske. Lapsikorttihan on kaikkien ANTZ:jen suosikkiaihe kieltää koko höyryttely.
Juuri näin minäkin tuon asian olen käsittänyt. "Think of the children!" on kyllä ANTZien ja muiden Räsästen vakioargumentti näissä hommissa. Se on kyllä saletti että hallaa tehtäisiin jos alaikäiset otettaisiin mukaan karkeloihin. Loppuisi vielä varmemmin kaikilta tämä touhu. Toisaalta ikäräjat toimivat monelle alaikäiselle vaan kiihokkeena maistaa sitä kiellettyä hedelmää ja onhan nuorenkin parempi höyryttää kuin polttaa mutta kyllä minäkin olen tämän ikärajan kannalla ainakin siihen asti että saadan selvyys siihen mitä se tuleva lainsäädäntö tuo tullessaan. Enkä kyllä sen jälkeenkään jaksaisi ainakaan ryhmissä mitään ES/mopo/spröögituuninkia katsella.
Oisko kimpan paikka, elitisti-genny just mulle sopiva :) eli halpa [emoji8]
http://3dvaporonline-com.3dcartstore...LE-_p_238.html
Oon unohtanut useammin kuin kerran kaljoja "pikajäähdytykseen" pakastimeen, ja löytänyt ne päärin päivän päästä. Reaktiona ollut "Oho, onneksi eivät ole räjähtäneet".
En nyt jaksa mittailla paljonko tuolla on pakkasta mutta muutamasta asteesta ei pitäisi vielä räjähtää.
Hei kortsu! Minkä takia en voi hyväksyä uusia ystäväpyyntöjä?
En juo enää ikinä :crying: Vuosisadan kanuuna päällänsä, onneksi maanantaikin on vielä vapaapäivä.
http://i.istockimg.com/file_thumbvie...ing-smiley.jpg
Ai ny heti vai....
Sillä se lähtee millä on tullutkin, uutta kitusiin ja rokki soimaan :cool:
Sisi vai hirmuliskoja? Otat seitinohuet tänäiltana niin uni maistuu hyvin :)
Eilen kans tuli vähän tipoteltua ja aamulla kasiks pyyntiin... Ei kännejä mut muuten meni aikaseen. Nyt tonnikala-riisi, sen jälkeen saunaan ja pari bissee ja nukkumaan :)
https://www.youtube.com/watch?v=i0QNiCkiwvs
Kyllä se siitä.
Sukulainen kans veti röökiä alle 10 vuotiaana, kerran vaan palo talo siinä ku ladossa salaa poltteli, talon ja ladon mukana meni sisko. Silti jatko röökin vetämistä :(
Voi olla et ens yönä ahdistaa. Isännän 60v päivillä tänään nauttina lekallisen konjakkia ja useamman kossuryssän, nyt loiventava vaihde menossa. Onhan näistä edellisistä koomista jo ainakin 6kk aikaa. Pitäis vissiin useammin kokeilla niin ei ahdistais näin palijon.
Grandmaster sekä Castle Long nyt testattu ja voin kertoa, että on herkkua. Rahoille saa kyllä vastinetta ja varmasti tulen tilaamaan lisää. Pitää vielä maistella Gambit ja Castle Long Reserve.
Tuli Spain cigarin tilauksen mukana Kangerin protank 3 minejä neljä kipaletta. Noita vois vaikka käyttääkin joten jos joltain löytyy kohtuullisessa kunnossa oleva ego twist tms. niin voisin halvalla poistaa tai tarjota tuollaisen Protankin vaikka vaihdossa :D
Widu..piti Pirtelöä mut saldot 0 :thinking:
Siellä on edelleenkin se varaston muutto menossa, uskaltaisin luvata että maanantain postiin saa pirtelöä taas.
Hahaa mul on pari pottuu jemmassa vielä :)
Ei oo kauvaa, kun jakelet niitä naapureille ;)
Vapetalon pitäis vissiin ruveta ässälle myymään puolen litran erissä... Vain 245 euroa :D
Joo, noita pikkuputeleita lentää pinottain roskikseen. Eihän tollanen nilliäinen 10ml tiivaripullo riitä kun 2 päivän liemiin..
Sanotaan nyt vaikka näin että kun kurapaska valuu tuolinjalkaa lattialle, ja olet siinä jamassa ettei pysty nouseen penkiltä ja meneen vessaan, jos sattuu nyt huomaamaan koko asiaa tärinältä ja kuoleman odotukselta, on lievä krapula. Joskus nuorempana, nykyisin en yleensä nauti Dr Pepperiä tiukempaa tavaraa. :)
Harvest Berryä teen aina 100ml kerrallaan. Copsan liemiä 30ml, koska niistä häviää maku jos tekee isomman satsin (kun sitä ei ehdi höyryttelemään).