Samalta se kuulosti joskus sähkötupakoinnin osalta kun itse poltin tupakkaa... siksi en tätä harrastusta hehkutakkaan. :laugh:
PS. En ole vegaani, vähän ehkä jopa liiankin nirso kaiken rikkaruohon suhteen.
Printable View
Oli melo3 vuotanut koko sisältönsä ulos jostakin syystä. Nyt koko pico ihan nesteessä akkukoteloa myöten ja pöydällä lammikko. X-(
Ai oli autoista puhetta? Taisi tuossa päivä pari sitten Audi jättää tielle bensan loppumisen johdosta, osittain oma virhe ja osittain taas mittariston toimimattomuuden syytä, tuosta kun löytyy tuo Magneti Marellin tekemä ah niin ihana mittaristo jossa on yhtä sun toista vikaa niin siinähän esimerkiksi pienet viisarit näyttää mitä sattuu (myös bensamittari) ja isot viisarit jumahtelee aina kun siltä tuntuu, tuo kyllä oman jännityksensä ajamiseen mutta tän viimeisimmän episodin myötä menee kyllä mittaristo korjaukseen niin nopeasti kuin mahdollista.
Nyt kyllä rupee oleen mittari täynnä tästä uudesta tupakkalaista! Joskus ammoin jouduin vitutuksen ansiosta poliisipiiritykseen kun linnottauduin asuntoon.
Sanktiot on kärsitty ja järkeä tullu päähän, silti "pohja se on miunkii säkis".
Hollannin posti X-( GB:ltä tilattu ja lähetysvahvistus seurantakoodilla tuli jo 12.7., mutta kuljettavan yrityksen trackingin mukaan status on edelleen vain "pre-advised". V'ttu että riepoo, sillä haluan tuon tilaamani modin himaan :banghead: Tämä Hollannin posti on ollut yksi perse viime aikoina ja onko vaan alettava tilaamaan muualta kalliimmalla kun ei hermo riitä tämän toimijan kanssa... Prkl stna, yhdeksään päivään ei ole tapahtunut mitään X-(
Mulla NL posti toiminu kyllä luotettavasti.
Mä tilasin 30.6 ja tiistaina tuli paketti.Jotenkin tökkii noi seurantatiedot, mutta kyllä se paketti liikku ihan hyvin.
Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla
Se nyt riippuu ihan tuurista. Odottavat, että koko kontti on täynnä ennen kuin lähtee sitten liikkeelle kohti Eurooppaa. Joskus onnistunut ehtimään saman päivän kuljetukseen ja tullut perille alta viikossa.
Nyt on itselläkin ollut "pre-advised" tilassa tilaus 14. päivästä saakka.
Ei ole armeija enää entisensä... PINKAT HÄVIÄÄ stana
Nehän sen poliiseja ammuskelleen hiekkaihmisen tappoivat jenkeissä pomminpurkurobotilla. Saattaa käydä niinkin, että tulevaisuuden sodat käydään cs-jonnejen ohjaamien robottien välillä.
Mitenkäs noin omasta mielestäsi näillä CS-jonneilla on sujunut vaikkapa Irakissa tai Afganistanissa?
Ikävä puhkaista kuplasi (ei, ei sitä immenkalvoa), mutta se ainoa todellinen saavutus on tullut maajoukoilla kuten esimerkiksi ISIStä vastaan.
Se ei muutu miksikään ellei sitten aleta pelaamaan DEFCONia.
Niin, puhuin tulevaisuudesta. Toistaiseksi on parempi bisnes lähettää ihmisiä sotimaan ja kuolemaan, mutta tuskin kauaa.
Kyllä se vain edelleen juurikin pysyy parempana bisneksenä lähettää niitä kouluttamattomia nuoria miehiä ja naisia kuolemaan, kuten esim Amerikka ja Venäjä tekevät.
Perus-mosurin koulutus ja varustus kun on PALJON halvempaa, kuin high tech-lelujen tuotanto & tarvittava logistiikka.
Ihminen kun on kiva uusiutuva luonnonvara ja näiden "ei-toivottujen" poisto säästää sosiaalikuluissakin pitkän pennin.
Jos katsotaan nykypäivän palkka-armeijoita, niin kyllä noihin hakeutuu se populaatio, jolla ei oikein ole muuta annettavaa.
Joo, ei tuolla pinkalla kyllä maanpuolustuksen kannalta ole yhtään mitään tekemistä, kuria ja jonkinlaista järjestystä ja täsmällisyyttä se kyllä opettaa, joten sikäli ei se turhakaan ole. Veikkaan kyllä ettei tuon poisjääminen oikeastaan vaikuta yhtään mitenkään mihinkään, vanhemman saapumiserän pojat (ja tytöt) vaan vikisee että kun he joutuivat sen tekemään niin pitäisi kaikkien muidenkin. Jokseenkin käsittämätöntä tuollainen ininä.
Aikonaa siinä aselajissa jossa harjoittelin niin jo se että pääsi pinkkaa tekemään oli luksusta.
Nim. Vuosi metsässä.
Jumankauta! Tossa ajelin satasen alueella sallittua nopeutta, niin eikö perkele liittymästä kiilannut auto heti kiihdytyskaistan alusta siihen mun eteen. Onneksi mun rinnalla ei ollu ketään et sain väistettyä. Muuten olis ollu peräänajo varma. PRKL :(
Tää ei varmaan kuulu tänne kun ei ärsyttäny vaan nauratti helvetisti, mutta tänään katottiin ku jonne veti skootterilla tyytyväisenä moottoritien rampille :lol: :lol: :lol: Olis pitäny lähtee perään ja nähdä se hetki ku se tajuaa että "ei vittu..." :lol:
Ettei olisi ollut 125cc tai isompi skootteri?
Sillähän saa päristellä motarilla.
Yli viikon odotellu nesteitä ja olin varma että ne tulee tänään, mutta kun ei niin ei. :( Pitää tyytyä vanhentuneihin nesteisiin jotka on jääny kaapin perälle.
Joskus tullut kirottua, kun manki vetää motarilla ohitte. Perkele oli hetken ihmettelemistä, mutta kinkithän noita on kevariversiona tehnykkin joskus.
Lähetetty minun E6553 laitteesta Tapatalkilla
Aikoinaan sai ite ohitella menemään peeveellä 80piä ajavia autoja, 100 rajotuksella sai ajella rinnalla :D ei olisi pitäny luopua kyseisestä pvstä olihan se ihan mukava lelu, siitäkin jo aikaa melkein 10 vuotta niin se aika rientää :blink:.
Joo hakea piti. Hakiessa ajattelin tämän olevan hyvä idea. Testeissä tajunnan rajamailla kompuroidessa ajattelin että periksi en anna.
Palvelusaikana ajattelin että olisihan sitä armeijaan prkl päässy hakemattakin:facepalm:. Näin jälkeenpäin ei kuitenkaan harmita vaikka koko vuosi melkosta rääkkiä olikin.:thumbup:
Mikähän helvetti siinä on, ettei viitsitä kerätä jätteitään lähtiessä vaikkapa julkiselta uimarannalta?
Löytyy tumppia (EI se modi), tölkkiä & kaikkea muuta roinaa.
Se kiinteistöhuoltofirmanne EI kulje perässä paskojanne poimien!
No niin saatana. Mä tossa bongasin tien viereen pysähtyneen auton, jonka sivuikkunasta lensi tyhjiä pulloja ym. penkalle :(
Toppasin viereen ja tarjosin oman autoni roskapussia, et laita tohon ne loput niin vien pois, mut oli jo tyhjentänyt autonsa siihen penkalle :(
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...769791b061.jpg
16h ja ds vilkkuu vielkii!! Perkele..
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Jumalauta!
Hieman päissään kun olet menossa nukkumaan ja ajattelit vetää viimeiset höyryt dripperistä. Huomaankin, että on tullut drippailtua vähän liikaa ja kiehuvat nesteet virtaa pitkin käsiä ja modia...
Ensimmäinen postaus hyvissä tunnelmissa, mutta hyviä öitä :D
Mökkireissu vähän venähti ja viimeiset litkut menossa :F
Perkele
Siilinjärven lähistöllä tällä hetkellä :)
Täällä löytyy nestettä jos hätä tulee
Lähetetty minun SM-G901F laitteesta Tapatalkilla