Vähän sama ku sinkku ja blended. Hyvä blended pärjää varsin hyvin sinkuille [emoji6]
Printable View
Mitähän sitä viellä keksis ku ei väsytäkkään yhtään?
Ehdottomasti, kyllä hyvä blendi paskan singlen biittaa. Ja alkopas janottamaan.
Etsit mun kanssa kaikista interneteistä rosterisen vcmt:n 25millisenä :lol:Olis ihan nafti tohon efusioniin :crying:
Pistän muijan maksamaan jos kätevästi nyt jo löytys :sarcasm:
Siitä http://www.eciggity.com/vcmt-by-vaperz-cloud/
Tulee tosin alv päälle viellä
Huhhahhei ja känni päälle. Onneks on kahen kk:n kesäloma, 3 viikko julena ja viikko jessen noususta. Maksa sanoo poks.
Ölkäpoi!
Joko porukka on alkanu nukkumaan ku ei tunnu monikaan olevan enää linjoilla
Kohta pitää yöpuulle mennä... Vanha ei jaksa valvoa ;)
Haloo. Onko täällä ketään?
Hädintuskin, pilkkuun asti baarissa mutta silti pitää vielä fiilistellä...
Huomenta[emoji4] 10 tunnin työvuoro takana, vähän väsyttää ja nyt koisimaan.Jaksaa taas lähteä uudestaan töihin[emoji42] Jestas kun täällä pyryttää!!!
Jos noihin ennusteihin on uskominen, niin taitaa Mirun kolapartio tietää, mitä tekee taas ensi yönä.
Täällä ei oo tullu ku pari senttiä lunta. Pitäskö hommata lumilinko? Tos kuitenkin tota lapiotavaa on oli 10m2 [emoji5]
huomenta talloon. On taas tullu lunta läpi yön. Näyttäs talvelta taas.
Kasvaa tottakai. Avanttia oon ajatellu mut miten saan ajettua portaita ylös sen? Suht kapeat portaat eikä se kyl mahdu kääntymään tos laatotuksella.
Mönkkäri ois kyl jees [emoji106]
Meillä on pihassa 300m2 kolattavaa. Lingon kanssa käy paikallinen koneurakoitsija pyörähtämässä mutta yleensä tuo itse piha tulee työnneltyä itse ihan urheilun kannalta. Muksut tykkää touhata lumessa niin onpa itelleki tekemistä.
Olen hukannut yhden 10 ml nesteputelin. Raha- tai käyttöarvolla ei väliä mutta vaivaa hirveästi mihin olen voinut sen laittaa. Periaatteessa paikkoja ei ole kovin monta mutta ei vaan löydy. Vai näinkö unta koko nesteestä (ei ollut erityisen vaikuttava kokemus kyllä) ?Olisko Dr Tepalla selvänäkijän vikaa?
Käsilaukussa tai tiivareiden joukossa?
http://www.eciggity.com/hatty-rda-by-blitz-enterprises/
Hmmm, olisiko hanuksella saumaa korvauksiin nimestä?
Missä käsilaukussa? Repun jo pengoin, kaikki normipaikat pengoin. Tässä on nyt joku sellainen "laskin kädestäni" -tilanne. Laukkujakin on kyllä pitänyt vaihtaa, hmm...
Mä ettin eilen illalla mini voltia ja en löytäny mistää. Sitte ajattelin että jos tipahti pinnasänkyyn hupparin taskusta kun nuorisoa nukuttelin.. menin yläkertaan ja siä poika istuu sängyssä modi kourassa. Totes että "isin pöppö" ja ojensi mulle. Sitten palas nukkumaan. Onneks nois on se automaattinen virrankatkaisu....
Siskontyttö imeskeli 2-vuotiaana mansikan makuisia kortsuja[emoji38] eihän niissä myrkkyä ole, mutta onneksi ei tukehtunut.Itse purin lasisen kuumemittarin rikki ja mutsi oli vaan huutanut SYLJE SYLJE[emoji13]
Mun lapsuudessa lähes kaikki tuntemani aikuiset miehet poltti tupakkia. Suku oli rekkamiehiä ja koneurakoitsijoita, kai oli enemmän sääntö kuin poikkeus. Toki sitä piti luonnollisena. Kuuden vanhana itsekin salaa kärtsäsin koiranputkea kokeeksi... ei kai ihme että rööki tarttui huuleen jo 13 vanhana. Onneksi siitä on irti päässyt, mutta voiko kukaan ihmetellä miksi tavan ylläpitoon on lähtemätön tarve? Siihen on vain niin kovasti juurtunut ja se on yksi elämän harvoista puhtaasti nautintohakuisista asioista.
Tuo tupakoinnin tapa ainakin itselle on ollut vaikeimmin irti päästävä. Nyt huomaa että nikotiinin tarve enää aika pientä ja höyryttimen käteen otto on luonnollinen korvike tupakan sytyttämiselle, siksi höyry omalle kohdalle ylivertainen tupakan lopettamisessa.
Ääh. Vielä yksi penkomiskierros eri paikoista ja löysin vain hirveästi pieniä muovipusseja (aina tarpeen), Trustfiren laturin jonka olin unohtanut ;), avaamattoman paketin pastilleja ja katkenneen kynsiviilan. Ärsyttävää mutta täytynee luovuttaa tämä arkeologian käsiin.
Onneksi kadoksissa ei ole huulirasva, se aiheuttaa aina kilarit.
Perhana, mistä mulle joku EI-höpöhöpö-lämpömukasäätöinen boksi TosiMiesten Raptor Naos 120 tai OKL2-T/20 piirillä?
Äkkiseltään löytyisi Hexohmia, pitääpä harkita.