Taitaa ainakin Finnvapelta, EcigWizardilta ja Libertyltä löytyä next day delivery, jolla saa yhdessä-kahdessa arkipäivässä (riippuen missä asuu) kamat kotiin.
Printable View
Pari FlavorX Tiivaria mennyt tammikussa vanhaksi, onko vielä käyttistä? Säilytetty huoneenlämmössä.
Tunttuu että tulee päänsärky tuosta kahvitiivarista tai sitten vapun krapula venähti. Tarkkaillaan.
Pakko kysyä nyt tässä ketjussa että mistä tuota pluidia sais. Itse alotellu kokkaukset vasta niin ei viitsis itse yrittää tehä tulee vielä plutoniumia :D
Mad Murdock's
Tällä hetkellä ainoo vaihtoehto on ostaa tuota 0mg versiota ja sotkea itse niksat sekaan, kestää kyllä laimentamisen.
Terve! Alottelijana vielä etsiskelen sitä "oikeata" nestettä päivittäiseen käyttöön :D Tekisi mieli löytää joku hedelmäinen Ja hyvä mentholi, ideoita?
Testatut ja huonoiksi todetut; Hangsen fruit mix, Wizmix strawberry seduction, Wizmix Magic Melon, Wizmix Cheeky W.
ELi ideoita "raikkaista ja fresseistä" Mentholeista ja hedelmä nesteistä tekisi höpöniä, kiitokset! :)
^Sinne suuntaan Wingnutsin Vapefest Eire tai Vampires´s Kiss
Suosittelen kans kokeilemaan noita e-smokeireland.eu nesteitä, tuolta tuli ennen diy aikaan siirtymistä tilailtua.
Nykyyään tuolta saa myös tiivisteenäkin heidän nesteitään.
Ecto Coolerista tuli ihan siedettävää, ellei jopa kohtuu hyvää kun sen teki VG pohjaan, Atmosin Mist niksalla ja Inaweran VG nollaan tehtynä kurkkutuntuma tasoittui ainakin pirkka-kaiffarissa microcoil/pumpuli-hässäkällä merkittävästi ja maku parani todella paljon.
Tota tota, kai tään periaatteessa voi tänne laittaa. Eli kysymys nikotiininesteistä. Onko muilla sellaista vaikutusta nikotiininesteistä, että parien höyryjen jälkeen menee makuaisti ihan tukkoon?
Mikäs neste kyseessä?
Jos todella raikasta haluaa, niin koita tota Wingnutsin Extreme menthol, taitaa itteltä vieläkin löytyä. Puol vuotta sitte ADV:na oli sekotus joka meni about näin, 1/4 extreme menthol ja 3/4 black lightningia.
Kannattaa kokeilla tuota jos salmiakkisuus ja mentholi maistuu, ja oot laittamassa tilausta e-smokeirelandiin.
Itse tilaillut nesteet Eqiciltä ja muutama suosikki löytynyt mut kyl toi vajaa 5e on aika hintavaa. Tekis mieli kokeilla halvempia nesteitä mut mitä olen vaihdellut ja ostanu kuluttajilta niin kaikki ollu surkeita, mm Inaweran minttu oli aika laimeaa ja Hangsenin mentholissa tuli jälkimausta mieleen jalkahiki... Eli mistä sais hyvää ja edullista minttu nestettä? Wizmixin Polarbear on oma suosikki ja siitä on kyllä vaikee ainakaan paremmaksi pistää, maku enemmän polka karkkimainen eli minttu jossa hiukan makeutta. Rikas mies jos oisin, niin kaupat tyhjiksi tilaisin mut ei opiskelijan kukkaro salli huonoja ostoksia
Kerranki tuli valittua kyllä hyvät nesteet!
Halo - Midnightapple
Mr good vapes - Heavens candy
Mr good vape - pistachio man
Drakes - vanilla
Nam nam nam. Nämä kaikki finnvapelta ja voin suositella lämpimästi. Toimii :)
Onko kellään suositella jotain hyvää eucalyptyksen makuista nestettä? Vois olla toimiva mut en ole viel missään törmännyt
Onko kellään muulla omituisia makuaistimuksia? Alla pari omaa omituisuutta.
Nesteet joissa on sana Cream. Nämä maistuu kaikki paskalta ja kierrän ne kaukaa. Aiheuttaa oksennusrefleksin. Ei millään laitteella, millään tehoilla maistu kermalle. Maistuu pilaantuneelle jollekkin. Ottaa pannuun, koska olisi todella mukava nauttia jostain kermaisista marjoista tai hedelmistä höyryn muodossa. Mut ei niin ei.
Vanilja nesteet. Oli kyseessä custard tahi joku muu, niin ei taitu minun suussa vanilijaksi millään. Maistuu mausteiselta kuten pippuri tms. Taas sama juttu kaikilla laitteilla kaikilla tehoilla. Ottaa pannuun saatanasti, sillä pidän vaniljasta todella paljon. Pitää tyytyä syömään jäätelöä prkl.
Tossa pari esimerkkii. Onko muilla vastaavia? Todella omituisia nää makuasiat...
Jep. Creamit pelottaa nykyään. Capellan Peaches and cream nousi suuhun, ja päätyi viemäriin. Aivan järkkyä. Ei kyllä edes uskalla kokeilla muita creamejä ton jälkeen. Vaniljoissa ei onneks ihan noin pahaks ole mennyt. Enemmänkin ne tuoksuu ku maistuu, mutta toi TPA Vanilla Bean Icecream iskee hyvin. Tää maistuu vaniljajätskiltä. Todella makealta sellaiselta. Copsat ikävä kyllä maistuu nykyään ihan curryltä. Noi kuului päivittäiseen kiertoon, mutta ei enää. Lähinnä ehkä toi, että ne haisee ihan curryltä saa ne maistumaan siltä. :crying: Harvest berry oli hyvää "raakana". Kypsänä ei vaan pysty. Tunkkainen sekamelska. Korkin pidin visusti kiinni Pervest Harrystä, mutta vituiks meni viikossa. Onneks ryynänen on aina ryynänen vaikkei mitään huippua olekkaan. (paitsi TPA double RY-4)
Myös Flawor Westin Vanilla Bean Ice Cream maistuu hyvin paljon jäätelölle.
Tai ainakin maistui, nyt se ei maistu oikein millekkään mutta joskus oli suurinta herkkua ja ADV itselle. Koitappa sitä jos kelpaisi.
Lähinnä se taitaa olla vaniljaa mitä itse maistanut.
Vaniljan kohdalla vois jotain vielä testata, kun ei noi aikasemmat kokemukset kuitenkaan oksennusta nostaneet kurkkuun. Eivät vaan ole maistuneet alkuunkaan siltä miltä pitäs. Cream nesteiden osalta hanskat on heitetty pysyvästi tiskiin.
ps. Jalippon tuleva Vanilla Cream ois mulle varmasti just sopiva neste. :lol:
Kertokaa joku mistä saa pelkkää salmiakkinestettä? Valmista tai tiivistettä
Copsan Black Copsa. Black Copsa | VapeTalo.fi
^ Fisherman's Friend -henkistä nestettä saa sekoittamalla Lakritsi-, Hot Spice-, ja Menthol-tiivisteitä. Ei sekään ihan just pelkästään salmiakki ole, mutta saattaa sopia salmiakkia kaipaavaan suuhun aika hyvin.
Paras laku, by far, useista testaamistani on LorAnnin (Black Copsa on testaamati). Joku kyseli jossain ketjussa hyvää lakumakua pari kk takaperin, mutten löytänyt enää postausta. Tuo voi olla jonkun makuun melko aniksista, mutten osaa varmasti sanoa erotanko kuinka hyvin aniksen, kun yhdistän sen hyvän lakun makuun. Tuo LorAnnin laku muistuttaa niitä pienissä läpinäkyvissä pusseissa myytyjä lakritsinauharullia, olikohan ne Halvan?
Kenes tuo Hot Spice on, kuulostaa kiinnostavalta... Salmiakkitiivareista vinkit kiinnostavat myös. Kokeilin jotain Strandsin juomaan tarkoitettua Turkish Pepper -tiivistettä, niin se tukki heti clearon, ja olisi varmaan tukkinut keuhkonikin, joten parempi noin. Lienee sokeria tms., vaikka tossa olikin juomaohjeessa mukana rankasti sokeria. Ehkä tehty sokeroidusta salmiakista tms. Eivät siis sovellu höyrytettäväksi - eivätkä ilmeisesti muutkaan, maut joita paria kokeilin myös.
Reseptit linjalta salmiakeista läkerolleihin yms. kiinnostavat kovasti. Joku voisikin kloonata kaikki Läkerol-maut, ja postata reseptit tänne.
Hot Spices on Inaweran valmistama tiiviste:
http://www.inaweraflavours.com/en/ta...our-10-ml.html
Omani tilasin Ego2.pl:ltä:
http://ego2.pl/en/liquidy-plyny/19-e...l-premium.html
Ei ole ollenkaan niin hot kuin mitä nimi antaa ymmärtää, mutta kiinteyttää joitain sekotuksia kivasti.
Tää on tätä alottelijan intoa kun on kokoajan floodaamassa ketjua mutta antakaa anteeksi :D
Mietin että mitkä maut toimis hyvin sekotettuna minttu/menthol nesteisiin? Mietin vaniljaa makean mintun kanssa, myös joku suklainen vois toimia? Ajatuksena ois löytää makuyhdistelmä jossa on alussa sitä mintun/mentholin raikkautta ja jälkimakuna joku vaniljainen/suklainen
Nordic vaporsin salmiakki ainoa, joka näin salmiakkiaddikstin makuun maistuu oikeasti salmiakilta. Ikävä kyllä ainakin itsellä aiheuttaa pään jomotusta useiden kokemuksien jälkeen jääväämättä, joten ikävä kyllä osoittaa sen että aito salmiakki ei vaan sovi höyryttelyyn ihan kemiallisten ominaisuuksien takia.
Olen siis itsekin siirtynyt näihin salmiakkia imitoiviin makuihin, jotka omaan suuhun maistuu lähinnä maistetulta lakulta. Vaikka muuten hyviä löytyy niistä, mutta ei ne vaan salmiakkia ole .
Stitä vartenhan on foorumit :) Ja nykymailmassa ihmiset on ärtyisii ja pohtii ja pohtii ku ei kehtaa kysyy tai sit monil foorumeil tulee heti virtuaali läpsy vastaan :D
Täytyy itse sanoa kun lueskelin noita vaniljia keskusteluja. Niin itse haluisin jonkun vanilijan makuisen nesteen/aromin. Flavor X vanilja ei maistu oikeen miltään. Kokeilee sit millä suhteella/laiteella tahansa.. Mutta siis tuoksuu just enemmän vanilijalle. Itse ostin juuri turun jostain liikkeestä RedBull aromia ja on muuten paras energia neste aromi tähän mennessa. Seuraavaksi Ehkä jägerbomb kun kaverilta maisteskelin joskus. Mut mulel Vois suositella jtn vaniljaa mikä maistuiskin ihan vanilijalle eikä vain maistu kuin höyry suussa ja pullossa tuoksuu.. Samalla muuten ajattelin kysyy kun aikoinaan tilasin Finnvapelta alotuspakkauksen jonka mukana tuli sellainen salmiakin musta menthol neste johon tykästyin. Ei ollut liian raikais eikä liian voimakas vaan sopiva niin mistä sellaisen tiivarin saisi. Hangsen on kokeiltu ja pari muuta mutta ovat liian vahvoja.
FlavourArtilla on loistava vanilja, joko nimellä Madagascar tai Vanilla Classic ostopaikasta riippuen.
Mulla tapahtuu ihan samaa, oletin että kuuluu asiaan, ei analogisenkaan jälkeen mikään maistunut miltään.
Tai kyllä makua on, mutta ekat höyryt on aina selvästi maukkaammat.
Hei tuli sellanen juttu mieleen että kun lasi/muovi tankeissa ei nähtävästi kannata käyttää salmiakki makunesteitä niin voiko sitten käyttää lakritsi nesteitä?
Flavor West Black Liquorice haisee ja maistuu ihan salmiakilta/salmiakkikossulta, päänsärkyä ei ole minulle tullut mutta ei tuota kyllä paljon pysty höyryttelemäänkään :D Tään on tavallaan semmosta suolaista salmiakkia. Menttoliin mixattuna olis varmasti ok.
Inaweran lakritsi on taas yök, ehkä ainoa maku mikä on oikeasti saanut minut kakomaan makunsa takia. :antismoke:
Täysin samaa mieltä! :laugh: Itseasiassa en oo tainnu edes puolta tankillista pystyny vetämään. Pitäs varmaan kaataa viemäriin. Eikös ne Copsan tiivarit ole melkein kaikki salmiakkipitoisia? Tekis mieli kokeilla niitä,mut ei kyllä uppoo mulle jos niissä salmari miastuu hirveästi.
Tuota täytyykin varmaan jossain vaiheessa sitten salmiakkiaddiktin kokeilla.
Salmiakkiaddiktin mielestä nissä kyllä lähinnä maistuu laku, osa imitoisalmiakkia ja aika lähelle onistuukin, mutta siis itse sanoisin että suuressa osassa maistuu lähinnä laku.