Vastaus edelliseen. Ensin laitetaan vaikka vasemmalta puolelta kumpikin pää kiinni ja sitten oikealta puolelta kumpikin pää kiinni. Vaikeaa se siltikin on, mutta ei mahdotonta kuitenkaan.
Ei vittu toinen paloi poikki voi jumaliste kun syö miestä!!
Printable View
Noniin loppupäätelmän aika. Viidet dryhitit otin ennenkuin uskoin, että näin ei ainakaan toimi. Vaikuttaa nyt siltä, että toiselta puolen ei hengitä yhtään. 3 coilia paloi poikki ja niitä tehdessä oppi nopeasti tekemään setupin myös dual coilina. Jos joku ensikertalainen(kuten minä) haluaa yrittää, niin en suosittele. Aikaa menee ns. vitusti ja lopputulos ei kovin kaksinen ole. Sain tuon nyt hengittämään toiseltakin puolen kun pumpuleita vähän tökin ja 45w tulee kyllä makua, mutta höyryä ei niin kuin odotin. Tein kötöstykseni 3mm poranterälle microcoilina yht. 0.4ohm. Steam enginen mukaan höyryn pitäis noilla wateilla olla kuumaa mutta ei kyllä ole sitä. Omasta mielestä parempi on kyllä parallel coil singlenä.
Dual coilin vääntö vaatii pientä taiteilua kyllä. Harmi ettei toiminut Kubbihilla. Toivottavasti ei usko kokonaan mennyt kokeilemiseen.:)
Ite oon tässä ainakin viimeset nelisen simpsonit-jaksoa koittanut saada stove top -setupia kokoon twistedlangasta jota jäi jostain yli, mut oon tullu tulokseen et tää ei nyt wörki.:D Vikoina kohta yks: Pitää käyttää jotain muuta kun tuollasta piikkilankamaista joka hypyttää virtaa kohasta kun kohasta. Kohta kaks: Coilien keskireikääkään en saanut niin pieneksi et ois saanu tarpeeks kieppejä ettei ois menny dualilla ohmit liian alas kboxille. Jos sitä koittais kääntää ihan vaan suoraa kanthalia seuraavaks niinkun Isukka tehnyt:rolleyes:
Vastuslankaa kävin tilaamaan, mutta sitten tulikin valinnan vaikeus. Kanthal Nichrome(Rauta, Kromi, Alumiini ja Kobaltti), Ni200 28Ga 100%Nikkeli, Nicrhome 80%, Chromium 20%. Vaihtoehtoja lankojen materiaaliksi näyttäisi riittävän, mikä se olisi se oikea ja hyvä?
Mulla on alkanu vuotamaan tuo subtank mini. Joka päivä saa luututa ja pestä tuon kun jostaki pääsee nesteet tuonne aton alle, sitten se tulee pihalle ilmareijisä ja sitte vituttaa. Tiivisteitä oon vaihellu aina välillä mutta ei oikein toimi. Nikotiininesteet on 70 vg ja 30 pg pitoisia. Onko tämä ominaisuusa vai onko tuo menny rikki? Mikähän olis semmoinen vastaava tankkihärpätin, tai vaikkei vastaava nii joku tosi hyvä, jos tulis innostus vaihtaa kokonaan mallia?
Ota ato irti ja pese base. Jollei auta nii vaihda uus ato.
Oon nuokin koittanut.
Rikki se on, lahjoita mulle.
Eka toimiva dual stove top vääntästy. Lankana siis käytetty 0.40 Kanthal. En muistanut tohinoissani muita kuvia kun coilien asettelusta ottaa. Löytyy täältä: Kagertech Subtank
Lämpöö löytyy jokusen verran enemmän kun tuosta toisesta :thumbup: höyryntuotto ei tainnu niinkään lisääntyä, mut ei kyllä haittaa kun maku parani huomattavasti jota tällä hainkin. Jää suoraan käyttöön tämä.
Välillä hitin jälkeen jotain pientä jälkisuhinaa kuuluu jos lopettaa tulituksen aivan samaan aikaan kun imemisen. Taitaa pidemmillä hiteillä sen verran lämmetä coilit et vähän suhisevat kunnes lauhtuvat?
E: Jännä juttu myös ohmien kanssa. Eleafin mittari näytti ennen kasausta 0.6 ja Kbox 0.3 tämän jälkeen.. Löytyy jo heittoa kerrakseen, ei tietoa mistä johtuu.
Kaverille hankittiin tuossa vajaa kuukaus takeperin Subox mini-kitti. Siitä asti on valitellu että välillä tihkuttaa nestettä ilmaröörien kautta. On vaihdettu atopää ja tiivisteet, base on pesty ja ruikkaa vaan.
Voiko 60vg/40pg olla muka liian lirua? Eikai?
Ihan yleinen Subtankin ongelma, mulla vuotoa tapahtui jopa 80VG-nesteillä kun ketjussa höyrytteli.
Tehdasatot kusee, rballa riittää pesu parin kuukauden välein. 60vg käytössä.
Joo heti loppu vuotaminen ku alko käyttää pelkkää rba:ta. Saa nähä onko uusia atoja paranneltu, ei taida saada ainakaan suomesta vielä?
Kokeilin pystycoilia. Kolmella eri tavalla laitoin pumpuleita, mutta ei wörki. Jostain syystä ei hengitä ollenkaan. Alkaa usko loppua noiden vähänkään monimutkaisten coilien toimivuuteen subtankissa. Sitten kun vielä lisätään se, että tämä tankki ei toimi valmisatoilla ollenkaan. Ei ole jäljellä kuin tämä rupunen rba. Tulis jo se bellus niin pääsis irti tästä.
edit: Taitaa meikäläisen kohdalla nyt vaan olla niin, että nälkä kasvaa syödessä.
Jengi valittaa joka paikassa subtank minin toimimattomuudesta, huhtikuusta lähtien ollu v1 eikä valittamista mistään. Ei vuoda tehasatoilla, ei rballa oli sit normi coilia/parellellia/pystycoilia jne..miten te saatte ne vuotamaan ees?:D
Valmisatojen ongelma ei ole vuotamisessa, vaan siinä että ne on yksinkertaisesti niin paskoja 80vg/20pg. Mulla ne ei toimi ollenkaan ja palanutta pukkaa vähänkään kovimmilla tehoilla. Tietty jos 10w ajelee niin sitten ei ole palanutta, mutta ei ole kyllä höyryä eikä makuakaan.
Mikäs tämä Kanger subox mini pro setin nokassa kököttävä malli on? Toptank? Näyttäs olevan päältä täytettävä, eikös nuo aikaisemmat ole olleet? Ihmettelen vain, kun sitä uutuutena mainostetaan.
Katselin netistä, kaippa tuo sitten on Kangerin ensimmäinen päältätäytettävä?
http://i386.photobucket.com/albums/o...pslbxoxk93.jpg
Itellä ollut 4 subtankkia ja ykskään ei ole kussut tehdasatoilla alle. Noh mulle sattu varmaan sitten 4 hyvää atoa!
mulla avaamaton 3kpl/pkt ni200 atopäitä ja ekaa kertaa noita lämpösäädettiviä käytän nii miten kantsii alottaa että ei heti kärähdä paskaks?
Mistä saa tankkeihin niitä täyttöreiän tulppia? Tekisi mieli porata reikä tuohon tankin päälle ettei aina tarvitsisi availla täyttöä varten.
http://www.vapingbest.com/images/kan...75w-tc-kit.jpg
Tuossa päältä täyttö. Koskahan tulee myyntiin?
Subtank mini ollut nyt viikon käytössä. 70vg/30pg. Lähes joka tankkauksen jälkeen vähän ajan päästä kusee läpi ja silloin tällöin vuotaa muutenkin ilmareiistä. Puhaltemalla reikiin ja kuivaamalla taas toimii seuraavaan kertaan. Rba käyttöön seuraavaksi niin näkee toimiiko paremmin.
En nyt käsitä miten nää saadaan alleen ruikkiin. Mulla näitä on ollu 2 ja muutamalla tutulla myös subtankit käytössä eikä kukaan ole koskaan sanonu että vuotaa. Osa käyttää valmis atoja ja loput rakentelee itse.
Onkohan tulossa päältätäyttöä isompiin subtankkeihin. Sitä kaivattais...
Vähän tuntuisi että kylmät ilmat on osasyyllisenä.
Vuodot loppui kun rba:n otin käyttöön. Suoraan keuhkoon en vetele ja nyt tuolla vähän haittana kun lämpiää jo pienillä wateillakin(9W) suukappale. 1,5 ohmista menty alaspäin ja nyt näyttää .32 langalla 1,4ohm/6 kierrosta ja silti lämpiää. Vieläkö pitäs kääriä ohmeja alaspäin ettei lämpiäisi liikaa vai missähän vika?
Ensi kosketus subtankkiin ja niitten lämpösäätö atoon. Höyryn määrä ja maku parempi aikasempiin lämpösäätö laitteisiin verrattuna ja toimii jopa alemmilla lämmöillä ku aikasemmat, mutta miten ihmeessä tässäkin voi atojen ohmit olla ihan jotain muuta kun pitäs olla? Nuohan pitäs olla 0,15ohm ja ainakin tuo joyetech evic näyttää tolle 0,22ohm..
Ohmit on yleensä sinne päin, harvemmin tulee täsmälleen se luvattu. Eri moditkin saattaa näyttää eri ohmit samalle atolle.
Joo tiiän, mutta tuo on jo vähän liian iso heitto. Aikasemmissa atot ollu keskimäärin 0,13-0,17ohm ja harvoin 0,19ohm.
Iso heitto? Eihän tuossa ole heittoa kuin 0.07ohm joka menee jo toleranssin piikkiin.