Ammattilainen etenee vetotavasta riippumatta
Printable View
Vetosihde 40/60, luistonesto pois niin lähetään leikkimään [emoji13]
Ammattikortti vedetty esiin [emoji5]
-mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
Neliveto sen olla pitää!
Jos autosta ei saa luistonestoa pois niin en osta. Audi A6 vuodelta 2002 suurinpiirtein olis sellainen jota olen ajatellut ehkä ostaa. En tiedä autosta kylläkään mitään vielä... En ole edes koeajanut. Mielessä vain käynyt. Nuorena ajoin rallia paljon ja autoa pitää kyllä pystyä käsittelemään ihan itse ilman mitään luistonestoja ym... Se on edellytys mulle.
Sama vika, talvikeleillä vaarallinen reippaassa ajossa. Autoa ei pysty hallitsemaan luistoneston kans.
-mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
Kannattais varmaan kokeilla millainen on auto jossa on nykyaikainen ajovakautusjärjestelmä. Ihminen tekee todennäköisemmin virheen kuin automatiikka. Kuskin on aika hankala jarruttaa esim. vaan toisen puolen renkailla vaikka miten rattimies olisi. :lol:
Miksi pitäisi jarruttaa vain toisen puolen renkailla, jos rattimies selviää käsijarrullakin tilanteesta? Jokainen suomalainen mies on tunnetusti maailman paras kuski ja nauttii alkoholiakin kohtuudella.
Sähköiset seisontajarrut on saatanan keksintö, töissä kun noilta ei välty. Osassa on niin herkät katkaisijat jarrulle, että se menee päälle ja pois sekunnissa, osassa viive on niin pitkä että ei mitään rajaa. Onneksi ei oo paalua ostaa pakkauutta autoa, niin tuo vika ei juurikaan rajaa automalleja pois. Pitäs meinaan auto vaihtaa käytännöllisempään. Minua ottaa isosti päähän, kun ei omiin kriteereihin juuri autoja löydy. Hintaa maksimissaan joku 13 tonnia, koska en aio ottaa enää ainuttakaan rahoitusta, ainakaan vuotta pidemmällä maksuajalla. Kilsat maks 100tkm, korimalliksi farmari ja kulutus saisi olla matka-ajossa maks 6l satkulla bensaa. Diesel ei omilla kilsoilla kannata ellei osta pakua. Ainut silmää ja lompakkoa miellyttävä tuohon haarukkaan on ollut Renault Megane 1.4T, mutta hiukka hirvittää yhdistelmänä Renault ja Turbo. :D
Se sun rakastama niinsanottu kehitys ei vaan aina tuota mitään hyvää, kun keksitään pyörää uusiksi, jotta se ois jotenki hienompi ja parempi. Tuo mun tojota on ykstoista vuotta kyllä lukinnut varsin tasaseen molemmat renkaat kässärillä. Tiiä sitte millä romulla sää oot yhen renkaan saanu lukkoon.
Neliveto on kyllä eriveto, pitäisiköhän parsia Subbe leimalle tässä kesän aikana että sais talveks lelun :p
+Boxeri koneen murina on jotain taivaallista <3
Täällähän on oikein rattimiesten kokoontumisajot :thumbup:
Oishan tuo hieno nähdä kerrankin rattimies joka maantienopeuksista paikkoo Toyotan tehoisella autolla äkkitilanteet käsijarrulla. Sen verran on tullut ajettua numerolapun kanssa kaksi/nelipyöräisiä et mielellään ottaisin opetusta aiheesta koska en ymmärrä mitä vittua sen käsijarrun nyppiminen auttaa. Vai ajaks sie driftingiä etuveto toyotalla? :blink:
ammattimaisesti tartuit oleelliseen? No yleensä toyotat keskimäärin pyörii siinä 100hv molemmin puolin vai olenko tässäkin väärässä? sieltä kuiten huomattavasti harvemmin löytyy +200 tai +300hv versioita, nelivetoja, takavetoisen yms..
mut et vastannut mun kysymykseen miten perus toyotalla pelastaa käsijarrulla paremmin kuin jollain ajonvakautuksella
no mutta olenko jotenkin hakoteillä tuon perusolettamuksen suhteen?
No et ihan hakoteillä ole. Tojota on keskimäärin 100 hepan auto. :D
Oksennustaudissa.. ei prkl pysyy mikää ruoka/juoma sisällä ei edes höyrytellä voi :antismoke: No toivotaan että menee ohi nopeesti..
Jatketaan nyt tätä autoaihetta tänne kun näkyy sopivasti aiheeseen liittyen kaikkia pännivän.:sneaky:
Auto onnellisesti kasassa, oli yllättävän simppeli vaihtaa, ei tarvinut laatikkoakaan käyttää irti kun aukaisi vain päätyosan. Purkuun tuhrautui nurtsilla maaten puolipäivää kun joutui suunnilleen tekemään ulosvetäjät yms. Mutta kasaus sujuikin sitten tuntiin, osien tilauksessa meni paripäivää ja kustansi 45€:)
Onnekseni tuo sattui tuohon kakkosautoon, Toyotaan eikä tuohon Hitlerin kostoon, VAGilaiseen johon saa olla jatkuvasti käsijarruvaijereita vaihtamassa:rolleyes: (luojankiitos ei ole sähköinen) ja jakopääkin porsii 20 000 ennen vaihtovälin umpeutumistaX-( Tuollahan ei kovin kauan ajele yhdellä touhutonnilla, okei on tuossa kyllä tuplasti kilometrejäkin.
Ps. Jos olet yhtä huonossa tilanteessa=yli 10v vanha Toyota seisoo pihassasi ja laatikosta kuuluu ainoastaan ajonopeudesta riippuvainen rallatus kevyellä vedolla, ei kannata vielä köyttä alkaa rasvaamaan. Sen voi korjata viikkorahoilla jos omin kätösin onnistuu.
kyllä alkaa vituttamaan tämä suomenlääkäri järjestelmä ku ei saada selville mitään.. ens viikolla taas dialyysiin munuaisten takia.. ei auta lääkjeet eikä mitkään kusella pitää ravata melkei tunnin välein..
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Vegaanit vituttaa.
Jos sä tykkäät syödä rehuja, ihan kiva sulle ja jatka hei valitsemallasi tiellä, MUTTA älä ala vikisemään mulle siitä, että mulle maistuu maggara!
Elä ja anna elää ja silleen, mutta erityisesti vegaani-tuttujen kanssa törmää tavallista useammin tuon oman valitun elämäntavan tyrkyttämiseen ja muiden lyttäämiseen.