Äläkää nyt lapset rakkaat taas.. :facepalm:
Printable View
Äläkää nyt lapset rakkaat taas.. :facepalm:
Eikä ole edes vaikeeta :rolleyes:
Jos nyt kuitenkin jätän välistä :)
Kai se on nyt tarkennettava kumminkin. Eli mua vitutti ja vituttaa ettei posti kulje, ja käynyt mielessä että kenkää perkele X-( mutta ihan vakavasti ottaen en kuitenkaan sitä toivo. Kyllä mä ymmärrän ettei ne huvikseen lakkoile. On se kumma ettei edes ärsytysketjussa saa purkaa tunteitaan vapaasti. Ei kai se vaan johdu siitä että varmaan moni tietää tai tajuaa tosta sydänkorvaisesta pupujussista että oon nainen. Jos olisin mies niin ei olisi varmaan käyty silmille. Tai sitten vainoharha.
Silti tuntuu tältä.
http://www.picsgag.com/wp-content/up...funny-meme.jpg
Ehkä mun on paras palata sinne foorumille millä aiemmin oon hengaillu akkain kanssa. Siellä ei ainakaan ole tällästä paskaa vaikka sinne tulee viitisen tuhatta viestiä päivässä. Ja väittävät vielä että nainen on naiselle susi... lol
http://s.mlkshk.com/r/S2J1
Ei kukaan vittuillut siksi että olet nainen. Ne vittuili siksi, että kyseessä on vittuiltavan arvoinen heitto. Ihan samalla tavalla sitä kuittia olisi tullut jos kommentin kirjoittaja olisi ollut Jorma 55v. Sovinistikortti takaisin taskuun :p
Ei täällä tehdä mitään siksi että joku täti ja joku setä. Kaikille vittuillaan samalla tavalla, koska nyt ollaan internetissä.
Valitettavasti se meinaa myös sitä että missään ei ketään säälitä sen perusteella onko munat vai sarjat. Yhtä kylmä kyyti kaikille, mutta vastaavasti myös se lämmin ja pörröinen osuus on sama kaikille. Ja kaikki saa osansa ihmisenä, eikä sukupuolen mukaan. Eli peli on reilu, kaikille.
Ja oikeestihan siellä näytön takana kirjottelee Jorma 55v eikä mikään sydänkorvapupu :)
Parempi kai ne viikon höyryt on täällä muutenkin päästellä kuin snägärin jonossa aamukolmelta.
Eiköhän tuittu kuvan nainen ollut tehnyt muutakin kuin karannut keittiöstä :smoke:Jos ois ollu mies niin yksi poliisi ois ampunu tainnutusaseella ja raahannu jalasta autoon :eek:
Miehille ei sallita enempää, miehet vaan tekee enemmän :lol:
Mutta muistakaa että aina kun mikään muu ei tepsi niin voi vetää ässän hihasta ja käyttää:
Liite 10726
Tämän triidin perusteella olis joidenkin ihmisten (about kaikkien itseasiassa :D) kohdalla parasta, et ne kieltäs höyryttelyn ja sallis kannabiksen :evil: