Mulla olis tallella lampaan karvalle tarkoitetut karstat.. Pitäisköhän alkaa iltapuhteiksi karstaamaan Koh Ken do.ta ja tehdä lätävillaa... [emoji23]
Printable View
Mulla olis tallella lampaan karvalle tarkoitetut karstat.. Pitäisköhän alkaa iltapuhteiksi karstaamaan Koh Ken do.ta ja tehdä lätävillaa... [emoji23]
Taas vaihteeksi Posti, liittyen kadonneeseen pakettiin.
Kyllä osaa olla myös tuo selvityspyyntöjen käsitteleminen vaikeaa ja monimutkaista. Asiakas joutuu setvimään samaa asiaa moneen paikkaan, ja ilmoitella useaan kertaan samoja tietoja. Tieto ei kulje Postin sisällä ja homma kestää, kun eivät osaa katsoa edes paketin seurantatietoja. Asiakaspalvelua "parhaimmillaan", ei näin. X-(
voi vittujen kevät, ei irtoo ruuvi enää griffinistä ku niin kireellä ja pahasti pyöristyny X-( tietenki viel ainoa tankki eikä ole nyt just rahaa ostaa uuttakaan täyhän hätään..............
Missäpäin Suomea? Oisko lähellä joku jolta lainais jotain tankkia.?
BBC:n huippusarja Secret Army (Maanalainen armeija) ja sen jatko-osat Allo,Allo! (Maanalainen armeija iskee jälleen) kopioitu tietokoneelle ja palautettu kirjastoon.
Vähän pännii se, että SA:n 3-kausi, neljäs levy oli viallinenX-(
Jotain löytyy jos olet Kymenlaaksosta, vaikka tänä yönä.
Menee ilm koko yö hereillä. Ostin uusia kuusiokoloavaimia. Sohva, sänky, 4 valaisinta kattoon, niille pistokkeet ensin sinne ylös, 1 kaappi, 1 yöpöytä, tsiisus... Tästä ei selviä kuin perinteisellä tavalla, katotaan kuinka vinoon saan nuo kasattua...
Surffauspiste on toki prio eli pöytä kasattu jo.
Viritin toimistotuoliin isosta liimapintaisesta huopapehmusteesta leikkaamalla 6-7mm sliset toimistotuolin pyöriin. Pinnoitin siis vanhat renkaat. :D Riittääkö parketille gurut ?
Kiitos kaikille jeesistä, sain sen verran kasaan et sain tilattua puffilta tornado nanon :)
Välilyönti ei toimi quotatessa postia. :confused:
Kaikkialla muualla toimii, myös toisilla voorumeilla.
Oli sama vika, androidtabletti ja chrome käytössä. Jotain päivityksiä tuli tänään, johtuisiko siitä.
Vika korjaantuu, kun alat kirjoittamaan tekstiä ja painat kerran enteriä (=hyppää seuraavalle riville). Kun palaat takaisin ylemmälle riville, pitäisi välilyönnin toimia.
Kaikki ärsyttää. Olen ärsyyntyneellä tuulella. Liikaa töitä ja liian monta rautaa tulessa samaan aikaan. Stressiä!!! Enkä osaa rentoutua silloinkaan kun olisi vapaata muutama tunti. Rentoutusvinkkejä? :)
Istu alas johonkin. Yksin. Mukavaan paikkaan. Pois hälinästä.
Malta olla ja älä tee mitään. Voi olla tunnin, kaksi tai useammankin. Minulla toimii kun menen joen rantaan istuksiin. Myös passijahti toimii itsellä tähän.
Nykyään tahtoo olla niin hektistä kun on työ ja perhe.
Kokoajan jotakin tekee eikä tosiaankaan pysähdy.
Ei viinaa, olen kokeillut ja se ei auta :D passivahti olis hyvä varmaan kun viime vuonna olin kyyhkypassissa niin se oli rentoo ja teki hyvää! Vaan kyyhkyt on kait jo lentäneet muille maille? En muista milloin ne lähtee pois kun viime vuonna olin ekaa kertaa kyyhky ja kaurispassissa kaverin kanssa. Ampumiseen mulla ei oo vielä lupaa kun ei oo metsästyskorttia vielä. Ensi vuodeksi pitää hoitaa se puute pois kyllä.
Metsästyskorttia odotellessa otat kiikarin ja eväät mukaan mehtään ja istahdat kannon päälle ihmettelemään. Kyllä siinä kuumaa sumppia ja eväitä syödessä vähän isommatkin harmit pakkaa unohtumaan.
Tsemppiä sinne:)
Lisätääs vielä jotta oli meikäläisellä muinoin työkaverina heppu joka iltavuoron päättyessä lähti välillä yöksi metsään. Mitään ei siellä tietysti pimeällä nähnyt mutta meni kuulema pöllöjen huhuiluja kuuntelemaan.
Ei muuta kuin kokeilemaan:D
Puhutte paskaa😂
Ei metsään voi mennä ilman aseita millä ammutaan kaikki mikä liikkuu👍
Näinhän se kännipeikko viikonloppuna tuumas😭
Mua alkoi vituttaa aikoinaan MP3 soitin, mikä ei konetta vaihdettua enää suostunut tunnistumaan. Otin 24 unssisen vasaran ja menin parvekkeelle toteuttamaan hallittua väkivaltaa. Helpotti.
IT-aikoina ammuttiin kaverin Beretalla pari näyttöä ja vanha serveri räkki paskaksi. Sekin auttoi.
Cigabuy.com
Mega Pico Hot Pink tarjouksessa 17,34€ ja tili miinuksella.X-(
.
Ite koin aikoinaan useastikin helpotusta kännyköitä paiskoessa, yleensä syynä oli nariseva akka luurin toisessa päässä. Kävi sen verran kalliiksi jotta siirryin moneksi vuodeksi halpiskännyköihin. Nyt on malttia tullut lisää joten on uskaltanut uhrata niihin pikkasen enemmän.
Nuoruus opetti myös tallentamaan numerot sim-kortille, joka oli helppo poimia talteen....jos vaan sattuu löytymään. Varakorttikin oli jossain lipaston laatikossa pahimpina vuosina.
.
Twistedillä on taas YV-laatikko täynnä....
Roikutan tippiä aina samassa kohtaa suussa, ja nytpä kehitti just siihen mukoseelen yhtäkkiä.
Höyryrasitusvamma ollut nimettömässä ennenkin meksuaikaan. Täytyy vaihtaa suupieltä vissiin.
.
Vituttaa ja naurattaa samaan aikaan. Kissa pureskeli nettipiuhan poikki. X-( :laugh:
.
Toisen käden sormet täynnä haavoja, osa meinannut vähän tulehtua, aika nasevaa oli töissä tehdä vasurilla kaikki. Paras on silti tuo tänään sattunut, kun aamulla 11 aikaan lähti siivu nahkaa peukalosta, ja vieläkin avonainen haava. Kirveli kivasti, kun chiljauhetta onnistuin saamaan siihen :D
Huhhuh mikä olo. Lepopäiväksi tämä kyllä muuttui ku pari tuntia vaa nukkunu ja päätä mojottaa.
Nyt pitää kompata[emoji53] sormihaavat on pyllystä ja KIPEITÄ.Mulla lähti aikoinaan etusormesta viipale, kun pesin wc-pyttyä ja siitä olikin lohjennut pala joka viilsi.Se vuoti 3 päivää ennenkuin lakkasi.Kun tää oli parantunut niin vedin samaan sormeen katkoteräveitsellä ja sain 4 tikkiä [emoji38]