FlavourArtit paketoitu ja parin tunnin päästä postissa
Printable View
FlavourArtit paketoitu ja parin tunnin päästä postissa
Pesukone.. se on hirtetty letkuilla, mutta toimii. Saisinko mä olla tän päivän lähes vaakatasossa tässä reclinerissä, liikauttamatta evääkään, poislukien käden ojennukset kohden tuplaryynäsellä täytettyä Lemoa?
noi pesukone liittimet on kyl yhtä maanvaivaa.. meillökin uustalo ja uuden pesukoneen liitin ei käyny.. piti ostaa takaisku sovitin joka maksoi hienosti 25€ jonka kyllä laskutin huollosta takas ku huoltomies ei tienny liittimistä mitään:banghead: ihmrttelen ku huoltomiehillä ole mtn tuntemusta nykyään. mä ku olin 2 vuotta niis hommis ni hoidin ilmastoinnista putkivuotoon asti hommat vikisemättä.. jos oli pakko tilaa putkari tai sähkäri ni sit tilasin.. nykyää vaa työnnetää sormisuuhun ja tehään teippi ratkaisuja
noi pesukone liittimet on kyl yhtä maanvaivaa.. meillökin uustalo ja uuden pesukoneen liitin ei käyny.. piti ostaa takaisku sovitin joka maksoi hienosti 25€ jonka kyllä laskutin huollosta takas ku huoltomies ei tienny liittimistä mitään:banghead: ihmrttelen ku huoltomiehillä ole mtn tuntemusta nykyään. mä ku olin 2 vuotta niis hommis ni hoidin ilmastoinnista putkivuotoon asti hommat vikisemättä.. jos oli pakko tilaa putkari tai sähkäri ni sit tilasin.. nykyää vaa työnnetää sormisuuhun ja tehään teippi ratkaisuja
Tänäänki ollu ulkona sellanen ilma et ei oo siellä kauheesti huvittanut olla.
Missä äSSä on? Töissä vai nukkumassa?
Normi syksykelihän tuolla on voi vaan olla kylmä ilma ja olla satamatta.
Mä nukuin 2 tunnin päiväunet ihan vahingossa[emoji52] en meinaa herätä millään joten pitänee keittää kahvit.Nyt olisi tosin kannattanut nukkua aamuun saakka..onnistuisi helposti [emoji42]
Huomenna olis ep-mökkimiitti ja pikku hiljaa pitäis alata pakkaalemaan :D Tiiä vielä pakkaisko laajemmin vai ottaisko vaan tarvittavat kamat mukaan.
Mulla on aika paljon univelkaa tältä viikolta ja tiedän, ainakin toivon et uni tulis illalla.En pysty nukkumaan yli 8 tunnin unia..tulee hirveä päänsärky[emoji58]