Joulun pekkaset peruttu. Tilalle lomautus 21.12.2013 - 31.1.2014. Menee sitten jouluviikko + arkipyhät karenssi päiviin että VITUN HYVÄÄ JOULUA SAATANA!!!!
Printable View
Joulun pekkaset peruttu. Tilalle lomautus 21.12.2013 - 31.1.2014. Menee sitten jouluviikko + arkipyhät karenssi päiviin että VITUN HYVÄÄ JOULUA SAATANA!!!!
Ärsyttipäs Taas! käydä hakaniemen Bebekissä!
Se vanha ukko ei puhu kunnolla suomea.
No sanoin kuitenki että otan 10k ohmin potikoita.
Se toi ne.
Kysyin että mitä potikoita sulla on mitkä on 1k-10kohm välissä.
Vittu se alko raivoomaan et sano mita sa halua, kerro mita sina halua. Huusi jotain muutaki mistä en saanu selvää.
On erittäin vittumaista käydä siellä kun se on myymälässä. Jos se ukko ei tajua jotain asiaa mitä siltä kysyy niin se alkaa aina, joka vitun kerta, raivoomaan, kitisemään, valittamaan ja huutamaan.
On siinäki asiakaspalvelija.
Nääh ees sillai perseilly, avautunu vaan siitä et miten heti tulee påskaa niskaan ku ees epäillään et on mies. Sillon ainaki oli toinenki mode jolta sai sit säpon kautta selville et kuukauden bannit on ihan ok jos ei muista että kirjottelee naisille suunnatulla foorumilla :lol: Vaikka oliki kohtuu asiallisia viestejä.
Voooeee helvetin perkeleen saatanan ja kaikkee kaupanpäälle X-( Poikaystävä tilas litkut samana päivänä kun mä about viikko sitte ja varmasti laitoin osotteet oikeesee kenttään ni nyt sitte siinä tilauksessa ei oo osotetta ollu ollenkaa ja paketti palautuu takas postista libertylle ja sieltä ne lähettää sen takas mulle... Voin kertoo että nakertaa koska siellä on mun T3 Kangerin säiliöt ja kaikki litkut! Alkaa mulla näköjään tippojen keräily purkkien pohjalta ku alkaa olee niin vähissä. PERKELE ITTU SAATANA. AAAAAARGH.
Vituttaa kun ei ole toimivaa kynttelikköö ja joulukuu alkaa ihan just. X-( Pitäis siivotakkin muttei jaksais.
Oho! :eek: Vai että ihan suoraan mode ilmoitti että mies, turpa tukkoon, täällä perseilee vaan naiset. :lol: Joskus kun mulla on mopo lähteny keuliin liikaa oon itse häröttänyt omia viestejäni mutta niitä ei ole edes poistettu, reilu peli siis. :D Mutta voin nyt täällä myöntää että ollaanhan me vähän korppikotkia tuolla ja joukossa tyhmyys tiivistyy. ;) Mutta sennulassa liityn jatkossakin haaskalintujen parveen, kannattaa muistaa vaan ettei suurin osa meistä ole oikeasti niin julmia, ettet menetä uskoos naisiin. :D
http://img.tapatalk.com/d/13/11/29/uqetedev.jpg
Eturengasta lakkasi kiinnostamasta kasikympin vauhdissa.
Oli veikeetä kyytiä.
Missä mutterit ovat ?
E: Naapurikylässä ?
Jossain ojanpohjalla, vittuuksissani epähuomiossa nakkasin kun ei prkele lähde irti.
Rengas siis, pultit lähti.:D
Potkase vanteesee / hakkaa rengasavaimel / tai polta auto :thumbsup:
eikai käyny kellee mitää ? ja itte oot reeras :thinking:
Lähti ku lekalla silleen "nätisti" kahdenkäden heijarin anto.
Mitään muuta ei mennyt paskaksi eikä kukaan paskonut housuun, joten suht vähäinen niitti.
Paitsi että ne pultit kyllä meni, onneksi on varalle.
lämmitä tohol hetki ja vedä lekalla alas. itte ajelen siksakkia pultit "hieman" auki jos ei lähe. kyllä ne ruosteet aina jossain vaiheessa irti paukkuu.
comsicomsa, ei kenelläkään sattus olemaan vitosgloffin takalasin pyyhkijän moottoria nurkissa?
:D
ps. ei vastattu samaanaikaan ei! ;)
En nyt persettäni repinyt, mutta onko muksut pakko nimetä silleen, että ne saa varmasti turpaansa välitunnilla?
Erikoiset lasten nimet 2013: ?Raparperi? hyväksyttiin tytön nimeksi - Perhe - Ilta-Sanomat
Tajusin juuri olevani pilalle hemmoteltu kermape**e. :blushing:
Pikkuherrasta loppu sekä neste että akku, joten aattelin iltahenkoset vedellä tuosta SVDstä.
Ei maistu millekkään, ei tule höyry. Eikun misteriä tankkaamaan, eikai se muu auta.
OT: En tiiä kui hirveitä hintoja merkkiliike kehtaakaan olla tuosta vailla, mutta käys kattoon www.avk.fi (Varaosamyynti -> Malli -> Pesimet), 70e :--)