En minäkään ymmärtänyt viittausta luuposen pamppuun, vissiin meillä spämmääjillä on jonkun sortin bannisuoja? :thinking: Ei ole.
Printable View
En minäkään ymmärtänyt viittausta luuposen pamppuun, vissiin meillä spämmääjillä on jonkun sortin bannisuoja? :thinking: Ei ole.
Mielensäpahoittajille pitäisi olla vähintään oma alue, mieluummin oma foorumi. Sinne pystyisi sitten laittamaan sellaiset säännöt että siellä saa kirjoittaa vain ja ainoastaan kirjakieltä, eikä minkäänlaisia solvauksia/kiroiluita/imurikeskusteluita/yhtäänmitään keskustelua sallittaisi. Ensimmäisestä kirjoitusvirheestä voisi sitten antaa ikibannit samantien nii ei tule kenellekkään paha mieli. Jos joka asiasta vetää herneet nenään ei kannata keskustella missään, koko maailmaa ei voi opettaa puhumaan itseään miellyttävällä tavalla. Ainakaan kaikkia.
Jep.
NÄIN vittuilu pitää käsitellä internetissä, niin kaikille jää hyvä mieli.
Ei kukaan kiellä sitä, että tuo Esan heitto EI olisi ollut aika tyhmä, myönsi mies itsekin sen mistä propsit, mutta se asia pitää pystyä lokeroimaan oikein, tässä tapauksessa naamapalmu-lokeroon.
Ja vastata samalla tavalla.
No itehän sä vaadit tuolla aiemmin vittuilua :)
Oikeesti vaan kyrsii tollaset antisankarit joitten kohdalla viisain ratkasu ois ollu ku isä ois vaan kiltisti vetäny kintaalle eikä menny kännissä emäntää sohimaan. Pahemman sortin virhe on käyny joko suunnittelussa tai toteutuksessa, mut kun lopputulos on tollanen ihmisen irvikuva ni ota siitä ny selvää.
E: luuposen pamppu otettiin tähän mukaan vaan huvin vuoksi koska jasso sitä niin usein väläyttelee, ja trolli: enkös minäkin pahoitellut charunille sanomisiani ja muuttanut henkilöä, paikkaa ja tapahtumaa? Missäs mun propsit? ;)
Oon kyllä nyt vähän hämmentynyt :confused: Enpä oo aikasemmin tällaiseen törmännyt. Kovaa tekstiä ja ihme syyttelyä :eek:
Jatkakaa pojat ihan rauhassa henkevää keskusteluanne :thumbup:
:popcorn:ei mulla muuta
Tähän ei riitä edes 1 himalaja terskannupissa :D
Hehheh, aika suoraa tekstiä allekirjoittanutta kohtaan ;) Ja ei, en mä nyt tollasesta vedä palkokasveja teidän takia nenäonteloon :D Tää menee vaan juupas-eipäs leikiks joka kestääkestääkestää loputtomiin. Kumpaakaan kohtaan en ole hyökännyt, ainakaan tietoisesti niin eiköhän poijaat oteta rauhallisesti :)
Lopetan tämän aiheen osalta kommentit tähän, koska pystyn siihen :)
Teistä muista en tiedä :D
En mä jasso sua oo syyttänykään, jostain 3 viikon takaa mä ton kaivoin ku luuposen pamppua jo niin kovasti vg:llä rasvasit ;)
Ei täs ny oikeesti oo enää mistään muusta kyse ku siitä että ensin te sanotte että pitää vittuiluun vastata vittuilulla, mut sit ku lähden leikkiin, ni oonki taas paha ihminen. Opetelkaa ny herran jumala päättämään! :D
E: ja kyllä, en jaksa olla enää se "mielensäpahoittaja" mitä tuol välissäkin jo huudeltiin, niin kylläpä mieki, sit ku saan asiat hoidettua loppuun, teen seuraa sinne takavasemmalle. Ei sitä viitti ottaa tällasesta sen suurempaa ressiä, eihän se oo muuta ku pistää tunnarit poies :)
Täällähän on siis ihan hyvin vedetty jälleen.
Liite 10798
Tämähän taitaa kääntyä hyväksi? Tuittukin saa pamppua, vai miten tuo nyton ymmärrettävä ?