Ainahan bargainilla on ollu 15e/100ml hangsenia mutta mistä trolli liquaa metästi samaan rahaan :D
Miksi mennä potkimaan kuollutta kun monta kuukautta ollut lukossa koko ketju :rolleyes:
Printable View
Tuli muuten noita Hangseneita harrastettua joskus. Osa nesteistä ei ollut lainkaan hassumpia, Charunin omenatupakkaa tuli Diablo Hybridillä vedettyä parikin desiä.
Eli kohta kaikilla käräjää kartot joissa hangsenin ihanuutta ineksissä :D
Miten mulla olikin menny tuo aritsoona ihan ohi, tuossahan on iltasatua kerrakseen. Harmi ku ei poppareita iltapalaksi.
Liquaa spaincigarilta, 10 X 10ml 15€.
http://www.spaincigar.es/epages/eb80.../LIQUA-MENTHOL
Kyllähän arizonalta kannattaa tilata. Ei näy boxia eikä rahoja vaikka tilattu pari kuukautta sitten. Kyllä vituttaa reilu satasta siellä roikottaa. Tavalliseen tapaan sähköposteihin ei vastata yhtään mitään.
Itse sain peruttua 2 spostilla ja seuraavana päivänä oli hilppeet tilillä :)
Tekeekö noille releboxeilla edes mitään ?
Johannyt toki tekee ;) Ota testiin niin tykkään, samat kiukkuset höyryt akkujen alusta loppuun.
Nii tai sitten vois tehdä suoraan sen rikosilmoituksen. Toimitusehdoissa niillä lukee että yhteyttä otetaan sähköpostilla ja niin olen tehnyt todistettavasti. Jaksa alkaa puhelimessa kuuntelemaan sitä sen karstaisen kuuloista ääntä.
Siinähän lomailee, ois hoitanu pois alta kun aikaa on ollu ainakin kuukausi.
mä laitan tontulle viestiä ;)
jos vaikka asiat hoitus PIKKUISEN paremmin
Jaahas...no ei se sit ihme oo jos ei oo pakettia näkyny, ei mulla oo kun 29e tilaus Arizonalla, mut ois tullu paketti ns. tarpeeseen, jospa se sieltä aikanaan ilmaantuu, oottelen nyt hetken ennen kun pyytelen pay palilta rahoja takas.
"vähä käy uhkaavaksi tilanne täällä"
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14...a54a64305a.jpg
Kyttä on natsisika :laugh: Ei vaan, aiheesta tuli :rtfm:
Minä oon vaan töissä täällä :whistle:
Koska kivitetään ja kuka
Paavo mulla on sun osoite [emoji4]
Varo vaa jos postipate tunkee sun postiluukusta kuolleen minkin tai näädän [emoji12]
VAI NIIN, kohta tulee bannia oikealta ja vasemmalta. Onneksi 20. päivä on uusi osoite, pitänee näin virkavallan edustajana pitää se salaisena ja tilata tiivisteetkin Poste Restanteen...
Voin auttaa kaikkia myyjiä uppimaan ilmoitustaan, maksua vastaan luonnollisesti. Käyn kysymässä jonkun keksityn kysymyksen parin päivän välein ketjussa ja aina pomppaa ketju.
Muutamia esimerkkejä kysymyksistä:
-Voiko tätä käyttää eGon kanssa?
-Toimiiko kartoilla?
-Saako tästä yli vai alle 1200 suihkausta yhdellä latauksella?
-Miksi tämä on niin kallis? FT:ltä saa täysin samanlaisen 10% tämän hinnasta.
-Voitko lähettää postiennakolla? Täällä missä asun ei ole pankkeja eikä minulla ole pankkitunnuksia. Äläkä kysy mitä minulla on, ei ole niitäkään.
-Vaihdatko poikki menneeseen lipputankoon/pilkkihaalareihin mihin on kustu vain kerran/defa lämmitysjohtoon?
Vaativampaan makuun voidaan räätälöidä tapauskohtaisesti laadittuja kysymyksiä. Hinnasto ja palvelun tilaus suoraan minulta YVnä.
Defan johtoon voisin vaikka vaihtaakkin :D..on muuten metrihinta kohillaan :D
Jos vittumainen kaveri lomilla viikon. Niin 1 litra Kärpäsentoukkia postiluukusta sisään+ Pakastettu kusilaatta. Kokeiltu on ja toimii. Lomilta kun palailee, niin pari kärpästä. :rolleyes: Eikä haise Kusikaan hyvälle. :sleep:
No huumorilla minä sen otin ja huumorilla vastasinkin :D
Hieno homma pakko oli varmistaa :)
Huomenna ukolla on kunnon putki pääset elitistikerhoon [emoji106]