Laita siihen panssarilasi. Laita oikeasti. Ei maksa paskaakaan (oisko 20 egee asennettuna) ja sen jälkeen kestää huomattavasti enemmän damagea.
Printable View
No kotivakuutushan tietenkin periaatteessa ainakin korvaa sitten kun sen tonnin puhelimen kännissä särkee, mutta jostain syystä oon epäluuloinen vakuutusyhtiöitä kohtaan että meneekö se oikeesti niin että ne korvaa sen kunnolla eikä jollain haista paska summalla ja että tapahtuuko se nopeesti :D
Mä tiputin myös uuden kännykkäni ja jäin miettimään että mitä hyötyä on kotelosta kun se oli auki tippuessaan... Höh. No onneksi ei tällä kertaa mennyt rikki...
Kyllä se vakuutus korvaa, tosin taistella niiden kanssa voi joutua et mitä korvaa ja kuinka nopeesti. On mulla kyllä vakuutus korvannu ihan kiitettävästi kaikki mitä oon sinne laittanu, tosin niitä ei nyt kovin montaa asiaa ole. Pojan läppäristä maksoivat ihan hyvän korvauksen kun lattialle tiputti ja näyttö paskana.
Mulla on kyllä tapana pitää kännyä ku kukkaa kämmenellä, oon aika huono rikkomaan mitään. Kännyt aina uuden verosia kun niistä oon luopunu ja eteenpäin laittanu. Yritän olla tiputtamatta tätäkään:laugh:
Ärsyttää sukulaiset[emoji83]
Jos puhumme samasta asiasta, tempered glass "kalvosta" mikä laitetaan näytön päälle, niin se on oikeasti pirun hyvä keksintö. Tilasin pari noita ja toisen asensin vanhaan luuriin ja tiputin sen tarkoituksella näyttö edeltä kiveen, lasi meni säröille mutta itse näyttö pysyi ehjänä :thumbup:
....
Väärä
Ahdistaaa täähiipivärynnivä pimeys. Ja nyt tulee vielä aikasemmin pimee. Kuraa ja loskaa. Säkkipimeyttä ja toivottomuutta muutama kuukausi :(
No kohtahan voi alkaa polttaan tuikkuja taas joka paikassa. :) Ja vähemmän loskaa siellä Oulussa on kuin täällä etelässä. Oliko se 3-4 vuotta sitten kun Jouluaattoiltana oli 6 astetta lämmintä.
Ei tuittuja tartte asiasta tehden polttaa, me ollaan itsesyttyvää mallia :laugh:
Eiköhän se fiilis nouse sitten kun (tai jos) alkaa päästä vähän joulutunnelmaan. Näin aikasin se ei vaan vielä onnistu. Löysin kaapista Minisunin purutabletteja. Jos niitä ja kaupan HeVi-osasto tyhjäks ja blenderillä huudattaa jotain maailman karseimman makuisia pakurikääpäsmoothieita niin ehkä sitten taas maailma vähän kirkastuis. Ja menis käveleen vaikka merenrannalle, se on hyvää meditointia
Täytyy kyllä myöntää että on veto pois tänä sunnuntaina.
No, pyykkipäivä sitten, pesukoneen ja penkin väliä jaksaa sentään ravata.
Sehän se kun tiedän että miten hyvä olo siitä tulee! Ja silti ei saa irti kun on vaan niin väsynyt ja alakuloinen ja kun on kotitöitä rastissa ja ajattelee että ne pitää tehdä eka. :D Loppukesästä oli tosi hyvä fiilis käydä, mutta se sitten jotenkin jäi kun tuli oltua vähän väliä jossain reissussa ja se eletään kuin siat pellossa vaihde jäi päälle... Ehkä se tästä vielä...
Mulla kans tää kaamos kolisee joka vuosi lujempaa. Lokakuussa alkaa se "Tästä maasta on pakko päästä helvetin kauas." ajatus, mikä ei katkea ennen lumen tuloa. Silloin sentään voi tehdä muksulle lumiukkoja, linnoja ja lumitöitä. Sitä ennen kaikki on järjestelmällisesti paskaa.
Mulla on tulossa selkään 1 leikkaus ennen joulua (saan tietää huikeat 2vko ennen), mikä on hyvä asia. Mutta. Jos se on joulukuussa niin se tietää noin -2000 eur ens vuoden tuloihin. Mikä olis kiva käyttää perheen kanssa rantalomaan helmikuussa.
Tampereella ei ole kaamosta. Saa mennä Sodankylään, eikä se sielläkään monta päivää kestä.
No eiköhän sitä kaamosta käytetä yleensä ihan nimityksenä tälle ajalle kun on pimeetä ko röllin persiissä... Ja onhan sitä kaamosta Sodankylässä 51 päivää että on siinä nyt muutama päivä... :D
Mutta koska Suomi on pitkä maa niin esim. Oulussa on talvella paljon pimeempää kun Tampereella (kesällä taas päinvastoin) mikä oli aika yllätys että kuinka iso se ero voikaan olla. Mutta on siellä mansesterissakin niin pimeetä että masentaa se kura ja pimeys sielläkin.
No niin se näköjään olikin. Joskus jotkut uuvatit luuli että intiaanikesä tarkoittaa pitkää ja kuumaa kesää. :lol: Mutta tuon takatalven kanssa oot vähän väärässä, siitä puhutaan jos terminen kevät on jo alkanut ja eteläosissa se voi alkaa jo maaliskuussa. :D
Lähtökohtaisesti kaamosta ei edes ole siellä, missä on lunta. Täällä marraskuu kestää puoli vuotta, niin pimeää on ku jouluna perseessä...
Jaa niin, en mä missään Tampereella enää asu :D
Missäs sää asut :eek: Kai nyt vähintään lähikunnissa? :thinking:
Joskus ja joskus, esim. vaikka siellä Tampereella se terminen kevät alkaa normaalisti maaliskuun loppupäivinä, joinain vuosina jo maaliskuun puolivälissä tai ennenkin, ja viime vuonna näköjään jo 18.2.2015 ja siitä nyt ihan eteläisimpään kolkkaan on vielä matkaa. Ei se ole tällästä jääkarhun persläpeä koko Suomi kuten tää Oulu. Jos maaliskuun lopussa tulee kauhea lumimyräkkä niin kyllä se tuolla etelässä aika takatalvelta tuntuu.
Koskista löytyi sopiva ok-talo, missä on sopivasti puuhaa ja pihaa :)
Ihan mustassa jäässä pohjoinen Kymi. Nastattomia 50-matelijoita 80-alueella paljon liikenteessä. Mutta pääsinpä siitä Audi A6 laivasta ohi heittämällä vaikka sillä oli tuplaputket takana ja kaikki. :lol:
Pitäisiköhän kohta nukkumaan, hittolainen kun messinki g-tubs otti osumaa tänään asfalttiin :c
Onneksi selvittiin pienillä vahingolla napin painolevyyn.
.
Hermot kireällä tänään. Ekaksi top box minillä ollu alusta asti " check atomizer" ongelma, jotakin löysänä Airflowin ja 510 välillä ja uutta oottanu yksi ja puoli viikkoa ja ei oo näkyny. Eilen RBA (joka toimii vähän paremmin) rupes vuotamaan kun olin laittanu pumpulit uudestaan ja samaa tänään. Noh kyllä kai se tästä, on tää kuitenkin parempaa ku analoogit vaikka ne toimii aina.. :hatsoff:
Ja väärässä forumissa. Sori.
Naps, sanoi laturin hihna kauppareissulla.
Ennen wanhaan olisi ollut helppo vaihtaa itsekin. Näiden nykyautojen kanssa ei viitsi moiseen puuhaan ryhtyä, varsinkin kun hihnoja on kaikkiaan kolme. Onneksi sai pajalle ajan jo huomiselle.
Halvatun kottero hajoaa käsiin. X-(
Hihnat vaihdettu ja nyt alkoi liikenteessä sammuilemaan muutaman sadan metrin välein, vikakoodina kampiakselin asentotunnistin. Aikansa kun aina sahaili, niin sai takaisin käymään.
Tuskinpa liittyy mitenkään tuohon remppaan, eikun paska takaisin pajalle...
Hammaslääkäri ketuttaa, tai lähinnä tulevat laskut. Neljä käyntiä neljään viikkoon. Eipä tartte taas veronpalautuksilla mitään hampaita järkevämpää ostaa. Peskää hampaita kakkapyllyt, älkääkä narskutelko.
Ei olis ensimmäinen tapaus jossa rikkoontunut apulaitehihna tuhoaa esim tuon kampuran anturin.
Edit. Vähän ottaa päähän. Tuli pari tuntia juostua pallon perässä hetki sitten niin nyt pää ja kroppa käy ylikierroksilla. Ei puhettakaan että sais unta muutamaan tuntiin.