Ja sitten valoja päälle ja pipoa löysemmälle, eiköhän tuo Esan heitto ollu ihan huuli jota ei tarvi ottaa tosissaan.
Printable View
Ja sitten valoja päälle ja pipoa löysemmälle, eiköhän tuo Esan heitto ollu ihan huuli jota ei tarvi ottaa tosissaan.
Onpa kumma että oli naikkoset jotka otti tuon huulen tosissaan ;)
Olen myös hyvin yllättynyt
Minä myös. Alkaa tuo Esan setti olla suhteellisen lennokasta. Tässä vaiheessa meikäläinen on naisten puolella, tässä mentiin henkilökohtaisuuksiin.
Ja hei, sama homma ku koulukiusaamisen kanssa. Jos joku kokee tulleensa kiusatuksi, asia on niin vaikka kuinka olis ollu vaan huuli. Tässä koettiin että mentiin henkilökohtaisuuksiin ja että se oli loukkaavaa ja perseestä, niin sillon se oli. Turha tuota on puolustella.
Entäs sitten jos oma lapsi tulee kertomaan kuinka naapurin kusipää kiusaa? Onko sekin vaan huuli?
Jos joku oikeesti heittää tollasta paskaa edes läpällä, ni mua ei jaksa kyllä liiemälti hymyilyttää. Kaikenlaisia vatipäitä on elämänvarrella vastaan tullu ja koko ajan pahemmaks menee mitä enemmän nää sosiaalisen median kanavat lisääntyy. Ja ei, mulla ei ole minkään näköistä aikomustakaan ottaa huumorilla jos joku sanoo tekevänsä mun muijasta barbaran. Siinä kohtaa on raja jo ylitetty.
Eiköhän tämä nyt jätetä jo pois? En ole piilossa, minuun saa yhteyden yyveellä jos tarttee asian tiimoilta vielä jatkaa.
Tämä on In-ter-net. Not the real life :D
Get sick or die
Tuli hirveä hinku ostaa joku modi. Eikä tietenkään rahoja.. Ehkä ihan hyvä vaan.
Hartiatkin tuntuu jäävän todella helposti jumiin, rakenteellista vikaa osasyynä, mutta nyt saa oikein varoa liikkeitään.
Olihan tuossa aasinsiltaa aivan samoin, kuin eräässä aiemmassa keississä, missä alettiin yhdistää keskenään alaikäisille niksanmyynti ja pedofilia.
Ihan kaikkea EI tarvisi postata, vaikka ärsytysketju onkin, koska sekin saattaa ärsyttää.
Eli kaikille risuja.
Voi anteeksi. Muistan jatkossa käyttää tähänkin sitten tätä "Vittu kun vituttaa toi ja toi.. Vedän itseni kohta jojoon" niin ei tarvitse kenenkään sitten tehdä eläinsuojeluilmoituksia ja vetää herneitä nenukkaan.
Edit: Ai mutta hei. Siitäkin voi joku vetää herneet nenukkaan kun "En kunnioita elämää ja vitsailen hengelläni". Joo vielä kerran anteeksi että luulin että tänne saa sanoa kun jokun asia ärsyttää/vituttaa ja anteeksi että meillä päin "Teen tosta elukasta lapaset" on lause jota käytetään kun se ko eläin vituttaa.
Mä poistun nyt takavasemmalle koko foorumilta niin saatte olla ainakin hetken ihan rauhassa. Kiitos hei *palkokasvit vastaanotettu*
"Vastaanotettu"
Just, ja se pikkuinen itkupotku loppuun.
Kuten Tapo jo sanoi, tämä on internet.
Joskus tulee paskaa niskaan, joskus ei.
Tinttailemalla asiasta sitä vain tulee suuremmalla todennäköisyydellä lisää.
Typerää läppää, mitäpä jos toimittaisiin aikuismaisesti ja annettaisiin tämän olla tässä?
Tää on taas tää kun nainen heittää läpällä, mies tosissaan ja on muutenkin ihan paska tyyppi. Ite pidin Esan läppää hauskempana, kummastakaan en pahastunut
Nyt hivenen asioita perspektiiviin, jos hukassa niin käykääs lukemassa off topic ketjua.....
Eiköhän niitä mahdollisuuksia vielä tule Kaleppo, huomenna nyt viimeistään.
Noh Esan läppä oli kyllä mautonta mutta harmittaa jos sen takia tuo blogi suljettu? O_o Ihan mielenkiintoista katsottavaa/luettavaa imo kun edes joku harva nainen nainen perehtyy diy juttuihin ja tekee videoita.
Voi herranjumala :eek: Internjetti on vakava paikka :D