Ei tarvi Jasperille kun vihjata ni laittaa sukkanauhat ja muut vermeet päälle kyllä [emoji85] [emoji87] [emoji86] [emoji69]
Printable View
Tännehän on tullu viestiä ihan helvetisti. En mä jaksa kaikkea lukea. Tiivistelmää kiitos.
Ainiin jatkakaa vaan samaan tahtiin.
Ajattelin vaan, että sais nauraa katketakseen...mies ja sukkikset[emoji38] mulla ei siis ole mikään fetissi tämä[emoji8]
No niin, saunassa käyty ja posket taas posliinia [emoji6]
äSSä muuten, ootko kokeillu giletten 7 oclock de-teriä? Pesee jopa yyber featherin leikkuutehon ainakin mun karvoilla [emoji15]
Mieletön tulos, päälle viel Davidoffin Adventure- kolinaa niin aah mikä lopputulos. 8 päivän rehotus koki exoduksen kahdella passilla [emoji106]
Tapoiksmäfoorun [emoji33]
Kolina oli meilläpäin juomasekoitus, ei se mitä naamaan laitetaan. :laugh:
Eau de cologogne? Sellanen parranajon jälkeen laitettava virkistävä alkoholipitoinen ihonhoitoliemi. Alkuperäistä kolinaa joi densot aikoinaan. Ei pidä sekoittaa parta"hajuveteen" joka nykykielellä on partavettä, tosiasiassa vastine hajuvedelle [emoji57]
Yritin kuitenkin...
Hohhoijaa...hitto vähän meinaa jo väsyttää[emoji15] on tää ankeeta, oon yksin kotona kun nuorin on kaverilla yötä ja kaksosilla penkkari/ abi bileet venyy[emoji51] jassokin on kaukana[emoji30] toisaalta ihanaa olla hiljaisessa kämpässä[emoji4]
Jep[emoji51] viinankorvike..
Ei näköjään nykyään enää osata ees huutokaupan sääntöjä [emoji20]
Aikoinaan huudettiin kilpaa jostain tuubista monta tuntia huutokaupan päättymisen jälkeen 5min säännön turvin [emoji57]
Paras tais olla Jalipon kans rosteri Papsin huuto kaikilla putkilla, veny yöhön asti [emoji5]
Ollaankohan me sellainen VÄHÄN ärsyttävä pari täällä välillä[emoji38] jengi ei jaksa meidän [emoji173] juttuja[emoji57] mut jos on lovee niin haittaaks se[emoji8]
Ana wanha rekkamies-koirankusettaja [emoji5]
Puukengät kondikses ja silleen, näkyykö puserosta scanian logo [emoji5]
Kuis uus tiipettiläinen on asettunu, kuseeko pitkin nurkkia?
Ettei ois vaavikuumetta emännyydellä kun koiranpentuja haluaa tekosyyllä "kaveriks" toiselle koiralle [emoji6] Oo tarkkana ja muista kumi [emoji13]
Söpöx pari ootte nou ressi
HEI huuru tuliko sulle se duke laatikko ?
Just tuli viestiä että olis tarjolla semmonen