Hyvä ketunsyötti ;) 100m päähän purkki ja puolivaippasella räjäyttää purkin... Leviää laajalle alueelle ja haju taattu. Käy haaskasta! Saa käyttää muttei oo pakko...
Printable View
Hyvä ketunsyötti ;) 100m päähän purkki ja puolivaippasella räjäyttää purkin... Leviää laajalle alueelle ja haju taattu. Käy haaskasta! Saa käyttää muttei oo pakko...
Onk kaikilla Ketuilla mitä ammut ni hitolliset sarvet :crying: Mut hyvät paistit.
Tekis mieli jousella metsästellä. Tuo suomen laki vaan....:)
En mä kettuja ammu ku törmätessä. 80km pyyntimaille niin kyttäys jää pois laskuista, ehkä ens keväänä täydenkuun aikaan pillillä...
Jousella saa lintuja ja jäniksiä ja kettuja metsästää ;)
Mut ku Hirviä..:)
Ootkos hyljettä maistanut? Itse pääsin kerran maistamaan, hitusen on voimakas maku. :blink:
Noista hain ja turskan hautaajista tuli mieleen.. Nehän kusi sen hain päälle ennen hautaamista.
Monenkohan elukan päälle ne on kussu ja haudannu, ennen ku löyty se oikea mitä on voinut syödä? :unsure:
Itse vetelin kengurua reissussa :D
Oon hyljettä syöny paistettuna ja keitettynä :) Keitetty yllärinä parempaa, paistetun hylkeen maku ei lähteny suusta millään...
Taitaa parasta olla hirven vasan maksa tuoreeltaan paistettuna. Myös sydän on ohuina slaisseina paistettuna herkkuva kielestä puhumattakaan ;)
Itsekö kävit avuttoman kuutin jäälle nuijimassa?
Liite 18491
Keitetty kieli on herkkua!
Juu kieli pitää keittää kunnolla, saattas olla sitkasta paistettuna. Hirven potka myös aivan loistavaa 4-5h keittämisen jälkeen.
Tässähän tulee nälkä :(
Kiitoksia potkureista, tulivat tarpeeseen kylkiäisten käytössä.
Mikäs tuo mukanatullut myrkky on?:D
Kato etekettiä ;) Tiivaria, 40ml niksapohjaa joukkoon ja keuhkoon :)
joko löit janne mehut muhimaan?
Löin heti, koitan tänään keretä imailemaan.
Tiputan sut sitte maanpinnalle ;)
[emoji108]
Meinaatko jasso möyrytä illan jossain metikössä? Vai tuutko hörppään oluen, mää tarjoon. :)
Just pitäs ruveta ykkösiä kaivamaan kaapista... Golffille firman pikkujouluihin ;) Huomenissa taas taloyhtiön pikkujoulut elbassa :) Kiitos kuitenkin [emoji8]
Elba on kyllä kiva paikka muutenkin, kesäleireillä tuli siellä oltua usein muksuna.
-89 että tuskin ihan samoilla leireilla ollaan oltu :D
Mä ollu useamman kesän 70-80 lukujen vaihteessa :)
Nyt jo kotona, ruoka punkkuineen, kahvit konjakkeineen, yleinen hämmennys ja kotiin :) Huomenna uusiks ja kohti elbaa ;)
Jasso & APU-kerho toivottelee rauhaisaa joulunaikaa :)
Liite 19552
Kuin myös Hyvät Joulut. :)
Ja muista. ettet syö kaikkia sikoja huomenna.:teaching: Siitä seuraa valtava ähky.:)
Villisika voi pistää villiks, nauti varaoen!
Melekone Herkku.:)
Hei Jasso, siivoo luukkuas että mahtuu uutta rojua ränniin :rolleyes:
Hyij pervoja liikkeellä [emoji33]
Missä,MISSÄ?!?!? http://smileyshack.files.wordpress.c....gif?w=33&h=33
En minä ainakaan http://i.imgur.com/fFw2jZP.gif