-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
HöyryRiku
Muuten kyllä vois käydä kysäseen mutta pitää kahdeksaan asti lusia töissä :( Noh.. menee kai tuo juhannus noilla jämänesteilläkin mitä kaapin pohjalta löytyy. Ei mikään varsinainen makunautinto mutta pääasia, ettei tarvi sortua analookisiin ;)
Hakkaa sitä mx alkuista koodia itelloonin silmään eli seurantaan ja kun tuo näkyy seurannassa antaa posti pakettisi sinulle oli päivämäärä tieto mitä tahansa..
silloin kun meillä oli vielä posti niin ne toimitettiin AINA samana päivänä postiin..nyt kun meillä onkin tommonen vitun kiva ruuhkainen ärrä kombo niin ne toimitetaan edelleen samana päivänä sinne mutta ne skannailee niitä sinne "pienellä" viiveellä sisään(eli ruuhka ajan mentyä..) jonka vuoksi tohon pannaan aina 1 arkipäivä lisää jollei maxia saatu toimitetuksi..
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
aerodekki
Hakkaa sitä mx alkuista koodia itelloonin silmään eli seurantaan ja kun tuo näkyy seurannassa antaa posti pakettisi sinulle oli päivämäärä tieto mitä tahansa..
silloin kun meillä oli vielä posti niin ne toimitettiin AINA samana päivänä postiin..nyt kun meillä onkin tommonen vitun kiva ruuhkainen ärrä kombo niin ne toimitetaan edelleen samana päivänä sinne mutta ne skannailee niitä sinne "pienellä" viiveellä sisään(eli ruuhka ajan mentyä..) jonka vuoksi tohon pannaan aina 1 arkipäivä lisää jollei maxia saatu toimitetuksi..
Milläs kuvittelet että ne sen antaa, jos sattuu jakelu ja konttori olemaan erikseen? :D Jos ei sitä ole vielä toimitettu postiin, niin tyhjästä ne ei mitään nyhjäse.
-
on täälläkin jakelu ihan eri paikasta kuin tuo ärrä. ja oli vielä tuon postinkin aikaan. kyllä ne silti vaan tuppaa kerkeemään..sitä en tiedä viekö jokainen itellooni ne suoraan..tuskin.jollain ne kuitenkin tuntuvat tuosta sinne aina ilmestyvän..samana päivänä.. ei välttämättä tietysti joka paikassa..
kyllä tuo maxi on noudettavissa heti kun seuranta niin sanoo..ei mulla ainakaan oo ikinä tullu maxiin muita skannauksia kuin noudettavissa toimipisteestä ... nii..ja tietty toimitettu...
-
Uudet laitteet pistin tulemaan EcigWizardilta 13.6 ja toivoin, että ehtisivät edes juhannukseksi...töistä tänään saavuttuani sain pettyä kun ei vieläkään ollut startti kittiä laatikossa. Täytynee viellä normaali savukkeilla edetä. NOH ehkä maanantaina sitten.
PS. Hyvää juhannusta kaikille!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DeLaHoya
Eli niinkun tässäkin tapauksessa, se on sieltä sitten vasta 25. noudettavissa.
Joo ei sitä pakko sinne ole toimittaa.. Mutta vaikka olisi ollut mikä päivämäärä itsellä lapussa ja kellonaika.. Niin kyllä sen on saman illan aikana löytänyt lähikonttorista. Tapauskohtaista varmaan.. Mutta kokeilemisen arvoista kuitenkin.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
HöyryRiku
Nestetilaus juhannukseksi olis ollu perillä tänään niinkuin suunnittelin mutta tällä kertaa olikin lattialla odottamassa vaan lappu "teille on suurikokoinen kirje joka ei mahtunut postiluukustanne". Voitte noutaa kirjeen postista 25.6. Aina on ennen saman kokoiset tilaukset tullu ihan hyvin luukusta sisään. Kaiken lisäksi olin päivällä muuten kotona mutta noin kymmeneksi minuutiksi poistuin lähikauppaan ja tietenki sillä välin oli postipate käynyt. PRKL!!!
Onpa sikamainen temppu! :(
Meidän jakelussa on ohjeistettu että maxit viedään AINA kannon jälkeen toimipaikkaan että on samana päivänä noudettavissa, en sitten tiedä miten muualla toimitaan.
Kokeile sitten maanantaina jos se nyssäkkä kuitenkin mahtuu luukusta niin valitusta vaan itellalle päin niin eiköhän ne ala mahtumaan luukusta taas jos kerran ennenkin...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
24879
Onpa sikamainen temppu! :(
Meidän jakelussa on ohjeistettu että maxit viedään AINA kannon jälkeen toimipaikkaan että on samana päivänä noudettavissa, en sitten tiedä miten muualla toimitaan.
Kokeile sitten maanantaina jos se nyssäkkä kuitenkin mahtuu luukusta niin valitusta vaan itellalle päin niin eiköhän ne ala mahtumaan luukusta taas jos kerran ennenkin...
Joo, pitää kokeilla hakiessa ja jos mahtuu luukusta, niin kyllä joutuu kirjottaan rage-ketjuun taas lisää :D Ohjeistuksesta mulla ei oo mitään tietoa, maanantaille oli tosiaan merkattu se päivämäärä milloin haettavissa. Hakupaikka mulla on Oulun pääposti, ei siis R-kioski, johon varmaan kirjautuukin hitaammin.. Mutta enivei, hyvät jussin höyryäville raivoajille :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
HöyryRiku
Joo, pitää kokeilla hakiessa ja jos mahtuu luukusta, niin kyllä joutuu kirjottaan rage-ketjuun taas lisää :D Ohjeistuksesta mulla ei oo mitään tietoa, maanantaille oli tosiaan merkattu se päivämäärä milloin haettavissa. Hakupaikka mulla on Oulun pääposti, ei siis R-kioski, johon varmaan kirjautuukin hitaammin.. Mutta enivei, hyvät jussin höyryäville raivoajille :esmoke:
Niin siis meinasin ku iteki noita työkseni jakelen että pitää olla samana päivänä kun on yritetty jakaa noudettavissa toimipaikasta..
Ollaan muuten saman kylä poikia :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
24879
Niin siis meinasin ku iteki noita työkseni jakelen että pitää olla samana päivänä kun on yritetty jakaa noudettavissa toimipaikasta..
Ollaan muuten saman kylä poikia :esmoke:
Aika jännä.. Lapun mukaan 11:10 oli jakaja käynyt mutta tosiaan maanantaille oli merkattu hakupäivä. En tosi tiedä olisko ollu siellä jo tänään ku en käyny kysymässä. Onneksi tosiaan on pohjia entisistä jäljellä niin ei tuu hätä:-)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
HöyryRiku
Nestetilaus juhannukseksi olis ollu perillä tänään niinkuin suunnittelin mutta tällä kertaa olikin lattialla odottamassa vaan lappu "teille on suurikokoinen kirje joka ei mahtunut postiluukustanne". Voitte noutaa kirjeen postista 25.6. Aina on ennen saman kokoiset tilaukset tullu ihan hyvin luukusta sisään. Kaiken lisäksi olin päivällä muuten kotona mutta noin kymmeneksi minuutiksi poistuin lähikauppaan ja tietenki sillä välin oli postipate käynyt. PRKL!!!
En halua kääntää veistä haavassa mutta tuskin se posteljooni olisi 10 min kauas ehtinyt jos oli perään menny ja kysellyt ko ilmoituksen kanssa sitä nyssäkkää.
Ärsyttävä piirre nykyään tuo ilmoittaa noutoaika seuraavalle päivälle! Mutta monessa postissa on se jakelu muualla ja sen nyssäkän matka jakelusta toimipaikkaan ja hyllyyn kestää :(
Eikös tuossakin ollut nouto klo 10 jälkeen ???
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DeLaHoya
Jos tommonen maksikirje/nyssäkkä ei mahdu laatikkoon niin se juurikin toimitetaan paikalliseen postiin noudettavaksi, ja jätetään lappu jossa noutopäivä ilmoitettu! Mutta sitä ei ole pakko sinne toimittaa noudettavaksi samana päivänä. Eli niinkun tässäkin tapauksessa, se on sieltä sitten vasta 25. noudettavissa. Eli joudut varmaan odottelemaan. Postinjakaja olisi varmaan laittanut lappuun tämän päivämäärän jos aikoisi sen samana päivänä vielä toimittaa postiin. T:Itellalainen
Itse laitoin aikoinaa kun kameraan tilailin tilpehööriä postille spostia ettei niitä kaikkia tarvii kuskata luukun taakse kun en ole kuitenkaan paikalla että ilmoitus vaan aamulla niin ehtii samalle päivälle noudettavaksi, tosin tuo noutopiste on R:llä joten siellä ehtii käymään myöhemminkin :) lienee vielä voimassa ???
T: kuin myös :-[
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
eLehis
En halua kääntää veistä haavassa mutta tuskin se posteljooni olisi 10 min kauas ehtinyt jos oli perään menny ja kysellyt ko ilmoituksen kanssa sitä nyssäkkää.
Ärsyttävä piirre nykyään tuo ilmoittaa noutoaika seuraavalle päivälle! Mutta monessa postissa on se jakelu muualla ja sen nyssäkän matka jakelusta toimipaikkaan ja hyllyyn kestää :(
Eikös tuossakin ollut nouto klo 10 jälkeen ???
Oli tosiaan klo 10 merkattu siihen vaikka paikka aukeaa kasilta. Ois tosiaan pitäny älytä juosta perään, eiköhän se vielä pihapiirissä olis ollu.. Rehellisesti sanottuna ei tullut edes ajatelleeksi, että niinkin olis voinu tehä :o
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
HöyryRiku
Oli tosiaan klo 10 merkattu siihen vaikka paikka aukeaa kasilta. Ois tosiaan pitäny älytä juosta perään, eiköhän se vielä pihapiirissä olis ollu.. Rehellisesti sanottuna ei tullut edes ajatelleeksi, että niinkin olis voinu tehä :o
Yksi mahdollisuus on myös katsoa postin seurannasta sillä numerolla (MXjotain) josko se olisi ehtinyt hyllyyn saakka jolloin se olisi noudettavissa, tuo klo 10 tuli jokin aika sitten kun toimipaikoista vähettiin (yllätys?) henkilökuntaa niin niitä lähetyksiä ei ehdi muuten laittaa hyllyyn ja rekisteröidä koneelle :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
eLehis
Yksi mahdollisuus on myös katsoa postin seurannasta sillä numerolla (MXjotain) josko se olisi ehtinyt hyllyyn saakka jolloin se olisi noudettavissa, tuo klo 10 tuli jokin aika sitten kun toimipaikoista vähettiin (yllätys?) henkilökuntaa niin niitä lähetyksiä ei ehdi muuten laittaa hyllyyn ja rekisteröidä koneelle :(
Mie vähän luulen et tuo klo 10 tulee siitä, että aamulla lajittelussa hoidetaan itse lajitteluosuus ja sitten kun jakolenkille lähdetään, niin käydään sen postin konttorin kautta jättämässä sinne päivän postit (sun nyssäkkä mukaanlukien). Klo 10 sen takia, että varmasti on kerennyt käydä sen jättämässä sinne aamulla. Ikinä ei ennalta tiedä postin määrää, ja täten kauan kestää aamun lajittelussa. Toivottavasti oli edes jollain tapaa selkeä sepustus :).
-
Pitää käydä itekki kyselemässä paikallisessa postissa, että olisiko vahingossakaan tullu pakettia... Pari nestepakettia ois nimittäin matkalla ja nesteet on aika finaalissa.
Mitähän ton mun salmarin maulle on tapahtunu, ku maistuu pirun laimeelta.
-
Olin jo niin innoissani tuosta Kuopion höyrymiitistä mutta sitten se vaihettiin turkuun. ei prkl 600km päässä :antismoke:
-
Noniin. Tankin sain täyteen tavaraa ja kaikki pitäis kyllä riittää maanantaihin asti. Mutta pääsipä niin käymään et kun väkersin pienessä sievässä uudelle boltille koteloa niin otin sitten tankista kiinni ja sehän sitten irtos ja nesteet maahan. Pieni liraus jäi sinne ja sitä tässä auring
on paisteessa yritän imeä ja puhelimen kans värkätä.
Ja jotta ei vielä enempää vituttais niin mökillä on tietenkin avopuolison perhe ja mummo. Ja hermot kireänä jo valmiiksi ja vitutus kasvaa. Kukaan ei polta et sais nikotiinin tuskat pois. Ja lähin kauppa 50 kilsaa. Kukaan ei kykene ajamaan ja kiinnihän se kauppa olis. Joten hyvää juhannusta saatana!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
sam_
Olin jo niin innoissani tuosta Kuopion höyrymiitistä mutta sitten se vaihettiin turkuun. ei prkl 600km päässä :antismoke:
Eikös Turussa ole vaan paikallinen miitti? Samoinhan se meni aikaisemminkin, monta kuukautta oli suunniteltu HML miittiä ja yhtäkkiä se vaihtuikin Kuopioon... Eiköhän noita useampi sovi tähänkin maahan.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Szandor
Noniin. Tankin sain täyteen tavaraa ja kaikki pitäis kyllä riittää maanantaihin asti. Mutta pääsipä niin käymään et kun väkersin pienessä sievässä uudelle boltille koteloa niin otin sitten tankista kiinni ja sehän sitten irtos ja nesteet maahan. Pieni liraus jäi sinne ja sitä tässä auring
on paisteessa yritän imeä ja puhelimen kans värkätä.
Ja jotta ei vielä enempää vituttais niin mökillä on tietenkin avopuolison perhe ja mummo. Ja hermot kireänä jo valmiiksi ja vitutus kasvaa. Kukaan ei polta et sais nikotiinin tuskat pois. Ja lähin kauppa 50 kilsaa. Kukaan ei kykene ajamaan ja kiinnihän se kauppa olis. Joten hyvää juhannusta saatana!
Joo hyvää juhannusta sinnekkin, vaikka kovin huonoissa merkeissä se alkoikin, mutta koita käpristellä jotenkin se pari päivää, niin eiköhän se siitä helpota :(
-
Voihan prkl! Torstaina tuli oltua ihan pienessä sievässä. Muisti pätkii illan mittaan aika rankalla kädellä, mutta muistan jossain vaiheessa siirtyneeni analogisiin. Siirron syykin selvisi. Toinen eGo+cartotankki-setti on hukassa. Yhtään en tiedä missä se voisi olla. Joka paikasta oon mielestäni ettiny eikä näy missään. :(
Onneks toi oli sentään yks mun kopioakuista ja tankkikin oli DCT eikä arctic.
-
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Toi nyt on vielä suht harmiton gnäsekoilu, joka ei vaadi pillereitä jälkihoitoon. :D
-
Oo.. unohtu patterit ja varapatukka himaan, että ei ole voinut ihan rennon vapaasti vapotella; kohta kotiin onneksi.
-
Se vaan toi normiröökien kanssa sekoilu taitaa nollata teitin laskurit, imho :esmoke:
Muuten ei just nyt ärsytä mikään...vielä :D
-
Ärsyttää ku on hirvee darra päällä ja tuli sikaria käryteltyä! Viime marraskuusta menty höyrytellen ja nyt sit lankesin!! :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
joppojumai
Ärsyttää ku on hirvee darra päällä ja tuli sikaria käryteltyä! Viime marraskuusta menty höyrytellen ja nyt sit lankesin!! :(
Kyllä minäkin eilen tupruttelin jussin kunniaksi sikarin (ison, hyvän ja kalliin siis) mutta en katso sitä lankeamiseksi, vaan vertaan muuten savuttomaan ihmiseen joka joskus juhlan kunniaksi pössäyttää kunnon sikarin. Se nyt ainakin mun mielestä on ihan eri asia kun vetää kessua. :smoke:
-
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Se on ihan sama vetääkö kossua ja kessua, tai sikarin ja shampanjan :D
Kummassakaan ei siis ole mitään vikaa, jos siltä tuntuu;)
-
Kolme iltaa, 700+ km, autollinen humalaisia. Ei enää koskaan. Nyt prkl nukkuun.
-
Ärsyttää, kun 24mg:n nesteistä lähtee niin ihanat maut ja komeat höyryt ja noi 10mg:t on sellaista siirappilitkua. Huoh. Eiks noita vois vähän kemiallisesti viritellä niin kuin tupakoitakin? Eh eh, huono vitsi.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JH70
Ärsyttää, kun 24mg:n nesteistä lähtee niin ihanat maut ja komeat höyryt ja noi 10mg:t on sellaista siirappilitkua. Huoh. Eiks noita vois vähän kemiallisesti viritellä niin kuin tupakoitakin? Eh eh, huono vitsi.
Wut? Mun makunystyröiden mielestä ainakin enemmän nikotiinia = kitkerämpi maku. Ja höyryntuottoonhan tuolla ei pitäisi olla mitään merkitystä..
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JH70
Se on vähän litkuista kiinni..esim yksi Jeesus-nesteistä Vermillion River Applewood maistuu minun makunystyröissä parhaimmalta 25mg:nä ja 10 mg:nä synteettiseltä siirapilta..ja tämä ei päde kaikkiin VR:n nesteisiin..mielestäni kentucky premiun blend taas maistuu olipa nikotiinit mitä hyvänsä..Halon Litkuissa tuo 6-12 mg:ä tuntuu parhaimmailta ja liika nikotiini tappaa nuo Halojen vivahteikkaat aromit (kitkeryys)...ja Puros Naturalesta kun leikkaa 24mg:tä laimeammaksi niin ei maistu miltään....outoa miten nuo omat makunystyrät aina välillä käyttäytyy :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
Se on vähän litkuista kiinni..esim yksi Jeesus-nesteistä Vermillion River Applewood maistuu minun makunystyröissä parhaimmalta 25mg:nä ja 10 mg:nä synteettiseltä siirapilta..ja tämä ei päde kaikkiin VR:n nesteisiin..mielestäni kentucky premiun blend taas maistuu olipa nikotiinit mitä hyvänsä..Halon Litkuissa tuo 6-12 mg:ä tuntuu parhaimmailta ja liika nikotiini tappaa nuo Halojen vivahteikkaat aromit (kitkeryys)...ja Puros Naturalesta kun leikkaa 24mg:tä laimeammaksi niin ei maistu miltään....outoa miten nuo omat makunystyrät aina välillä käyttäytyy :D
Outoa nimenomaan, kun juurikin tuo applewood toimii mulla esimerkkinä siitä kuinka liika niksa pilaa nesteen: 10-15mg on hyvää, 25 taas jo kitkerää :)
-
Näin se vaihtelee..Mä olen nimenomaan Applewoodin tilannu nykyään 25mg:ä ja sitte lantrannu välillä pikkaisen huvikseen sitä esauhujen 0mg:llä....joistakin nesteistä tykkää kitkeränä ja joistakin ei.....kyllähän ne makumieltymykset poikkeaa niin paljon toisistaan....muistais vaan aina tämän kun erehtyy jonkun uuden litkun hypetyksen perässä ostoksille..30ml pulloja kuola suussa ostelemaan sokkona :D
-
Ei tullu nesteitä tänäänkään... Postiin varmaan on tullu, ei vaan auta ku ei oo pakettilappua postilaatikossa.
Ei kyllä ollut laskujakaan, mikä mun tapauksessa vihjaisi ettei "Pate" ole vielläkään käynyt.
-
No ei tullu..ei!..nesteitä eikä muitakaan härpäkkeitä...laskuja Pate kyllä toi ;)
-
Höh, pääs tuo Linen nesteenkulutus yllättämään ja täydennyspaketti huitelee ties missä.. pahan päivän nesteet loppu jo ajat sitten ja nyt vedetään osastoa "Maailmanlopun varalle". Greencow 24mg.. Järkyttävää saippuaa.. Decadent Vapours welsh pipe, hikistä villasukkaa. Kyllä maistuu taas Vermillion Riverit ja Halot hunajalta näiden myrkkyjen jälkeen.
-
Alahhan pate alahhan polkea, analogisiin pitää jo turvautua :antismoke:
-
Kustin polkemattomuus...mihin lie jemmannut kesähessut mun ostokset..
-
Yllättävät ylityöt, vituix män tämä ilta, onneksi edes irkki toimii jotenkin kännyllä.
-
PERKELE, TF-1 räjähti kädessä.
No okei, räjähdys hitusen liioitteleva kuvaus, löi kaaren ja toimintasavut, peukalo turta.
Noh, tekevälle sattuu.
-