Onko siinä niitä niin paljon, apua.
Printable View
Ihmetyttää kyl jos huulenheitto, ehkä rankkakin virtuaalimaailmassa käy noin koville. Täällä kuitenkin läppä lentää suuntaan jos toiseenkin :) Antaa palaa takasin jos vittuilulta tuntuu ;)
Itse en ole kovinkaan herkkä mut läpällä pistän takaisin ja yrityksenä ainakin korkojen kera :D
Kahta en ikinä tuu ostamaan, Moccamaster (ihan hiton ruma) ja Dyson (ääni aiheuttaa järkyttävän migreenin ja on niin tehotonkin)!
komppaan mukkamasterin osalta mutta dyyssonin ääni on toki kovahko mutta vain verrattuna pussillisiin imureihin...pussittomissa malleissa on paljon pahempiakin kiljujia..
ja tohon tehottomuuteen en ota kantaa kuin tän 37 mallin osalta joka iteltä löytyy ja tää on ainoo imuri mikä nostaa matot irti lattiasta..noita imuteholukuja kun katselee pussi imureista niin täytyy muistaa että heti kun pussissa on pölyä niin imuteho alkaa pudota..ja ei..dyysonikaan ei oo täydellinen....virtajohto pikkasen lyhyt..
Dysonissa on tosi heikkolaatuiset osatkin, semmoset kevyen muoviset. Toki makuasioista ei voi kiistellä, mutta itelleni en koskaan ostais. Se ääni on pahempi ku hammaslääkärin poraus! Ite himoitten Electroluxin vastaavaa pussitonta. Mulla oli Electrolux mikä meni valitettavasti pilalle remontin yhteydessä ja joka imurointikerralla tirautan pienen kyyneleen sen imurin muistolle :( Parempaa imuria ei ole eikä koskaan tuu olemaan. Nykyinen on ihan paska Philips jossa johto on liian lyhyt.
E. Voltan imurit kannattaa kiertää kaukaa, ne huutaa pahemmin ku Dyson.
Ei mitään tietoo minkä merkkinen imuri meillä on mut sen ääni ei haittaa yhtään kun pysyy pois kotoo aina kun on imurointi päivä:rolleyes:
Voi ny.. eihen teille mulkuille viitti edes vittuilla ku jokaisella luuposen pamppu perseessä ja mitä enemmän posteja forkalla niin sitä syvemmällä. Pahimmilla näkyy jo ku suunsa aukasee.
Mua ei oikeasti vittujakaan kiinnosta jonkun yksinäisen vanhan runkkarin mielipide yhtään mihinkään, mutta kun henkilökohtaisuuksiin mennään niin alkaa mittari olemaan täynnä. Tääl on monta tosi mukavaa tyyppiä jotka on ollu ilo tavata jopa irl, mutta valitettavasti nää joiden elämä koostuu oman peniksen palvomisesta ja sen pienen koon kompensoinnista, pilaa tämänkin "yhteisön". Herjat herjana ja kyllähän täällä välillä kovakin läppä lentää, mut joku roti kerjätessäkin, PERKELE!
Haistappakukkanen.
Mulla on eniten posteja enkä miellä itseäni mulkuksi, asiattomaksi nollainfo noliferiksi kylläkin.
Mikä sun mielestä tuossa nyt meni yli tavanomaisen vittuilun, mitä täällä harrastetaan, barbara?
Olihan se vähän poliittisesti epäkorrekti, mutta SÄ ITSE lähdit kutsumaan Charunia pedoksi TÄYSIN vastaavassa tilanteessa.
Taisin kyllä esittää asiani niin että olisko ihan vitun kivaa jos joku huutelis ilman minkäänlaista faktatietoa asioita totena. Käsittääkseni hyvin selvästi toin esille että en väitä että näin on. Arvasin että otat asian esiin, kuten jo aiemmin teit, mutta jos luet ne tekstit uudelleen, niin tein myöskin selväksi että en näitä kahta asiaa (nikotiininmyyntiä tai pedofiliaa) toisiinsa rinnasta. Kyse oli ainoastaan kuulopuheiden perusteella syyttelystä. So go fuck yourself!
E: charunhan tässä oli esimerkkinä vain koska hänelle tätä esimerkkiä esitin. Charun on hieno mies, ja käsittääkseni meidän välillä nää asiat on jo sovittu.
Make me, ei nääs taivu ihan riittävästi luonnollisesti.:D
Go fuck yourself with a dildo? :lol:
Ihq :) MitämitäMITÄ :confused: Kauanko tätä jonninjoutavaa kitinää&nitinää saapi taas kuunnella tai siis lukea :eek:
Mitä se luuposen pamppu tähän kuuluu mitenkään :confused: Vai onko joku täällä vaatimassa jotain bannia, perkele poijaat. Pistäkää mut banniin, foorumin vittumaisin mies ja täys paskanjauhaja :D