Olen, ja juuri vanupuikolla ja kontaktiputsausaineella, jostain Motonetistä. Mutta hyvä muistutus.
Printable View
Hei sori pakko pastea jos edes yksi lukisi akkujen kierrätyksestä
https://teipattunavaaraton.wordpress.com/
Ja kuten tämänkin me tiedämme eikö ?
"Etenkin Li-alkuisesta merkinnästä tunnistettavat litiumparistot ja -akut ovat herkkiä reagoimaan muiden paristojen tai metalliesineiden kanssa."
Kiitos info pläjäyksestä, en tiennyt tuota teippaus juttua [emoji106]
In2White
panorama. suurin koskaan. :)
Noi gigapixel kuvat on kyl järkyttävän hienoja. Tosin niis on kauheasti niitä ku on otettu yhellä kameralla (niinku toi Mont Blanc kuva) ja sit niis näkyy zoomatessa ne kuvien rajat vaikka niitä erotettais. Tuolt löytyy noit jonkun verran ja noist osa on otettu useammalla kameralla.
Huh 16 tuntia töitä takana ja nyt hotellin punkkaan! Oli jo aikakin :/ Ei mee ihan heittämällä tuollanen 10 tonninen valukone paikalleen.
Mun taas pitäs nukkua mut ei huvita :/
Olipas hyvä leffa tuo Kingsman. Oikein mukavaa mäiskettä :D
Nukkuminen on _niittenpoikien_ hommaa. Isot pojat on kertonu [emoji1]
Mulla on ollu koko illan telkkari päällä kyä, mut ei oo malttanu kattoo [emoji3]
Täytyypä katsoa tuo Kingsman, kun moni on sitä kehunut [emoji3] ja huomenta vaan! sipsillä ollut kova urakka!! ei tuittu sun kone putoa..ei saa pelotella [emoji15]
Huomentapäivää, huomenna loppuu selkäkivut toivottavasti kun pääsen moran alle :yeah:
Toi kingsman oli muuten tosi hyvä leffa, en tiennykkää et se oli marvelin setti.
Kyllä tossa puuhaa on :D Täällä sitä taas asennetaan, toimii sentään kuten kuuluu [emoji106]
Hotelli oli sentään erittäin mukava ja aamiainen <3 Jaksaa painaa taas :)
Liite 22337
Niin kannattaakin, vaikka olis pilvistäkin niin silti on mukava vahdata ikkunasta :) (Kuva siitä kun Antalyasta päästiin pilvien päälle)
Duunissa viimenen viikko menossa ennen irtisanomisajan päättymistä ja nää oli keksiny viedä mut Kisakallioon harrastamaan jousiammuntaa ja kirkkovenesoutua :D
Nesteet saatu ja muutama pullo tehty Capellan tiivareista uusia makuja [emoji39] ainakin mustikka-kaneli toimii!
Tarvis kanssa kokkailla tänää vähäsen
Voisi samalla käyttää lapsityövoimaa ja laittaa minin pesemään pulloja [emoji13]
Wuhuu! Kauhia tuuletus ny si tänneki. Tein tohon subiin ihan itte setupin ja se toimii! Vähän oon onnessani täällä [emoji23] [emoji1] tän ei pitäny karata lapasesta, mut pahalta näyttää.
Hah tein poliisiväkivallasta rikosilmoituksen talvella. Soittivat nyt toisesta piiristä missä asiaa tutkitaan että videotallenteet löytyi ja tilanne näkyy selvästi. Eikun käräjille ja kunnon asianajaja mukaan.
Ja edelliseen, en tehnyt vastarintaa tai vittuillut kenellekkään. Aika paska maku jäi koko hommasta suuhun kyllä, onneks löyty todisteet!
EI TUPLAPOSTATA PERKELE SAMASTA AIHEESTA :teaching:
:lol:
Älä oo äksy
Hei joko oot maistunu mustia barkleys namuja ?
En oo oikeesti äksy enkä oo maistanu :(
Liikaa tummapaahtoa. (Jonka nimeä en saa mainita.)
http://i.imgur.com/Z4uenVc.gif
Vaau :3 Aion kyllä nauttia lintuperspektiivistä täysin rinnoin! Harmi vaan että menomatka on yöllä, vaikka täällä onkin jo yöllä valoisaa niin en tiedä sitten kuinka kauas sitä valoisuutta riittää kun kymmeneltä illalla nähtee. Mutta ehkä sitten näkee kaupunkien valoja tai jotain, varmaan omalla tavallaan hienoa sekin. :)
Oisko sulla jotain parikymppistä naikkosta laittaa mukaan?
Hmm, mulla on hiipivä epäillys että Saaren Paulilla ei nesteet oikeen liiku, ainakin tuntuu et nyt viimepäivinä törmänny sissimarkkinointiin useammalla foorumilla:thinking:. Jottei luulla sissiksi, niin elkää hyvät ihmiset sekaantuko kyseiseen puljuun millään tavalla!
Näin tänään märän unen.
STEAMer ja siihen punainen lasitankki Spectrum Tanksilta :drool:
Mitäs on fooruminväki mieltä hallituksen uudesta ohjelmasta? Kurjuutta ja kärsimystähän tuo on tuomassa näin nopeasti vilkaistuna:thinking: