Jos meiseli on 18 mm paksu ja 6.5 cm pitkä niin mikä kordong on tällöin kyseessä? :)
Printable View
Kai nyt tiedät että tästä voisi vääntää monenmoista esim. keskimitoista?
Vastaan kuitenkin Tappajakondomi
Tappajakondomi | Like Kustannus
Mutta ... miten sitä käytetään ... ratkaisee. Sitäpaitsi noissa oli kiva väri ja nystyröitä kyljessä.
Viilto kupessa antaa enemmän pelivaraa kun se vedetään yli. Kaikenkaikkiaan tytyväinen hankintaani. Saa kuljetella taskunkin puolella eikä tarvii pelätä että kolisee heilutellessa.
Käy kai se noinkin ...
Onko jollain noin pieni meisseli? Tietty höyryttelijöillä on, kun ei isolla tee pienessä deckissä mitään:) vitsiä pukkaa.....:lol:
Jaa kai sitä pitäis lähtee taas liikennettä sekoottamaan. Varmaan taas pitää olla se ainut ajotaidollinen kaveri liikenteessä[emoji15]
Onneksi ehdin kotiin!
Näppituntumalta väittäisin, että claptonia on aikas turha tunkea meksuun, tuntuisi jo yhdellä coililla huutavan sen 50+ wattia nopealla esilämmityksellä.
Väittäisin myös, että 50% tai enempi PGtä ei kyllä sovellu claptonille, käy kuivana turhan äkkiä vs VG, joka varoittaa hyvissä ajoin tankkaamisen tarpeesta.
Voin mä toki olla väärässäkin tässä asiassa.
Pakko yhtyä Trolliin, ja sen lisäksi olen samaa mieltä että PG-voittoinen ei sovi Claptonille. Kokeiltu on.
Odysseus on muuten PAAALJON parempi, kuin Kafun.
Ylätäyttö, nestesyötön säätö ja kunnon afc.
Mitäpä mieltä olette, vieläkö jaksaa toisen päivän rännätä? Lisäksi kun tässä kattelen re-animatoria pitkästä aikaa niin tuli mieleen että onkohan toi seerumi reactor pluidia. :thinking:
Mulla taitaa edelleen olla se kymmenkunta metriä Imeon Sitä Parempaa silicaa.
Semmost tänään
Jos menis tupruttelemaan ala tummapaahto
Outoa kun kolme viidestä puuttuu pirtistä = rauhallista
Saattaa mennä ahman kanssa rotikallakin jännäksi.
Iso minkkihän se on, helevetin häijy siis luonnoltaan.
Saakeli, ku jätti pumppu lyämättä, kun foorumi ei auvvennu!
Olikos foorumi äsken hetken aikaa jumissa, vai kiukutteliko meikäläisen nettimasiina?
E. Jaa olikin yleinen jumitus...
Mä vedin melkein ranteet auki mutta en kerinny viä.
Melkeen sydärin paikka [emoji13]
Koti-ilta, sauna ja forkka [emoji5]
Oli kieltämättä sellainen tunne, että wtf, mitäs tässä nyt sitten tekisi. Enkä myönnä olevani millään muotoa foorumiin koukussa... :whistle:
Kyllä mä vähän järkytyin, kun en päässyt tänne[emoji45]
Pienet zembalot pystyyn iltasella?
Jos ei nyt tartu azma saunasta, no Teppa-Tohtori varmaan määrää sit oikeet tropit [emoji106]
Onks muuten astma yhtä paha ku possuflunzza tai myyräkuume? Ei perkele onko mulla myyräkuume kun tekis mieli kaivella vähä kaappeja?