Sovitaanko pojat että kaikilla on tosi hienot vehkeet ja eniten vehkeitä ja toistenkin annetaan leikkiä.
Printable View
Sovitaanko pojat että kaikilla on tosi hienot vehkeet ja eniten vehkeitä ja toistenkin annetaan leikkiä.
Mul on yks vääntynyt metalliputki haittaaks se ?
Mun vääntynyt putkee ei koske kukaa muu ku mä & rouva [emoji106]
Ei ois pitäny ottaa päikkäreitä nyt ei sit saa taaskaan nukahdettua. Vai onko mulla astma?
Olisi mielenkiintoista tietää, onko nämä kaksi hengitystieinfektiosta kärsivää yksi ja sama henkilö. Sen verran samankaltaisia juttuja jauhavat, että vähän mietityttää. Tai sitten on vaan sattumaa, että kyselevät samoihin aikoihin samoista jutuista...
Kohta on [emoji38]
Ois mullakin hamstrattuna vajaa 100 atopäätä Supereihin ja vanhankansan HE katiskoita ja drippereitä millä pärjää maailman tappiin.
Mulla on subeihin ja supereihin molempiin noin 50. Subin nano ei syö rba.ta niin pitää olla siks siihenki. Pärjää pari vuotta ja siinä ajas voi taas olla aivan eri laitteet käytös enkä puhu nyt paluusta cigalikeihin.
Ja onhan tässä vielä se mahdollisuus ettei sitä etämyyntiä kielletä. Ja että mutta toisaalta sellaisia kieltoja on ennenkin rikottu.
Sellast se on ...
Hyvä ruoka parempi mieli
Jos laittas uudet akut koneesee ja huuruille
Eilen vähän satoi lunta ja onhan tuota muutenkin riittävästi etelän hiihtolomalaisille :D
Eräs maamerkkikin juuri ja juuri erottui.
Liite 25671
E. Onkohan täällä nyt ilmassa pienoista kärsimättömyyttä aloittelijoita/ns. tyhmien kyselijöitä kohtaan vai ovatko ne kysyjät kärsimättömämpiä kuin joskus? Oma perspektiivi on niin lyhyt että vaikea sanoa.
Minä taas mietin noista terveydentila-kyselijöistä, että onko kyseessä ASH:in salajuoni. Että syötetään tänne kiusallisia kysymyksiä ja katsotaan, kun ne puhuvat itsensä pussiin ja suosittavat lapsille lisää höyryttelyä tms.
Lääkärin vastaanottoa odottamassa. Pihassa odottaa täys auto jaeltavaa. Toivottavasti ei hirveen pahaa tuomioo varvas saa [emoji27]
Sanompahan vaan, että sunki keuhkokuvis näkyy pukamii.
Ei täällä käsittääkseni kukaan ärähtele tyhmistä kysymyksistä, vaan siitä että tehdään niitä turhia ketjuja, kun saman (pikku)kysymyksen olisi voinut esittää jo olemassa olevassa ketjussa. Kysyä saa ja pitääkin. Eikä ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä vastauksia. Noita kaikkimulleheti kyselijöitä on aina ollut, ja tulee varmaan olemaankin.
Monen mielestä tämä foorumi on todella sekava, ja itse olen täysin samaa mieltä. Aikojen saatossa tullut ihan liikaa uusia turhia ketjuja, ja tieto/keskustelu jakaantuu usein moneen eri ketjuun. Kun et haullakaan helposti aina haluamaasi löydä, niin "helpointa" on pistää uusi ketju kysymyksestä pystyyn. Hetken hurma, mutta pahentaa taas kokonaistilannetta entisestään.
Pitäs poistaa/yhdistää läjä ketjuja, sekottaa kyl helvetin paljon tätä pakkaa.
Itselle ei ongelmaa koska seuraan vaan tapan kautta lukemattomia.
Noi typerät/ylimääräiset ketjut pitäs lukita. Nytkin niihin kertyy tekstiä vaikka asialle/tuotteelle on oikeakin ketju.
Mustahan on tullu oikeen forkka - natsi [emoji38]
Olisi kyllä aikamoinen työsarka alkaa "siivoamaan" foorumia. Ehkä joskus tulee hakuun forkka - natsi titteli, ja valitun ensimmäinen homma on alkaa mielivaltaisesti poistelemaan ketjuja. Suosituimmat, höyrychat ja ärsyttää - ketjut pitää jättää, muilla ei niin väliä. :)
Kyllähän se toki turhauttavaa on jos samat asiat leviävät useaan ketjuun ja ovat jopa haun ulottumattomissa. Kyllä niitä varmaan tosin joka foorumilla tulee niitä turhia ketjuja, pitäis vaan olla useampi mode häärimässä jotka lukottais ja poistelis turhia. Ehkä karsein foorumi missä kirjoittelen on amerikkalainen rc-laitteita valmistava traxxas, tuntuu ettei siellä ole yhtään moderaattoria, pari huomautusta on joku kielenkäytöstä saattanu kirjoittaa mutta siinä se. Vaikka perusidealta foorumi on hyvä ja tarkasti jaoteltu automalleittain, mutta silti alaosioihin tulee uusia topiikkejä useita päivässä kun monien mielestä pitää uusi ketju aloittaa kun tyyliin liimataan autoon uusi tarra ja tämä halutaan esitellä X-( ja kysellään varaosanumeroita vaikka ollaan jo valmistajan foorumilla, josta pääsee parilla klikkauksella automalleihin ja teknisiin dokumentteihin.
Yllättävän puhtaana tää forkka on pysyny. :)
Ainoot asiat mitkä henk.koht aiheuttaa pientä ärsytystä on noi uudet ketjut sellaisille kysymyksille, jonka ois voinu valmiissa ketjussa kysyä.
Sekä selailla kauppiaitten ketjuja 5 sivua taaksepäin, että löytää jotain muutakin ku: "kiitos paketti tuli nopeesti"/"miksei tullu paketti eilen vaikka tilasin tänään?!?!?" :D
(Ei sit palkokasveja kukaan vedä nenään jookos kookos? :) )
Olikos tämä nyt off topicci vai ärsytysketju? Kyllä minä niin nyt mieleni pahoitin...
Silloin on vakava asia kun off topicista mennään sivuraiteille! [emoji23]
Ärrimurrikeksit tehneet kauppansa ?
Pohjia kun kauppiaat saisivat saldoille niin vois tilata