Mikä estää vaihtamasta makua välil? Äkkiä maku vaihtuu ta sit monta tankkia?
Ei kai kukaan samaa makua vedä kokoaikaa? Mullakin 4 tankki/lootayhdistelmää kierrossa päivän aikana [emoji5]
Printable View
Itsehän muistan hyvin, kun vuonna -44 olin Ihantalassa sekottamassa hernekeittoa ja kenttäkeittiöön tuli Sotkan kanuunan täysosuma.
No kattilahan tietysti hajosi pillun päreiksi ja itse lensin herneiden peittämänä Karjalan männyn latvaan.
Oli todella hankalaa laskeutua sieltä alas.
Vittu http://foorumi.haistapaska.com/images/smilies/arrr.gif
Ässä on nuijasodan veteraani.. mutta taisteliko Jaakko Ilkan vai huovien joukoissa?
Anteeks tunnetaanko me ?
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...b4738634b5.jpg
Aaah olisikin sitä kapinaa vielä olemassa ...
Tosin selkäähän siinä tuli että hiukset irtosivat
Mulla taitaa kuulkaas olla hengitystieinfektio. Ei perus- vaan vain lievä. Kurkkuun koskee ja imusolmukkeet turvoksissa. Ihan kuin silloin kun aloitin höyryttelyn ja imutin 18 mg:sta mentolinestettä.
Olisko hurja ja koittas men tänään aikaisin maate ?
Tarvis piipertää ennen kukkoa veroparatiisiin
yes.ensimmäinen pvä kokonaan höyryllä eikä yhtään normiröökii:D tästä tää lähtee
Onhan siellä kaikenlaista nähty, silti paras reissu oli se kun viimesen kerran passi leimattiin ... se tunne ei unohdu koskaan.
Jos haluaa vaihtelua elämäänsä niin eikun sinne vaan, täällä vuorokauden vedot ei tunnu missään, eikä ne nykyisin enää onnistukkaan kovin kauaa onneksi.
Taka-aikoina kun söi joka toisen kiekon niin pärjäsi hyvin.
Mistä lapasesta? Ikään kuin olis lapanen josta lähteä.
Melkein velvollisuus vähän vahtia tuota rookie-ketjua ettei Teppa lähde sinne riehumaan, kun on näitä infektioitakin liikkeellä :lol:
Varo ettei tuu kaviotautia
Tommonen reppana heppa voi äkkii vilustua jos pilttuusta lähtee ilman lapasia
Mul ollu 4 vuoden aikana 2 kurkunpään tulehdusta. Lekurin mukaan niitä on liikkeellä entisen anginan tilalla kun se on hävinnyt melkeen kokonaan.
En prkle huomannu kysyä oisko noi asthman alkuoireita [emoji15]
Dr Teppa vois informoida?
Sen mä tiän maallikkona että aidsia se ei oo, koska alkuvaihe on oireet... ei perkule, mulla on sitte se.. :(
Tarvii pistää DVltä sitä Absinttia tonkka, perkeleen ranskiksissa säily maku.[emoji35]