Tohon kysymykseen oikea vastaus on "ei, mulla on jo"
Printable View
[QUOTE=Troll from behind;406180]No kun tuosta valikoimasta ei ota varmuutta.
Niin pahalta kuin se teistä hatereista tuntuukin, tällä hetkellä se paras kotimainen tarjonta Ihan Omaan tarpeeseen löytyisi Arizonalta.
Bullyjä, Atmoksen tiivisteitä ja mahdollisesti tuo Chana Mods DNA30.[/QUOTE
Mä tunaroin yhdestä niistä Jussin hanoista jo yhdestä tulitusnapin rikki, tai onneksi oli jo valmiiksi risa vehje :D
Niiiiin?
Ei se, että on kloonien paremmistoa imo takaa laatua.:D
Ei liity aiheeseen, mutta sanon silti. Naispuhelinmyyjille tulee puhuttua yleensä nätisti (pl. jokunen kerta, kun esim. olen suht. painokkaasti kertonut syyt - eli heidän poliittiset painotuksensa - siihen, miksen Hesaria enää tilaa, enkä aio tilata), mutta miesmyyjille olen mm. huutanut 'Älä enää ikinä soita tähän numeroon!' En siis kohtele ihmisiä tasa-arvoisesti sukupuolesta riippumatta.
Niiiiin?
En mäkään puristele miesten pakaroita.:D
Itse puhun puhelin myyjien kanssa pitkään ja sitten totean, että tämänkin kaiken aikaa olisit voinut etsiä kunnon töitä. Ei ole muuten taas pitkään aikaa soiteltu :)
Olen sen verran humaani, että toimin kuin helluntailaisten kanssa, eli kuuntelen kiltisti ja haistatan vitut vasta sitten, työtäänhän nekin tekevät.
Mä sanon heti että mitään en ole tilaamassa, jotkut puhua pälpättävät sitä niiden ulkoa opeteltua puhetta ja ei kuuntele mitään. Annan niiden puhua ihan rauhassa, tosin puhelimen laitan pöydälle ja jatkan omia hommiani. Yks kaveri puheli siellä aika pitkään, ennen kun alkoi kuulumaan "haloo... haloo" ja sitten katkesi puhelu. Soitti heti uudelleen perään todeten että nyt taas kuuluu, totesin että niin tuntuis kuuluvan ja laitoin puhelimen takas pöydälle. Soitti vielä kolmannen kerran ja totesin vaan että sinähän sitkeä kaveri olet ja puhelin pöydälle.
Wall of text vailla sisältöä vs yksinkertainen rivous.
Rivous voittaa joka kerta!
(Ja koska aukeaa helpommin ja luultavasti jaksetaan lukea loppuunkin):D
Mua hirveesti ole kaupustelijat vaivannut. Tiedä sitten vaikuttaako salainen numero yhtään? Jos jotain kauppaa, mitä en tarvitse niin ilmoitan heti asiasta. Sen jälkeen totean, että: "en halua tuhlata sun aikaa tähän, enkä myöskään halua tuhalata omaa aikaan tähän. Joten jos sovitaan, että jatketaan päivää molemmat". Yleensä tässä vaiheessa kaupustelija naureskelee ja alkaa jo valitsemaan uutta numeroa, johon rimpauttaa.
Muutamia soittoja tulee vuodessa ja replat vaihtuvat, mutta asiallisuus säilyy. En jaksa möykätä duunarille, joka palkastaan maksaa veroja.
Vilkaistin tuota naisten ketjua (sinne ei varmaan saa kirjoittaa kuin naiset?). Eivät tunnu paljoa ymmärtävän varsinkaan RBA-puoleen liittyvästä sanastosta, kaikkine väännöksineen. Jonkun pitäisi kirjoitella jonkinlainen sanasto. Vaikkei naisia varmaan kiinnostakaan, niin uusille höyrystelijöille avautuisi höpinät helpommin. Joku käsikirjahan täällä oli, mutta taitaa olla sekin aika vanha. (Joo onhan täällä muutamat perussanat koodattu, RDA, kanthal jne)
Varmaan voisin, jos ymmärtäisin mistä puhutaan.
No yritetään:
Osta halpaa kiinalaista vain, ain. Pessimisti ei pety.
Olet aivan oikeassa. Tästä taisin itekkin joskus jotain jonnekkin kommentoida. Olis todella hyvä juttu, ja tosiaan höyrypään käsikirjakin rupeaa olemaan joltain osin vanhentunut. Jotenkin yhteistyönähän noita vois päivitellä, en vaan tiiä olisko kellään siihen aikaa tai haluja.
Mulla menee aina ohmit ja sensemmoset ihan yli hilseen, eivät ole mun elämässä missään järkevässä roolissa enkä ole erityisen tekninen. MUTTA se mitä sanoin tuolla akkain ketjussa, on se että aina on täältä saanut apuja. Kun on vaan uskaltanu tai ilenny pyytää :thumbsup:
Ne on epätoivoisia nykyään noi lehtitalot, mulle soittelee miehet joilla seksikäs ääni ja kauppaavat naistenlehtiä. En kyllä tajua kenet se sais muka mitään tilaan. Mutta kyllä sillä vähän on vaikutusta, tulee sitä juteltua pidempään ja kieltäydyttyä kauniimmin miehelle, naismyyjille taas sanon heti alkuun suoraan että Cosmopolitania lukee 14-17 vuotiaat tytöt, en ehkä kuulu enää kohderyhmään. :laugh: