Eihän se pomo kyylää siinä vieressä ilman housuja? Just checking...
Joo, lunta taitaa taas tulla lähipäivinä. Eipä siinä mitään kun on näitä miruja jotka käy avaamassa väylät :) Eikä paria senttiä vielä tartte lähteä hinkkaamaan.
Printable View
Eihän se pomo kyylää siinä vieressä ilman housuja? Just checking...
Joo, lunta taitaa taas tulla lähipäivinä. Eipä siinä mitään kun on näitä miruja jotka käy avaamassa väylät :) Eikä paria senttiä vielä tartte lähteä hinkkaamaan.
Meidän pomo ei kyttäile[emoji4] ja tosiaan lunta saa tulla reilusti ennenkuin mennään.Illalla myöhään tai yöllä on parasta aikaa, kun ei oo ihmisiä liikenteessä.Sitten valitetaan kun herätään auran ääneen[emoji16] Se on voi voi...
Etkö oo Miru ihmetelly, kun muilla on normaalit työvaatteet ja sulla on kiree lateksipuku?
Mä oon pikkasen ylpee tosta emännästä [emoji38] [emoji38] [emoji38] [emoji38] [emoji38]
Lateksihan hyvin eristää kosteutta. Ei ehkä kyllä mukavin työvaate.
No oon mä vähän, mutta pomo sanoi jotta kuuluu toimenkuvaan ku mä oon vähän tämmönen ressukka sormi suussa enkä tajuu mitään[emoji53]
Voi jestas teitä taas [emoji8]
On se kyllä. Itse en pärjää minkään moottoroidun vehkeen kanssa, paitsi.. tehosekoittimen, ompelukoneen jne. Poran kin jätän mielellään miehelle. Kerran jouduin mönkijää ajamaan ja eihän siitä tullut mitään. Tai tuli, pieni kolari.
Täällä on jotain valkosta vähän maassa kyllä
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...9b0613ac20.jpg
Kuva otettu äSSän huuru terassilta [emoji173]
Mä jouduin eilen irrottaa itse auraa pois autosta kun jätkät ei tullu jeesimään[emoji53] No pomo tuli siihen auttamaan..oli meitä sitten 3 siinä ja pomo oli vähän äkänen kun meni halliin vähän "sanomaan" muille jätkille[emoji51] Kaveria pitää aina jeesiä on meidän motto[emoji38] Niin niin....
Sanoin pomolle, että saan mä tän stana itekin irti, mutta eihän se olis yksin onnistunut.Ihan vatun painavahan tuo on[emoji15]
Paras omppu mitä kaupasta saa on mielestäsi ?
Itse olen hullaantunut nyt Honey Crunchiin [emoji8]
Mistä ompusta ässä puhuu?
Syötävä pyöreä kikkare minkä voi poimia piha puusta tai ostaa kaupan hyllyltä
Aiemmin tänään torin laidalta. Normipaikalla huuruilla ja tuntui että joku kyylää. No, todellakin, kuin Linnut-elokuvasta.
Liite 25651
Fuji on hyvä omppu!
Emmä syö omenoita[emoji53]
Luulin et toi Honey crunch on joku mysli sekoitus[emoji38]
Mutta omena päivässä pitää tohtori Tepan loitolla, vai miten se meni?
2 tuntia ni seuraavaan VA härppäkkeen julkaisuun
Ainoo missä käytän vihreää omenaa on viherjuoma kun joskus teen[emoji4]
Kurkku ollut tänään heräämisestä lähtien saatanan kipeä. Kai sitä tarvii kohta pullo avata ja koittaa lääkitä itseään sillä.
Tuli muuten nukuttua enkat varmaan kymmeniin vuosiin viime yönä/tänään päivällä [emoji33]
Tuntuu et vielä vois vaik päiksyt ottaa [emoji15]
Kävin äiteemuorilla vähä siivoomas ja sama homma ois ees tääl kotonakin. Ikkunoita en pese ku vasta maanantaina kun tulee akkupesin vasta sillon [emoji5] on muuten taas niin smegmassa ettei oo tosikaan.
Etkai jasperi menny kärsseri halpaan ?
Pumppupullo + mikrokuituhässäkkä on hyvä mutta se rikkaimurin saa painaa suohon
Tuo ikkunoiden likaantuminen on käsittämätöntä. Minähän höyryän vain avoparvekkeella, enkä kovin paljon, ja silti sisäpuolelta näkee, että ulkolasissa on himmeä kalvo. Tasan ei ole ennen sellaista ollut.
Pakko kai se on kauppaan mennä...kaikki 400m matkaa ja ei huvita[emoji38] laiskuus....
Pitihän se ottaa testiin [emoji57]
Monella on ja kehuvat kyllä. En mä ihmeitä oota, vituttaa vaan normi lastalla kun kaikki vedet valuu lattialle.
No ei noista kohta enää nää ulos [emoji5]
Se taas ei haittaa mitään kun sisään ei nää kun pompin tääl commandona [emoji13]
wut?? Oon kokoajan ollut siinä käsityksessä et olis vieläkin vaan tulossa britteihin... Eipä sillä, ei olis toviin ollut varaa tilatakkaan, jenkeissä nuo oli ihan hyvissä hinnoissa kun muutamaan törmäsin vuodenvaihteessa.
Kellään mitään tietoa vcmt 25mm viksusta saatavuudesta? Top-vapelle käsittääkseni tulossa parin viikon sisään mut muusta en tiedä ja tuokaan ei oo varmaa... Ainakaan että kerkeis tilaamaan kun nuo mainostelee naamakirjassa.
Tarvis sellanen efusioniin sykkiä :sarcasm: