Ei auttanu, piti tilata Sigelei Fuchai.
Tupla-akkunen laite ollut hakusessa RX:n rinnalle, ja tämän muotokieli vaan puhuttelee mua!
Printable View
Ei auttanu, piti tilata Sigelei Fuchai.
Tupla-akkunen laite ollut hakusessa RX:n rinnalle, ja tämän muotokieli vaan puhuttelee mua!
Ft:ltä EHPron Bachelor kun ei lähempää löydy.
BACHELOR RTA - EHPRO - Cigarrillos electrónicos - Gomariz Store Tuolta itse tilasin tuli nopeasti
Tilasin toisen, ei tarvi kiinalaisen soutaa itseään hengiltä.
Svöemestolt kf lite plus + pitempi tankki + pitkä simney. Vandaalilt 5l lubria ja resepteilt tivareit.
Liite 25582
Hyppy RTA maailmaan. Calix V2 :D
Ei tuolla rahalla saakaan ku viis Criusta... mutta mistä kukaki tykkää. [emoji16]
Ei oo ku yhelle tarve. :)
Grimm Kvlt - Rainbow sherbet in the dark 30ml
Namber Juice - Caramelized bananas 60ml
...koska olen fanboy.
Tendou Nobunaga Mini RDA. Ei pitäs olla ehkä suomen yleisin dripperi.
Onhan tuosta revikkaa videomuodossa, mutta lähinnä tuo single coil ja ns. postless deck, eli lankoja ei hirtetä tolppiin yms kiinni, vaan ne painetaan deckistä sisään ja kiristetään deckiin kiinni.
Ehkä tää pääsis sinkulana lähelle AGA T5:ttä, toistaiseksi parasta sinkkua.
Pari nano teslaa nappasin. Olivat niin päheen näkösiä. :)
Liite 25599
Vapetalolt vähä salmiakkii :smoke:
payrikin pirtelöö lisää,sannan sitrukset,kontula ja 200ml 3mg niksapohjaa;)
Ego One VT:n ostin uteliaisuuttani. Ensimmäinen jonkinlainen säädettäväni. Aiemmin mulla Kangerin evod ollut käytössä. Tässä nyt säätäessä ja ihmetellessä. Ei tahdo oikein toimia VG nesteelläni... Toimii kyllä VG/PG nesteellä.
GeekVape Griffin RTA:n, OBS Crius RTA:n, EHpro Bachelor RTA:n, pari subtankin ylätäytöllistä tankkisettiä ja kokeeksi Kuro coileri setin.
Nyt sen sain vihdoinkin aikaseksi ja pistää tiivareita kunnolla tulemaan, aina vitutus päällä kun jotain alkaa väsäämään ja huomaa että joku tietty sitten jää AINA uupumaan. :sleep:
Mutta asiaan; 74 erilaista tiivaria; FA, TPA, Capella, FW + LorAnnilta ainokainen eli Banana Cream. Suurin osa kumminkin TPA:ta, oliko nyt tasan 40 erilaista tiivaria, jos laskuissa mukana enää pysyy. :popcorn: