No juu. Kaikkihan tietää että prostituutiossa mies alentaa naista. Eli nainen vie miehen rahat kun tarjoaa rakkauden hedelmiä, mies on sika. Ja eikö se melki nykyään olekkin ostaminen laitonta mutta myyminen ok.
Printable View
No juu. Kaikkihan tietää että prostituutiossa mies alentaa naista. Eli nainen vie miehen rahat kun tarjoaa rakkauden hedelmiä, mies on sika. Ja eikö se melki nykyään olekkin ostaminen laitonta mutta myyminen ok.
Tuli mikroista mieleen. Kaverin veli selitti suu vaahdossa kuinka niistä tulee säteilyä eikä saa vieressä odottaa kun käyttää mikroa. Noh, määhän kiskasin mikron luukun auki kun se oli päällä ja ai että mikä rääkäsy ja käsillä suojautuminen. :sarcasm: :lol: Ei sitten millään tajunnu että siellä palaa vaan valo jos sen avaa ku mikro on päällä. :lol:
Niin laitonta ja laitonta. On se hyvä että näitä alan ammattilaisia on niitä tarvitseville, ja onhan se ammattilainen aina Ammattilainen nimeen omaan jos on Pro! Niin kyllä mökin poikaa kyyti kylmää!
Meillä oli semmonen mikro et ku se oli päällä niin telkkarista lakkas näkymästä :D Ja miesvainaan kaljussa päässä säti kun oli mikron vieressä, ite en huomannut mitään sätimistä (normaalia enempää) :D
Onhan tuosta mikron käytöstä kiistelty paljonkin. Ite käytän kyllä jos on pakko, mut pannulla voissa paistaen tulee vaan niin parempaa :)
Oot väärässä. :laugh:
Hevostalli.netin foorumi - Seniorit
Okei, "ratsastus" ja "ratsupiiskat" voidaan mieltää moneksi.
Senioripuoleen en tosin sekaannu, menee mukavuusalueen ulkopuolelle.
Ups.
Mun "koti" ollut jo vuosia. :D
E// Siis tuolta löysin tänne :D
Foliohatut on vanha keksintö, mä käännän 500 meshistä faradein hatun päähän. Voi mennä turvallisin mielin sitten mikrolle, ehkä jopa ulos.
Taidat olla oikeassa. Mä käytän meshiäkin nykyään vaan setupeissa etten saa aivosyöpää sähkötupakan vanhavasta vaikutuksesta jing jongiin, kuun asentoon sekä maapallonmangneettikenttien suuren muutokseen joka 12 vuoden päästä tiistaina irroittaa koko pohjoisen mannerlaatan aiheuttaen tsunameita ja tulivuoren purkauksia Turussa ja johtaen maailman johtajien pakoon avaruusaluksilla ja mun kuolemaan. Ei kiitos
ps: Ainoa tapa estää Se on kopioida tää 45 sekunnissa 5 ekalle kaveripalkissa olevan kaverin seinälle. Unohdin vielä sanoa, että luupposen ja Tukiasen Johannan häät ovat viikkoa ennen ja sinut on kutsuttu.
Helvetin tylsää.
oletteko käyneet helvetissä?